taktik

1K 138 137
                                    

Taehyung telefonunu sıkıntıyla yemekhanedeki masalardan birine koydu. Bacaklarını sallarken bir yandan tırnaklarını yiyordu. Göğüs kafesi yanıyordu.

"Sence onu çok mu üzdüm Kyung?" diye sordu kız arkadaşına dönerek.

Kız başını iki yana salladı. "Neler konuştuğunuzu tam olarak bilmiyorum Tae. Yorum yapamıyorum."

"Kesin çok üzdüm onu, zaten şimdiye kadar benden nefret etmiş olmaması mucize." Baş parmağının tırnağının kökünü getirmişti. "Sanırım dediği gibi çok aptal bir insanım. Öyleyim değil mi Kyung?"

"Yani şimdi, kız arkadaşınım, doğruları söylemem gerek. Yoksa aramızdaki ilişkinin temelleri bozulur. Bu yüzden, sanırım evet, biraz aptalsın." Genç kız gülerek söylemişti bunları.

"Keşke bana aptal dedi diye galeyana gelmeseydim. Her şey daha iyi olabilirdi." Taehyung başını sıraya yaslayıp kollarını etrafına sardı.

"Emin ol, olmazdı Taehyung. Aranızda ne geçti bilmiyorum ama senin, onun hislerini daha açık bilmen arkadaşlığınızı sağlamlaştırır. Birbirinizden bir şeyler saklamamanız sizin için en iyisi olmuştur."

Taehyung yanıt olarak kafasını masaya vurdu.

Eun Kyung derin bir nefes alarak konuştu tekrardan. "Senin de bana açık olman gereken konular var mı Taehyung? Hmm?"

"Ha? Yok canım, ne olabilir senden gizlim saklım?" Taehyung başını kaldırıp kıza baktı.

"Bu aralar hiç yanıma gelmiyorsun, benimle arkadaşınmışım gibi konuşuyorsun. Bazen kanka diyeceksin diye korkuyorum." Ellerini tuttu çocuğun. "Biz sevgiliyiz Taehyung, askerlik arkadaşı değiliz."

Taehyung gözleri dolu dolu kıza baktı. "Seni de üzdüm değil mi?" Başını iki yana salladı. "Ben iflah olmaz bir düşman askeriyim. Ben yeşil, siyah benekli bir creeper'ım." Sesini yükseltti. "Ben tam bir aptalım."

Etraftaki çoğu kişi başını çevirip Taehyung'a baktı. Eun Kyung elini alnına çatarken gencin yanındaki sandalyeye oturdu.

"Bak Taehyung, artık kendini üzmeyi bırakmalısın ama aynı zamanda empati yapmalısın."

"O ne?" Taehyung merakla sorduğunda Eun Kyung kaşlarını çattı.

"Taehyung bana empatinin ne demek olduğunu bilmediğini söyleme. Yoksa bu ilişki intihar eder."

Genç kızın aldığı tek yanıt masumca bakan gözlerdi. Gözlerini devirirken elini alnına vurdu. Daha sonrasında sırtını dikleştirdi ve konuşmaya başladı. "Kendini bir kişinin olduğu duruma koymak, empati yapmaktır Taehyung. Mesela, kapa şimdi gözlerini."

Taehyung neler olacağını merak ederek gözlerini kapattı.

"Tamam, şimdi kendini Seokjin olarak hayal et."

Taehyung kendisini Örümcek Adam'lı şort giyerken hayal etti. Ayaklarında Örümcek Adam'lı terlik ve elinde danino. Görüntü komikti, dudağının kenarı kıvrıldı.

"Hayal ettin mi? Sanırım ettin. O zaman şimdi bir de eşcinsel olduğunu hayal et."

"Nasıl yapacağım onu?" diye sordu Taehyung gözleri hâlâ kapalıyken.

"Anlatıyorum şimdi. Beş altı yaşlarında olduğunu düşün."

Taehyung bileklerine takılı olan oyuncak ağ atma makineleriyle arkadaşlarının etrafını ağ ile sardığını düşündü. Eğlenceliydi ama eşcinsellikle bir alakası yoktu. "Ee?"

The Amazing Eklembacak | taejin textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin