Dimineata urmatoare Doamna Weasley urca in graba in camera fetelor.
Dna Weasley:Fetelor,treziti-va!
Hermione:S-a intamplat ceva?
Dna Weasley:Pai,cum sa va spun,Arthur trebuie sa rezolve ceva la Minister.Adica,cam toata familia,bine nu chiar,cei majori,va trebui sa plecam din tara..nu va pot spune unde..pentru vreo 2 saptamani,maxim,sper.Oh..va trebui sa va las singure..cu Ron si Harry,nu le-am spus lor pentru ca..stiti voi,sunt..baieti.Va rog sa aveti grija de voi si sa fiti cuminti!
Ginny:Stai? Plecati? Acum?
Dna Weasley:Din nefericire ,da.Va rog sa aveti grija,sa trimiteti scrisori...
Hermione:O sa ne descurcam,stati fara grija.
Dna Weasley le imbratisa,iar apoi impreuna cu Domnul Weasley,Fred,George si Bill plecasera. *Percy calatorea "doar cu Ministerul" iar Charlie era inca in Romania"
Ginny:Trebuie sa ii anuntam si pe baieti!
Hermione:Probabil inca dorm,e destul de devreme.
Ginny:Nici nu mai conteaza, ii invadam (spune ea razand)
Fetele intra in camera baietilor si ii vad dormind bustean.
Ginny:Shh!
Arata spre doua pahare cu apa.Hermione intelesese mesajul asa ca atunci cand Ginny spuse in soapta "la 3...1..2..3.. " Hermione ii arunca lui Ron cu apa pe fata iar Ginny lui Harry.
Ron&Harry:CE NAI...?
Ron:POT SA STIU DE CE ATI FACUT ASTA?
Ginny:De amuzament,dââ
Harry:Si sa stiti ca este foarte amuzant,pentru voi poate.
Hermione:Suntem singuri acasa timp de două săptămâni!
Ron&Harry?:Ce?
*Ginny le povesteste ce le spuseseră lor Doamna Weasley*
Ron:Briliant!
Harry:Au plecat deja?
Ginny:Da,casa este doar a noastra.
Ron:Pai si? Ce facem?
Hermione:Cum adica ce facem?
Ron:Adica dam vreo petrecere sau ceva?
Hermione:Evident ca nu!Mama voastra a spus sa fim cuminti!
Ron:De ce trebuie sa fii mereu asa plictisitoare?
Harry:*facepalm*
Hermione:Nu sunt plictisitoare!Sunt doar...eu...vreau doar sa......lasati-o balta,faceti ce vreti,nu ma intereseaza!(spune ea cu lacrimi in ochi si iese rapid din camera,ducandu-se in camera ei si a lui Ginny)
Ginny:Mai idiot de atat poti sa fii?(ii arunca lui Ron o privire incruntata apoi se duce dupa Hermione)
Harry:Nu era nevoie sa o insulti.
Ron:Nu am insultat-o!
Harry:Mda..cum spui tu.Dar ar trebui sa iti ceri scuze.
Ron sta putin pe ganduri apoi iese pe usa si merge spre camera fetelor.Cand este pregatit sa bata la usa,aceasta se deschide iar pe ea iese Hermione plangand ,il ocoleste de parca nici nu ar fi acolo.Ginny striga dupa ea in timp ce ea cobora scarile cu o valiza in mana.
Ron:Hermione!
Afara era o zi urata.Cerul era acoperiti de nori negri si ploua cu galeata.Tunetele si fulgerele faceau sa para totul ingrozitor.Hermione iesi pe usa urmata de Ron care alerga dupa ea.Cand ea ajunsese pe la jumatatea pajistii,Ron striga dupa ea.
Ron:Unde ai de gand sa te duci?!
Hermione:Asta nu e treaba ta!Nu vad de ce te intereseaza (spune ea inca plangand)
Ron:Ba este problema mea!
Hermione:Nu te inteleg Ron!De ce ma insulti mereu si de ce ma urasti atat de rau?
Ron*ii aparusera si lui lacrimi in ochi*: Urasc doar faptul ca nu ma iubesti asa cum te iubesc eu!
Ron isi acoperi fata care acum era rosie cu palmele.Hermione scapa valiza din mana si ramasese blocata uitandu-se la el.Se auzeau doar picaturile de ploaie care loveau pamantul si tunetele.
Hermione:C..ce?
Ron:Eu..nu am vrut sa...adică....
Hermione zambi.
Ron:De ce zambesti?
Hermione:Pentru ca esti un idiot.
Lasa valiza pe jos si se apropie de el.Isi puse mainile in jurul gatului sau ,se ridica pe varfuri si il sarută lung si apasat pe buze.
Dupa un scurt timp,se dezlipisera din sarut.
Hermione:Acum mai sunt plictisitoare?
Ron:Acum imi dau seama ca niciodata nu ai fost
Hermione incepu sa rada.
Ron:Imi pare rau..pentru tot..
Hermione:Hmm,ma mai gandesc daca iti accept scuzele!
Ron:Ce?!
Hermione:(chicotea) Glumesc.
Ron:Huh...
Se prinsera se mana si pornisera inapoi spre casa.
CITEȘTI
•Romione-o poveste de iubire•
FanfictionRon si Hermione sunt doi tineri, doi prieteni care studiaza la Hogwarts.O sa treaca prin multe impreuna ,in final marturisindu-si sentimentele unul fata de celalalt. Aflați prin cate o sa treaca cei doi citind aceasta carte.