16.

558 41 6
                                    

O an hiç istemeyeceğim bir şey oldu...

Can birden dudaklarıma yapıştı. Hemen ittim ve sert bir tokat attım.

Y: Sen napıyorsun lan pislik şerefsiz

C: Bana alışacaksın ve benim olacaksın

O anda barışın çığlığını duydum.

B: Lannnnnnnnn

Y: B-barış sakin

B: Ne sakini ya ne sakini. Herif seni öpüyor lan

Can hemen ordan uzaklaştı. Ödlek pislik. İlk öpücüğümü ona verdim  ben. Allah kahretsin. Hayat bana hep diss atmak zorundamı lan. Bütün bokluklar beni buluyor. Hayatım darmaduman. Karanlığın içinde yüzüyorum. Mavi gökyüzüm dumanlar altına alınmış. Masmavi denizim kapkara olmuş. Güneş ışığım doğmadan batıyor. Ulan hayat böyle birşey yapıyorsun neden üstüne birdaha kötülük ekliyosun. Barış görmeseydi keşke. Offfff ölsem daha mutlu olurum lan.  

Y: Barış vallahi ben öpmedim. Zorla öptü yemin ederim

Yüzümü avuçlarının içine aldı ve konuştu.

B: Tamam yaprağım gördüm herşeyi gördüm. Ama o itin işi burda bitmedi. Üşüdün sen gel içeri geçelim.

Kafamı aşağı-yukarı salladım ve içeri girdik.  Oturduk ben kahve yapmak için ayağa kalktım.

Y:Kahve istermisin

B: Bende geleyim yardım ediyim,

Y: Yok sen otur ben hemen geliyorum

Tamam dedi ben ilerlerken başım dönmeye başladı. Sendeledim hemen barış geldi ve kolumdan tuttu.

B: İyimisin yaprak gel otur şöyle.

Y: Barış başım dönüyor.

Dedim ve sonrası karanlık....

Gözlerimi açtığımda hastane odasında olduğumu farkettim. Yanımdaki koltukta oturmuş olan barışı gördüm.

B: Yaprak iyimisin nasıl hissediyorsun. Çok korktum amazon kızım.

Y: İyiyim de neden burdayım

B: En son evdeydiki başın döndü bayıldın. Hemen buraya getirdim doktor kan testi aşan filan birsürü test yaptı sonuçlsr çıkınca gelir açıklar. İnşallah kötü birşey yoktur.

Y: Yok ya son 2 gündür pek birşey yemedim yorgun düştüm herhalde ondan.

B: Ya yaprak neden bir şey yemiyorsun çok korktum sana bişey oldu diye.

Y: Tamam sırık bey özür dilerim korkuttuğum için.

B: Asıl ben özür dilerim. 

Y: Neden

B: Öyle işte

Y: Neyse ben nezaman çıkcam. Hastaneye odalarından nefret ederim. Bende kötü anıları çok.

B: Sormaya korkuyorum ama noldu.

Flashback ...(2yıl önce)

Yine selinle okula gitmek için hazırlanmıştık. Hülya teyzenin muhteşem kahvaltısından mahrum kalıp hızlıca  evden çıktık. Selin sevgilisi berat'ın yanına gitti. Beraber okula gittiler. Ben yalnız başıma gidiyordum birden karşıma iki tane serserı çıktı.

X:Ooooo güzellik nereye böyle.

Y:Sizene lan defolun hemen

X2:Atarlı kız. Severim ama umrumda değil şimdi bize  çantanı ver.

Y: Yok ya başka.

X2: Çantanı ver dedim yoksa daha kötü alırız.

Y: Gelde al

X2, X : tamam

Demeseydim keşke. Birden cebinden çakı çıkardı ve bileklerime çizdikleri attı. Kanşar süzülmeye başlamıştı bile çoktan. Sonra  teköelemeye başladılar. İtmeye çalıştım  tokat attı kafam yere geldi ve kanamaya başladı. Yine ittirdim bu sefer çok sert tekme attı ve bayıldım. 

Flashback  son

Barışa herşeyi anlattım. İşte o günden eri hastaneden nefret ediyorum. Kim severki zaten. O an içeri doktor girdi.

Doktor (d:)

D: İyimisinizküçük hanım

Y: İyiyim teşekkürler

B: Nesi var doktor

D: Üzgünüm fakat yaprak hanım...

B:Yaprak ne söylesene

D: Beyninde tümör var

Tümör mü? 

Ölecekmiydim yani...

Yine hayat en büyğk dissini attı ...

Lanet olsun




GİZLİ AŞK /YAPBAR #watty2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin