✴✴✴
,,Jimin, čo sa flákaš!"
Obzriem sa za Yun, ktorá sa uškŕňa od ucha k uchu, zatiaľ čo drhne kapotu strieborného Nissanu. ,,Tie autá sa neumyjú samé!" znovu ma podpichne.
Pretočím očami a vrátim sa naspäť k svojej práci skrývajúc malý úsmev. Od rána sme umyli už bezpochyby dvadsať áut, čo je teda aj dostatočne poznať. Moje prsty sú tak rozmočené akoby som sa od rána močil vo vani. Chrbát ma bolí ako ešte nikdy a moje zápästia začínajú vypovedať službu. Však ani sa im nečudujem, keď už niekoľko hodín musia robiť jeden a ten istý pohyb.
,,Nestačí to už?" zaskučí Yoongi. Vezme handru, ktorou doteraz drhol okno dodávky a zahodí ju na kopu medzi ostatné, už nepoužiteľné handry.
Myung, ktorý sa k nám ráno ochotne pripojil, súhlasne prikývne a bokom sa oprie o strom vedľa parkoviska. ,,Súhlasím s ním. Mám dosť!" mávne rukami, zatiaľ čo sa mu na tvári objaví výraz mučeníka.
,,Chalani, však viete prečo to robíme." prezrie si nás Yun a založí si ruky v bok. ,,Ak chceme ísť do New Yorku, musíme si zarobiť peniaze."
,,My vieme, ale poďme už prosím robiť niečo iné." vzdychnem a obzriem si svoje zničené ruky. ,,A hlavne niečo, kde nebudeme musieť používať vodu."
...
,,Originálny nápad." skonštatujem, keď predomňa Yun dotiahne kosačku na trávu.
,,Ale Jimin! Nebuď tak negatívny." fľochne na mňa. ,,Moja suseda sľúbila, že keď jej pokosíme trávnik, zaplatí nám za to."
,,A nie je na to ešte skoro?" nadvihnem obočie a prekrížim si ruky na hrudi. ,,A hovorila si, že trávnik?" kopnem špičkou topánky do jednej z mnoha hrúd hliny, z ktorej vytŕča pár trsov trávy. ,,Toto mi teda ako trávnik nepríde."
Yun sa nevinne usmeje. ,,No moja suseda je tak trochu iná."
,,Čudná." opravím ju.
Yun mi odpovie zamračením. ,,Jimin!"
Nadvihnem ruky. ,,Dobre, kľud. Už mlčím."
,,Tak sa mi to páči." potmehúdsky sa usmeje a spustí kosačku.
Keď prejdeme celú záhradu, kosačku upracem naspäť do záhradneho domčeka odkiaľ ju Yun vzala. Medzitým stihol prísť Yoongi, ktorý zatiaľ čo sme my dvaja kosili, išiel odkopnúť Myunga domov a vziať Kwana zo školy.
,,Takže na dnes hotovo?" opýta sa, keď príde ku mne.
Zacvaknem zámok a oprášim si ruky. ,,Myslím, že áno." pozriem naňho a usmejem sa.
Yoongi mi úsmev opätuje. Rukou si upraví šiltovku a otočí sa k Yun. ,,Čo teraz?"
,,Počkať..." po niečo sa zohne. Keď sa otočí, vyplašene otvorím oči. ,,Chalani, vodná vojna!" zakričí a v rukách zovrie hadicu na polievanie.
Yoongi po nej strelí šokovaný výraz. ,,Však si povedala, že už nebudeme robiť nič s vodou!"
Yun mykne plecom. ,,Však my ani nič s vodou robiť nebudeme, ona vás bude polievať sama." zaškerí sa. Nestihnem ani žmurknúť, keď sa na nás vyrúti prúd studenej vody.
Vyskočím a skríknem tak nahlas, že to bolo určite počuť na celú ulicu. ,,Je to ľadové!"
,,A mokré!" doplní ma Yoongi a bleskovo sa schová za mňa.
,,Yoongi, neskrývaj sa za mňa!" zapištím a začnem doňho strkať. Yoongi sa však nechce vzdať svojej skrýše, a tak do mňa začne strkať tiež.
Yun nás opäť obdarí studenou sprchou, na čo obaja padáme k zemi. Yoongi chrbtom a ja rovno naňho.Obaja sa začneme nemotorne dvíhať. Yun si pohľad na nás nesmierne užíva a od smiechu sa prehýba v páse.
,,Bože asi som padol na kameň!" zjajkne Yoongi, keď sa vyškriabe na nohy.
,,Ale bože, nesťažuj sa toľko!" pristúpi k nám. Objíme nás okolo ramien a spolu vykročíme na ulicu. ,,Poznáte We will rock you?" otočí sa na nás.
Prikývnem.
,,Queen!" vykríkne Yoongi.
Na tvári Yun sa objaví úškrn. ,,Buddy you’re a boy make a big noise." začne spievať. Prekvapí ma jej výborná angličtina.
,,Playin’ in the street gonna be a big man someday." pridá sa Yoongi. Dobre, jeho anglický prízvuk už nie je až tak výborný. Začnem sa smiať.
Yun pokračuje. Pustí nás a pobehne kúsok dopredu. ,,You got mud on yo’ face." Otočí sa k nám a kráča dozadu aj s rozpaženými rukami. ,,You big disgrace."
,,Kickin’ your can all over the place!" dokončí Yoongi.
Obaja na mňa pozrú v očakávaní. ,,Singing!" vykríknem. ,,We will we will rock you!"
Všetci traja sa rozosmeje. ,,To si rob srandu, že všetci traja vieme naspamäť ten text!" kričí Yun.
Úškŕňam sa od ucha k uchu. ,,Už to tak vyzerá." Yun sa znovu strčí medzi nás a objíme nás okolo ramien.
,,We will we will rock you!" spievame spoločne. Zakaždým všetci traja povyskočíme a pokračujeme ďalej.
✴✴✴
أنت تقرأ
All the stars [ᵐʸᵍ•ᵖʲᵐ]
أدب الهواةJimin, osemnásťročný chalan trpiaci rakovinou žalúdka v pokročilom štádiu verí, že mu zostávajú posledné mesiace života. Rozhodne sa ich prežiť v pohodlí svojho milovaného domova, kde mu všetci dajú pokoj, ktorý podľa seba tak veľmi potrebuje. Avš...