~Πλευρά Έρικας ~
~η ημέρα του χορού~
Είναι πρωί εγώ κοιμάμαι όρθια και η Μάντι τρέχει πάνω κάτω για να ετοιμάσει τα πάντα για τον χορό.
Που είναι το βράδυ ξανά λέω είναι το βράδυ στις 9.
Ε- Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί κάνει έτσι από τώρα το βράδυ είναι το πάρτι?
Μ- Τι εννοείς γιατι κάνω έτσι, έχουμε να κάνουμε τόσα πράγματα. Να κάνουμε μπάνιο να δούμε πως τα κάνουμε τα μαλλιά και μετά έχουμε και το μακιγιάζ.
Ωχχ Παναγία μου.
Που έμπλεξα!Ε- το ξέρεις ότι έχουμε περίπου 11 ώρες μέχρι το πάρτι.
Μ- Λάθος έχουμε 9 ώρες!
Ε- Πώς πέρασε έτσι η ώρα?
Μ- Γιαυτό σου λέω πρέπει να σκεφτείς από τώρα μαλλιά και μακιγιάζ. Αντέ σήκω!
Ε- Καλα καλά μην φωνάζεις.
~Μετά απο μερικές ώρες ~
Ε- Τι κάνεις τόσες ώρες?
Μ- Σταμάτα να κούνησε επιτέλους. Στο τέλος τι αϊλάινερ θα γίνει σαν της Κλεοπάτρας.
Ε- Καλα!
Λέω αν και δεν μπορώ να ηρεμήσω.
Έχω μια αγωνία, συνήθως δεν πολύ βαφομαι και είμαι περίεργη να δω πως έχει βγει.Τόση ώρα είμαι πλάτη στον καθρέφτη και δεν μπορώ να δω τίποτα.
Μ- Αντε τελείωσα μπορείς να δεις.
Αμέσως γυρίζω προς τον καθρέφτη.
Ε- Ευχαριστώ πολύ Μάντι είναι τέλειο!
Της λέω και την περνώ μια αγκαλιά.Μ- και τώρα ήρθε η ώρα για πάρτι.
Λέει και βγενουμε και οι δύο από το δωμάτιο.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Το πάρτι γίνεται σε ένα απο τα κτίρια του σχολείου.
Η μουσική ακούγεται μέχρι έξω.
Μέσα όλοι χορεύουν και πίνουν.
Μ- Θες να πεις κάτι?
Ε- Ναιι.
Φωνάζω λίγο πιο δυνατά για να με ακούσει.Μ- Οκ πάω εγώ.
Λέει και προσπερνάει το πλήθος.Βλέπω ένα άδειο τραπέζι και πάω να καθίσω.
Όμως πριν προλάβω να κάνω δυο βήματα αισθάνομαι ένα χέρι να τυλίγεται γύρω από την μέση μου.
...- Σου το είπα ότι δεν θα μου την γλυτώνεις.
Μου λέει καθώς έχει σκυψει κοντά στο αυτή μου για να τον ακούω.Από αυτό που είπε κατάλαβα αμέσως ποιος είναι.
Ε- Αλήθεια?
Του λέω ειρωνικά....- Μην με ειρωνεύεσαι εμένα.
Μου λέει και με γυρίζει για να τον κοιτάω.Ε- Να σε ρωτήσω κάτι Νικ εσύ δεν συνοδευεις καμιά να πας να την βρεις?
Ν- Όχι οπότε λέω να καθίσω μαζί σου.
Εγώ για να πω την αλήθεια δεν έχω κάνα θέμα. Αλλά σιγά μην του το πω.
Ε- Αα υπέροχα.
Ν- Οο μικρή σταματά και πάμε να χορέψουμε.
Μου λέει και με κατευθύνει προς το κέντρο εκεί που χορεύουν όλοι.Ε- Περίμενε και η Μαν....
Όσο και να φωνάζω εδώ δεν μπορεί να με ακούσει η μουσική είναι ακόμα πιο δυνατή.Αφού τελειώνει το τραγούδι προσπαθώ να περάσω τα παιδιά για να φύγω από εκεί που χορεύουν.
Ο Νικ με ακολουθεί από πίσω.
Ν- Γιατί έφυγες?
Ε- Προσπαθώ εδώ και ώρα να σου πω ότι αφήσαμε την Μάντι μόνη της.
Ν- Αφού η Μάντι είναι με τον Άνταμ.
Ε- Όχι δεν είναι μαζί ήρθαμε.
Ν- Τι πράγμα? Πάμε να την βρούμε.
Λέει και με πιάνει από το χέρι.~πλευρά Μαντις ~
Ειμαι στο μπαρ και περιμένω να μου δώσουν τα ποτά.
Καθος κοίτα τα παιδιά που χορεύουν βλέπω τον αδερφό μου με την Έρικα.
Την κρατάει από την μέση και κάτι της λέει.
Αυτοί οι δύο να μου το θυμηθείτε στο τέλος θα τα φτιάξουν.Όμως την προσοχή μου την τραβάει κάτι άλλο.
Κάτι που πραγματικά δεν ήθελα να δω.Η Λους να έχει αρπάξει τον Άνταμ και να τον φιλάει.
Μόλις ο μπάρμαν μου δίνει το ποτό μου το πίνω μονορούφι.
Δεν μπορεί να με πείραξε εμένα αυτό που βλέπω, μπορούν να κάνουν ότι θέλουν.
YOU ARE READING
~Σε Καινούργιο Σχολείο~
HumorΗ Έρικα είναι 17 χρονών και μαθήτρια λυκείου.Που πρόσφατα μετακόμισε με την μαμα της στην Καλιφόρνια. Εκεί θα πάει εσωτερική σε ένα σχολείο, αφού η μαμά της δουλεύει πολλές ώρες και δεν είναι στο σπίτι. Όμως το καινούργιο της σχολείο δεν είναι τόσο...