BU KARAKTERLER TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR.GERÇEK KİŞİ KURUMLARLA ALAKASI YOKTUR.VARSA TAMAMEN RASTLANTI SONUCUDUR.
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :)
Sıkıcı okulun sıkıcı bir gününe daha başlarken okul koridorundaki erkeklerin ağızlarını salyalarını akıta akıta bana bakmalarına alışkınım.Çogu gözlerini evden çıkarken kıvırdıgım minnacık etegimden alamıyor.Çilek aromalı dudak parlaticimi yalarken bizim gruba el sallıyorum.Hepsi cam kenarındaki masaya kurulmuş.Herkes bu masanın biz ve bizim gibi POPİlere ait olduğunu bilir. Merve(Sırdaşım),Aslı(Eğlenceli kankam),Emre(Yakışıklı ama Arda kadar değil,havalı jojuk) ve Arda(Kendisi okulun tescilli taşıdır.Kim tescilledi diye sorarsanız okuldaki bütün kızlar...)Ama önce lanet derecede ağır çantamı dolabıma bırakmalıyım.Dolabımın önünde saçları örgülü(hadi ama bir lise son öğrencisinin saçı böyle mi olur,kaçıncı yüzyıldan kalma acaba) diş telli,gözlüklü kıza"Toz ol seni mankafa."bakışı atıyorum.Günlüğünü yazmaya çalışırken beni farketmedi sanırım."Offff seni aptal!"diye düşünüyorum.Yumrugumun dolaba vuran sesiyle irkiliyor."Hey sen!Çekil dolabımın önünden.Eziklik mi bulaştırmaya çalışıyorsun?Iyy...Neyse ki Deli Dana Aşısı olmuştum."
Küçük zavallı geri çekiliyor.Ama kafasını kaldırıp:"Sen kendini ne zannediyorsun?"diye karsilik veriyor.Çevremdeki diğer eziklerin korkulu bakışlarından gözlerimden alevler fışkırdıgindan emin oluyorum. Dişlerimi gıcırdatarak:"Ne dedin sen?"diyorum. Bu kız yeni mi galiba diye düşünüp "Burası benim,Selin Altıntaş'ın,dolabı.Asıl sen neye güvenip de bana cevap verme cüretini gösteriyorsun?"Gözünü bile kırpmadan"Ah öyle mi tanıştığımıza memnun oldum Selinciğim,ben de Ceyda Karakaş."Bu kızın benden cekeceği var.Popilerin lanetine yakalandı bir kere...Sonra kenara çekiliyor. Ben de deri çantamı dolaba savuruyorum.Bizimkilere olanları anlatacağım ve bu kızı CÜMLE ALEME rezil edeceğim.Tamam bütün dünya olmasa da en azından bütün okul...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Popi ve Bir Eziğin Maceraları
ChickLitBiri popi diğeri ezik iki lise son sınıf kızı...Bakalım bu iki fıstığın soğuk savaşı nasıl sürecek ve kaderleri nerede kesişecek?