Gunun yorgunlugu ile hemen kendimi eve attim ama bana en iyi gelen hayatimdaki tek sey suanda deli gibi sevdigim askommm adi ,selim kendisi suanda benim ofisimde yazilim islemcisi yakisikli cevresi tarafindan cok sevilen bir adam ama onu benden kimse daha cok sevemez cunku o benim sevgilim az sarisin ama daha cok kumrala kacan bir tarafi var ,ela gozlu tam bir playyboy ama o benim guzelim o benim her seyim o benim nefesim neyse guzel bir dusun ardindan onunla konusup yatmayi dusunuyorum cok yorgunum...Dus aldiktan sonra hemen selimi aradim telefonlarima cevap vermiyor neden oldugunu bilmiyorum ama kesinlikle ofiste yarim kalan islerini tamamliyordur .Canim sıkıldı biraz kitap okudum bir kac saat sonra selimi tekrar aradim mesaj atmis ofisteyim diye, merakim gectikten sonra yattim. Gunluk rutin islerden sonra selim aklima geldi aradim askommu aradim ama acmadi tekrar aradim acmadi ofisteyim diye mesaj atmis,supelendim son bir kac aydir cok soğuk davranislarindan anladim zaten .Tekrar aradim acmadi sinirlerim bozuldu ofise gelmemesi yuzume bakmamasi bir tur degisik hâl ve tavirlari beni gercekten cok uzuyuor .Neyseki onu restorant ta yakaladim git gide hasar goren iliskimiz ,kendisinin degistigi konusu hakkinda konusmak istedim medenini sormak istedim bir sure suskun kaldik konuyu ilk o acti hic cekinmeden hic utanmadan ve o kadar kisa ve net bir sekilde ayrilmak istedigini soyledi .Bir anda kalbim sıkıstı hemen masadan kaktim nedenini bile sormadan bir adim ote uzaklistiktan sonra hickiriklara boguldum sanki devrelerim donmus gibiydi ben selime tam tamina yedi ayimi vermistim o yedi ay da gecirdigimiz tum guzel gunler gozumun onunden gecti hic bir sey duymuyordum sanki bir ,on dk falan yolun ortasinda durakaldim bir an irkildim ve kendime geldim hickiriklara bogula bogula cevreme baktim benim yuzumden trafik durmustu kosar adimlarla sahile dogru yurudum hayat durmus gibiydi bu aciyila nasil bas edecegim konusunda ise hic bir fikrim yoktu .
BİR YIL SONRA##
O kotu acinin yuzunden kendimi topalayamaz hale gelmistim ayriligin bir kac ayindan sonra selim denecek serfsizin en yakin arkadasimla iliskisi oldugunu duydum eeee tabi cevremde boyle oruspu kizlar olduktan sonra kopegi getirsen kopek kudurur .Ee haliyle bu daha cok koydu bu kentin evimin ofisim uzerime uzerime geldi buralardan gitmek istedim oruspulardan serefsizlerden uzak bir yere gitmek istedim ve uzaklastim parise gittim kafami topladiktan sonra geri geldim ve temiz bir sayfa acmak icin geldim .ofisime geldigimde serefsizin hala orada calistigini gordum yanima geldi ve bir yil boyunca nerelerde oldugumu sordu; sanane len seregsiz selim senin daha onemli islerin yok mu mesela benim kuyruk sallayan oruspu arkadaslarim
gibi ,dedim ... Senin iyi bildigin istir ya kapasite meselesi .Selim ;anlatmama izin ver ne olur ya....NE ANLATAYIM KI BEN SIMDI
GIDSINI MI ANLATAYIM YOKSA BANA BIR DAHA DOMEYISINIMI
NE ANLATAYIM BEN???
GIDISINE BIR SEBEP BULAMAMISKEN GELMEYISINE NASIL BIR KILIF UYDURMALIYIM KI HAFIZAMDA??
ANLATACAK NE KALDI BUNCA CARESIZLIKTEN SONRA
NEDEN BU KADAR ANLAMSIZ SORU AKLIMDA ??????
BEN ARTIK SENI ANLAMAK ISTEMIYORUM
BEN ARTIK SENI ISTEMIYORUM!!!!!
Simdi siktir ol git selim efendi kimin koynuna gireceksen ,kimin sacini oksaman gerkiyorsa oraya git ,cehennemin dibine git ama benim gozume gozukme tamam mi??O..........cocugu ! !!!!!!
BIR AY SONRA ###_-
selimin gidisinden sonra daha iyi hissetim kendimi yeni bir hayat yeni bir baslangic....Gidenlerin sonuna nokta koyucan ki gelenlerin ismi buyuk harfle baslasin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
# İHANET#
ChickLitBelki bir SEVGİYDİ sana besledigim duygular Belki bir İHANETTİ bana besledigin duygular Belki bir HATAYDI sana baglanmam Belki bir HİCTI senin icin o duygular Ama bilki bir SALAKLIKTI seni SEVMEM