Časť 59

289 21 0
                                    

Harry
Louis bol veľmi tvrdohlavý, ale ja som ho s celého svojho srdca miloval a za nič na svete by som ho nevymenil. Sme šesť rokov svoji a je pravda, že sme sa nebrali skrz toho, aby sme mali spolu dieťa, lebo genetický či chemický, nazvyte to ako chcete to je nemožné a musíme sa s tým zmieriť, ale ak mám pravdu povedať, tak aj ja túžim po vlastnom bábätku, ale to môžem mať len zo ženou a čakať niekoľko rokov, keď už mám po tridsiatke a Louis taky nie je asi najlepšie, preto som mu navrhol adopciu, ale on stále však trvá na tom svojom genatickom a ja neviem ako mu to mám splniť, keď nemám skúsenosť s miešanim chemikálií a zase nechcem, aby do seba dával chémiu a aj keby také niečo existovalo bude to vôbec pre mužské telo bezpečné? Podarí sa to vôbec? Bude Louis schopný deväť mesiacov nosiť pod srdcom malého človiečika a ako sa vôbec doastne von? Toľko otázok v hlave, ale odpovede nikde. Chcel by som však svojej princeznej splniť jej sen, aby mal v náručí genetický svoje dieťatko, ale neviem ako mu tento sen mám splniť.

***

O rok  neskôr
Zayn
Pred rokom som sa dostal na strednú školu medicíny aj spolu s mojou terajšou priateľkou Cassandrou. Začali sme spolu chodiť cez leto po dokončení základnej školy a tiahneme to v šťastnom vzťahu do dnes celý rok  po skončení základnej školy. Musím sa však povedať, že mne sa v medicíne darí o niečo lepšie ako jej a tak som dostal od septembra ponuku, aby som začal praxovať priamo v nemocnici, pretože hľadajú miešača nových liekov. Ja som ponuku prijal a dozvedel som sa, že je to tá istá nemocnica v ktorej pracuje brat mojej mami a tým pádom môj strýko spolu s jeho manželom, čo ma potešilo a ja som tak mal niekoho koho budem poznať a môžem s nimi stráviť obedné prestávky.
Mojim snom je vynájsť skombinovaním rôznych chemikálií liek na rokovinu a keďže mám v rodine homosexuálny pár, tak umožniť im mať vlastné genetické dieťa, ale musím na tom ešte dlho pracovať a verím v to, že sa mi to raz podarí a môžem im tak svojim snom splniť ich sen. Keď sa mi možno nepodarí liek na rakovinu, tak aspoň dúfam to bude dieťa pre homosexuálne páre a oni mi za to budú určite vďačný a vihrám za to nejakú cenu, ak nie, tak nevadí budem mať s toho aspoň dobrý pocit, že som urobil dobrú vec a niekoho urobil šťastným biologickým bábätkom.

Dr.Styles (Larry)✔️  Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang