Helaw.. Suntem in 2014 nu?? Pff , trebuie sa fi smecher sa "supravietuiesti".
Dar ce inseamna sa fi smecher??? Ei bine.. am cate ceva sa va zic voua.. Cei care va numiti singuri smecheri.
Cu ce sunteti voi smecheri ma?
-va imbracati cu 2 marimi mai mari pe voi si va intoarceti sapca in cap?? NOPE
-ati batut pe cineva ca sa uitat urat la voi sau va dat replica dupa ce ai scos niste injuraturi de pe net??
-ati fost invitati la o petrecere si erati muci de nici sa va legati sireturile nu mai stiati??
-va credeti mai smecheri decat alti ca aveti bani si noroc la fete??
-bagi in tine droguri si tigari zi de zi?
Ei bine.. Daca ati facut ceva din randurile de sus si va numiti smecheri , aveti nevoie de un doctor pentru ca suferiti de o boala intalnita foarte des "prostia".
1) Sa vorbim despre haine : BA , daca ai haine scumpe , largi si alte rahaturi.. Si incepi sa te dai mare altora , pleaca de langa telefon/pc/tableta etc. ca puti a prostie. Sunt oameni care nu au sansa sa isi cumpere haine scumpe sau alte chestii , dar .. Asta nu inseamna ca nu se pot imbraca si arata mai bine ca tine , si ei pot avea bunul simt si obraz sa nu se umfle in pene ca " uite ce am . uite ce am". Nu hainele il fac pe om.. Poti sa te imbraci si de la Second Hand , important e cum esti tu. Poti avea cele mai scumpe haine din lume ca daca dupa ele e un prost care are ochii aruncati cu prastia si ii curge scuipat la coltu guri .. Deja te poti impusca.
2)Ai de plm.. Cand va vad ca va dati mari bastani ca ati batut pe cineva si insinuati ca sunteti cineva in cartier deja mi se face rau.Aveti probleme mintale de nu va puteti vedea de treaba? Afara esti cu prieteni si vrei sa te dai tu mare.. Dar cand vorbesti cu mata iti tremura picioarele sa nu faci impresie proasta.Zic si eu sa te aperi dar nu sa te bati cu oricine si fara motiv.. Ai de plm , abia astept sa dati de cineva care o sa va bata de o sa crezi ca te cheama Gheorghe.
3)Esti invitat la o petrecere si vrei sa fi sufletu petreceri etc. Ba , cand ajungi acolo incepi sa bei ca un pui de curca chioara. Bei un paharel .. 2 , 3 ca sa nu fi singuru care nu bea nimic , da voi bagati ca handicapati..esti om nu camila , vrei sa fi sufletu petreceri si sa se simta toti bine langa tine .. Cand defapt esti singuru care danseaza de parca se caca pe el si cand deschizi gura scoti numa prostii .. Si iti mai si pute gura a ruina abandonata de la atata alcool.
4)Ai bani si noroc la fete.. Ei si ce plm sa iti fac?.. Sunt oameni fara bani care au zambetu mai curat ca al tau , poate ca nu are cu ce sa se imbrace.. Dar macar el e om mai bogat ca tine pentru ca stie ce e ala respect ma... Nu ca tine care te imbraci curcubeu in fiecare zi si te dai mare ca bla bla haina.. Bla bla haina.Poti sa ai si 100 de fete ..dar daca toate sunt curve?? Te mai nimeresti si cu hiv boule.. Stai frate la locu tau si gaseste una cu cap ca pi*** si tate au toate :| daca tot ce faci e sa te uiti dupa asta esti prost.Sa aiba si cur si tate.. Dar daca felul ei de a fi e sa te goleasca de bani si sa te foloseasca ai dat de dracu. Mai ales daca nu sunteti pe aceeasi lungime.
5)Ce sa mai zic inafara ca iti scurtezi viata cu fiecare tigara si drog... Ai di plm , ai 10 ani si esti plin de gauri in mana.. Se mai vede si pachetu de tigari in buzunar. Ba , fumeaza si baga droguri cat vrei in tine.. Ma doare in pu** .. Dar nu ii mai influenta si pe alti , si scuteste-ma cu YOLO-u tau pentru ca ma cac pe el si nu trag apa.. BA , ai 1 viata.. Dar asta nu inseamna sa o scurtezi si sa iti bati joc de ea , pentru ca vei regreta mai tarziu.
Mno.. Daca faci toate alea nu esti smecher si esti un mare PROST.
Poti alege in viata...
- sa fi un badaran care isi scurteaza viata , se bate din orice si nu stie nimic inafara de asta si de a se da mare, Sa fi respins de alti oameni.
SAU
- sa fi un om bun care isi traieste viata cum trebuie , care saluta si respecta lumea indiferent daca e copil/adult sau animale .. Care sta la locu lui si recunoaste cand greseste.. Si sa fie respectat , ca lumea sa se bucure cand da noroc cu el si care e iubitor.
Eu am ales a 2-a cale.. Prefer sa fiu asa si sa fiu impreuna cu o persoana foarte importanta pe care o iubesc mult ( pe langa familie , prieteni adevarati si animale).. Vreau sa fiu om nu animal:)
Si abia astept sa cunosc alti oameni..:) oameni adevarati. Asta inseamna sa fi smecher:)
*nu ma refer la toti.. Ci la cei care chiar sunt definiti in randurile de sus*