"Δηλαδή στο μπαρ δεν έγινε τίποτα;;" ρώτησε και σήκωσε το ενα του φρύδι.
"Όχι δεν έγινε κάτι"
"Λοιπόν επειδή σε είδα πως ήσουν μεθυσμένη θα σου πω εγώ τι έγινε ακριβώς"
"Μπήκα μέσα στο μπαρ και είδα τον Jungkook να σε φιλάει" είπε και προσπαθούσα να θυμηθώ αλλά αλήθεια δεν μπορούσα καθόλου.
"Suga αλήθεια δεν θυμάμαι τίποτα στο έχω ξανά πει. Το ξέρεις ότι ότι και να έγινε δεν το ήθελα. Επέλεξα είμαι μαζί σου και δεν θα το άλλαζα για κανέναν λογο" είπα και τα μάτια μου άρχισαν να απειλούνται απο τα δάκρυα μου. Αλλά δεν το επέτρεψα. Δεν ήθελα να κλάψω.
"Εκείνη τη στιγμή ήθελα τόσο πολυ να παω να σε πάρω μέσα απο τα χέρια του και να αρχίσω να τον βαράω μέχρι να μην μπορεί να κουνηθεί! Δεν ξέρω πως συγκρατήθηκα και έφυγα" είπε εξοργισμένος αλλά προσπαθούσε να μην το δείχνει.
Τον αγκάλιασα και του έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο. Δεν με αγκάλιασε αλλά ένιωσα ότι δεν ήταν θυμωμένος. Τουλάχιστον όχι μαζί μου άσχετα που μου έλεγε όλα αυτά.
"Και ξέρεις πως μου ήρθαν όλα, πως ξανά βρήκα την μνήμη μου;; Γιατί όπως είπε και ο γιατρός έπρεπε να ξανά βιώσω ένα γεγονός το οποίο με έκανα να νιώσω ενα συναίσθημα σε μεγάλο βαθμό" συνέχισε
"Και αυτό το συναίσθημα ξέρεις ποιο είναι;;" με ρώτησε και του έγνεψα αρνητικά.
"Άιντε τελείωνε να κάνω κάτι" μου φώναξε και αφού τελείωσα με την πληγή απομακρύνθηκα λίγο γιατί φοβήθηκα.
"Τελείωσα" του είπα αλλά στο τέλος έσπασε η φωνή μου.
"Ωραία" είπε και σηκώθηκε.
"Το ξέρω πως δεν το ήθελες γιατί μετά άρχισες να τον σπρώχνεις μέσα στο μπαρ" είπε
"Και εσύ που το ξέρεις αυτό;; Αφού είχες φύγει"
"Εγώ ναι, ο μπάρμαν οχι" είπε και αρχισε να με πλησιάζει απειλητικά.
Χωρίς να κάνω ούτε ενα βήμα προς τα πίσω περίμενα να έρθει σε εμένα για να δω τι θα κάνει. Αυτή τη στιγμή εχω ανάγκη να με φιλιση όπως ξερει να φιλάει μονο αυτός! Αλλά άρχισε μα με νευριάζει γιατί παίζει με τα νεύρα μου. Αφού ξέρεις ότι δεν έγινε τίποτα τότε γιατί τα κάνει όλα αυτά?!?! Τελικά είναι και αυτός μια μουσιτσα όταν θέλει.
"Πηγα χθες στο μπαρ και τον ρώτησα τι είχε γίνει εκείνο το βράδυ. Βλέπεις αφού πηγαίνω σχεδόν καθημερινά εκεί με τα παιδιά γνωριζόμαστε και με το συγκεκριμένο παλικάρι κάνουμε αρκετή παρέα......ευτυχώς για εσένα θυμόταν τι είχε γίνει εκείνο το βράδυ"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Teacher?!
FanficΤι γίνετε όταν η Αρετή Kim γνωρίζει τον Min Yoongi?? Πως θα εξελιχθεί αυτή η τυχαία συνάντηση??