Jeg elsker dig

455 8 0
                                    

Martinus pov

Bilen køre op foran Marias hus, jeg kan mærke jeg er nervøs.
Men det er også helt anderledes end det plejer jo. Normalt er vi jo sammen med andre, jeg glæder mig.
Glæder mig til at ligge tæt med hende hele natten.
Marias mor ved godt vi er kærester, og at vi har været det længe. Bilen holder stille og Isack kigger på mig, Hr. Gunnarsen kan du klare det selv herfra?
Jeg åbner døren, og nikker smilende, jeg tror lige det går.
Vi ses, og hils hende, jeg nikker som tegn og går mod døren.
Jeg går ind ad havelågen og ned af have stien.
Endelig står jeg ved døren, jeg ringer på og der bliver åbnet hurtigt.
En  smilende Maria står på den anden side. Hey smukke, hun smiler hej Mr. Love, hun går til siden så jeg kan komme ind.
Hun lukker døren bag os og jeg hænger mit overtøj, jeg vender mig mod hende og smiler.
Hendes smukke dybe brune øjne stråler.
Skal du bare stå der og glo fjalet på mig, som en anden skole dreng?
Jeg smiler nej kom her smukke,  jeg  trækker hende ind til mig, og  knuger hende tæt ind til mig.
Hun dufter dejligt, jeg finder hendes og kysser hende. Vi kysser længe, det er mere intens end det plejer.
Hun trækker sig og lader sin pande hvile på min, vi er helt alene til i morgen Mr. Love....
Det lyder dejligt smukke, hvad skal vi så lave?jeg smiler og kysser hende igen, forsigtigt skubber jeg hende op af vægen.
Jeg kan mærke vi måske er klar til at tage det her videre.
Maria trækker sig, og kigger mig i øjnene.
Jeg vil gerne, hun smiler, er du sikker? Mmmh helt sikker.
Men jeg har aldrig Martinus, jeg smiler og kærtegner hendes kind. Det har jeg heller ikke søde, så lad os tage det stille og roligt.
Jeg kysser hendes læber og ned af hendes hals, hey Martinus lad os gå oven på.
Jeg nikker og følger efter hende op ad trappen, hun går ind ad døren til sit værelse.
Det er første gang jeg er her, så at se hvordan hendes værelse rent faktisk ser ud i helhed er sjovt.
Hun vender sig mod mig og smiler, nå Mr. Love hvor kom vi fra? Jeg tror lige her, siger jeg og kysser hendes hals, hendes hånd køre gennem mit hår.
Jeg finder hendes læber igen, og føre hende stille mod sengen.
Jeg ligger hende ned, vi får øjenkontakt, jeg smiler.
Hun har de smukkeste øjne, er du stadig sikker smukke?
Hun nikker, jeg lader  min hånd smutte under hendes bluse, den kærtegner hendes ene bryst. Hun trækker blusen over hovedet og smiler, jeg kysser hende læber og ned ad hendes nakke til hendes bryst.
Stille hjælper vi hinanden ud af tøjet, jeg kærtegner hendes smukke nøgne krop.
Martinus, jeg kigger ned på hende, mmmh smukke, vil du ikk alligevel?
Hun smiler, jo, jo mere end du kan forestille dig.
Hva så smukke? Jeg kysser hendes læber,
Hun smiler, har du noget?
Noget hvad søde, jeg kysser hendes hals,
Beskyttelse fjollehovede.
Nååå ja, jeg rejser mig og finder et kondom fra min taske.
Maria ligger med armene bag hovedet, nå nyder du udsigten min skat?
Ja det er altid dejligt at have noget smukt at se på, jeg kravler hen over hende og kysser hende,
Hun ligger sine arme om mig, og vi smelter sammen i et vidunderligt kys.
Hun ruller os rundt, og sætter sig op på mine ben.
Og tager kondomet ud af min hånd åbner det og kigger ned på mig.
Hun smiler inden hun tager fat på mig og ruller forsigtigt.
Det giver et stød gennem min krop da hun rør ved mig, vi har aldrig gået videre end at kysse.
Ikke fordi vi ikke har haft lysten, vi var bare aldrig alene.
Hun ligger sig hen over mig da hun er færdig, jeg ruller os rundt, jeg synes det føles mere rigtigt sådan.
Vi er begge uerfaren, men jeg føler mig tryk med hende, jeg mærker hendes kærtegn på min kind.
Martinus....jeg kigger ned i hendes øjne.
Jeg elsker dig Maria det ved du godt ik?
Hun smiler sit skæve smil, jo fjolle det gør jeg.
Nej smukke, helt ærligt jeg elsker dig så meget, jeg elsker også dig Martinus.
Vores læber smelter sammen, og jeg trænger ind i hende.
Hun gisper lidt, jeg trækker mig forskrækket ud, jeg er sikker på det må gøre ondt første gang.
Er du okay smukke? Mmmh ja det er fint, jeg skal bare lige.
Du bestemmer om vi skal fortsætte smukke, hun ligger armen om og kysser mig.
Bare vær forsigtig Mr. Love, visker hun jeg smiler og trænger stille ind i hende igen. Denne gang virker det som om det ikke gør ondt, og jeg fortsætter stille.
Det er lidt kejdet, men efter noget tid finder vi rytmen, og begynder at slappe af.
Jeg føler mig så nær hende, jeg kysser hendes hals, jeg elsker dig så meget, visker jeg i hendes øre og kommer i en rus af en orgasme.
Tænk at første gang kan være så smuk. Jeg ligger mig på ryggen ved siden af hende, og hun ligger sig på mit bryst.
Var det godt smukke? Ja jeg kunne ikke forstille mig en bedre 1. Gang, jeg kysser hendes pande, men så mangler vi bare lige at gøre det færdigt.
Hvad mener du Mr. Love?
Åh min skat du tror da ikke jeg glemmer dig,
Nå lig dig nu ned og nyd det, hun kigger uforstående på mig.
Men smiler, da jeg rejser mig og læner mig ind over hende.
Jeg gør mine fingre våde og lader dem køre over hendes klit,
Jeg nyder at se hendes krop der vrider sig i nydelse,
Stille i små cirkel bevægelser får jeg hende længere og længere ud mod afgrunden.
Hun undslipper et støn, og jeg elsker at se hun nyder mine berøringer så meget.
Hun kommer og falder sammen, vi falder i søvn i hinandens arme.
——————————————

Så kom det endelig op:)
Sov godt
Xoxo Mali

Venner med sukker på(AFSLUTTET)Onde histórias criam vida. Descubra agora