Fotoğraf

579 67 19
                                    

   Abla bana dönüp " kusura bakma Rüya böyle bir şikayet geldiği için senin hakkında en uygun kararı yyurt müdürü verebilir . " dedi . Ben ne cevap vermem gerektigini bilmiyordum . Çünkü ilk defa başıma böyle birşey geliyordu . Ablanın " siz ikiniz benle gelin " demesiyle ablayı takip etmeye başladım .

   Müdürün yanına varınca abla içeri girdi ve bir kaç dakika sonrada bizleri çağırdı .

   Müdürün odasına girdiğimizde müdür " Rüya bu yaptığın bir suçtur . İlk günden bunu yapan birinin bu yurtta kalmasına izin veremeyiz . malesef ....... " müdürün sözünü bana iftira atan kız kesti . " hocam ben şikayetimi geri alıyorum . Çünkü yüzündeki pişmanlığı gördüm bir daha böyle  birşey yapmaz diye düşünüyorum . " bu söylediklerini duyunca şok oldum nasıl bir oyun oynuyordu bana . Ama ne olursa olsun bu yaptığı yanına kalmazdı . Müdürün konuşmasıyla düşüncelerimden ayrıldım . " peki bu seferlik affedildin . Sen bu iyi kalpli aekadaşına dua et "

   Bir dakika ben yanlış mı duydum müdür bu kıza iyi kalplimi dedi . Lan bu kız şeytana pabucunu ters giydirmeyi bırak pabucu şeytanın kafasınq giydirir . Acaba bana neler yapmayı planlıyor ?

   Odama doğru yürüdüm . Gerçi odam sayılmaz çünkü benle birlikte altı kişi daha kalıyor  . Tam odanın kapısına gelmiştim ki o kız önüme geçti ve " senin yurttan aatılmamanı sağlama sebebim senle daha çok eğlenecek olmamız . " deyip gitti . Gör bakalım kim daha çok eğlenecekmiş .

   odanın kapısını açıp odaya girdim kimse yoktu çünkü etüt saatiydi . İlk günden etüte gitmedim . Okul çantamı hazırladım . Yarın coğrafya dersi vardı ve coğrafya için gerekli araçları eksik kataraam hoca beni cezalandırırdı . Bu yüzden erkenden çantamı hazırladım . Sabah uyku sersemliğimle mutlaka unuturdum . Daha sonra uyudum .

   Saba uyandığımda o kızların bana baktığını gördüm . Hala o kizlar diyorum çünkU daha tanışamadık . Bakışlarından şüphelenmed de değil onları takmadan okul için hazırlanmaya başladım . Daha sonrada okula gittim . İlk derrs coğrafyaydı . Kitabımı çıkarayım diye çantamı açtığımda kitabın olmadığını gördüm ama kattığıma emindim ben . Daha sonra yurtta ki kızlqr aklİma geldi . Of onlar yapmıştı bunu napacaktım şimdi ben  ?

   Diye düşünürken Coğrafya hocamız derse girdi . Kim bilir hoca bana ne ceza verecekti ? Her zaman ki gibi sıra sıra kontrol etmeye başladı . Bana sıra gelmesine iki - üç kişi kala arka sıradadan masama bir kitap geldi . Bu hisle arkama bile dönemedim . Hoca " Aferin Rüya her zaman ki gibi tam " deyip gülümasedikten sonra geçti . Arkama dönüp baktığımda bu fedakar kişinin Çağlar olduğunu gördüm . Hoca Çağlar ' ı azarlayıp tahtaya çıkardı . Çok kötü hissediyordum benim yüzümden azarlanmıştİ . Sınıftaki diğer kişilere baktığımda Emir ' in bugün okula gelmediğini farkettim . Banane Emir ' den şuan önemli olan Çağlar ' ın benim sayemde ne ceza yiyeceğiydi .

Hoca herkesin araçlarini kontrol ettikten sonra " Çağlar sana gelirsek sen geçen seneden kalan bilgisayarda yapılması gereken işlemler var yaklaşık bir iki saat sürecek  ben bu gorevi nobetciye verecektim fakat artık sana ceza olarak veriyorum çıkışta yaparsın şimdi otur yerine " dedi . Oh be neyse ki kötü bir ceza vermemidşti kütüphaneyi temizlemek gibi plsun ama her ne oluurza olsun ben yardim etmeliyim çünkü o ceza ona değil bana verilmiş olacaktı .

    Zil çalınca Çağlar ' ın eşyalarını toplayıp çıktığını gördüm . Ben de onu takip ettim . Bilgisayar odasına gelince " ben de sana yardım edeceğim . Bu senin cezan değil benim cezam . " dedim . Çağlar ' da gülümsedi . İkimiz birlikte iki saatlik işi bir saatte tamamladık . Tam bilgisayar odasından çıkacaktım ki Çağlar ' ın sesini duydum .

" Partiye kiminle gideceksin ? "

" Henüz kimseyle "

" Hımmm peki benle gelir misin ? "

" tamam olur . "

deyip yurta gitttim . Bana yaptıklarını unutmamıştım ve o kizlara daha çok şey yaşatacaktım . Odama gittim  . Yemekhane zilinin çalmaaısyla herkes aşağa indi . Ben de bu fırsattan yararlanarak o kızlaarın okul ünüformalarını yırttım . Ama kimsw birsey anlamasın diye sadece bana iftira atanınkini yırttım . Zaten çete başları o kızdı . Daha sonra yemekhaneye indim . Yine Öykü ' nün yanına oturdum . Böylelikle biraz daha kaynaşmış olmuştuk . Bana yarın geometri sınavları olduğunu fakat pek geometride anlamadığını söyledi benimse tek anladığım ders matematikti . Bu yüzden onu çalıştırmaya karar verdim . Yemeğimizi bitirdikten sonra kitaplarımızı almak için odamıza çıktık . Kitabımızi aldıktan sonra etüt odasına doğru ilerlerken Öykü ' nün kitaplarının arasından bir fotoğraf düştü . Benden fotoğrafı alip Öykü ' ye  ereyim derken fotoğraftaki kişiyi görünce şok oldum .

   Bölum sonu . Bol vote bol yorum ayrica liseye gececeklere demem gereken bir şey var " teog sadece bir fragmandı . Asıl film lisede başlıyor . "

İnce YürekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin