Apa tujuan kita hidup di dunia sebenarnya?
Adakah hanya untuk memuaskan hati orang?
Atau sebaliknya?
Tetapi,di dunia ini bukan sahaja manusia yang tinggal dan hidup..Robot juga telah diciptakan..
Salah satunya ialah aku..Aku telah diciptakan kembali,menjadi robot..
Aku,Kim Hanna..Robot yang dicipta oleh seorang Profeser yang bernama,
Kim Taehyung..
Permulaanya,aku adalah seorang manusia biasa dan normal..Menjalani kehidupan biasa seperti manusia lain..
Namun,disebabkan suatu tragedi ngeri berlaku pada aku,
Aku ingat,pada hari kemalangan itu berlaku..Aku akan mati,tapi tak..
Aku telah diciptakan sebagai sebuah robot canggih ciptaan pertama Profeser Kim Taehyung..
Itu adalah,'Kelahiran Semula Aku'..
Namun,sampai sekarang..Banyak soalan tanda tanya yang masih jelas tersimpan di dalam peti ingatanku hingga sekarang..
Mengapa Kim Taehyung selamatkan aku daripada mati?
Siapa Kim Taehyung yang sebenar?
Mengapa kehidupan aku begini?
Mengapa aku jadi robot yang tak berguna?
'The Truth Untold'
Hingga sekarang,aku merasakan penyesalan yang terbesar dalam diri aku..
Apabila aku rasa marah,sedih,gembira dan lain²,
Aku tak boleh buat sebarang reaksi kerana aku tinggal sebuah robot yang dicipta kembali..
Walaupun aku dicipta rupa bentuk seperti manusia,aku tak boleh rasakan ini diri aku yang sebenar..
Aku rasa benci dengan diri sendiri,aku rasa jijik..
Aku berfikir setiap hari..
Apa yang perlu aku lakukan dengan diri robot aku ini..
Hati manusia aku dah lama tertutup..Perasaan cinta dah lama hilang selepas aku jadi robot..
Yang tinggal cuma,sebuah robot untuk ikut arahan daripada Kim Taehyung..
Itu aku...
-
-
-
-
-T
B
CThank For Supporting!♥️
YOU ARE READING
[OG]_Profesor kim Taehyung_
FanfictionSorry,i'm too bad at caption..🤗 This Fanfic will be in malay.. Start:14/03/2019 End:??? ♥️♥️♥️♥️♥️