2. Den v jámě

992 37 12
                                    

Akorát jsme vyběhli z labyrintu, tak se nás začali všichni vyptávat jestli jsme v pohodě. ,,Co rmuti?" Zeptal se tlouštík. ,,Zabili je" řekl Thomas. ,,Kdo?" Zeptal se ten kluk co skočil do klece za námi. ,,My dvě." Odpověděla jsem a ukázala jsem na Lucy.

Všichni se na nás podívali s údivem a někdo vystoupil z řady, blonďák s křivím obočím jako kdyby mu chtělo odlétnout

😂😂😂A řekl ,,Ony porušily pravidla placu, první den příjdou, rozeběhnou se do labyrintu, a už si tady zabíjí Rmuty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

😂😂😂
A řekl ,,Ony porušily pravidla placu, první den příjdou, rozeběhnou se do labyrintu, a už si tady zabíjí Rmuty. Vám to příjde normální?! Alby řekni na to něco, měly by jsme je dát do jámy." ,,Jako třeba díky? Zabili jsme je, měli by ste být rádi ne?" Řekla jsem docela nahlas ,,Hele, to co ste udělil bylo opravdu riskantní a pro ti pravidlům. Takže půjdete na jeden den do jámy a bez jídla." Řekl Alby ,,Cože?! Jen jeden den?! Zase to samí jako Thomas co, jen na jeden, vážně?" ,,Ticho Galy! Prostě to tak bude". Galy ztichl a naštvaně odešel. Pak Alby řekl Thomasovy a Minhovy aby šli s ním. Pak k nám přišel ten kluk z klece. Fakt už budu muset zjistit jeho jméno abych mu pořád neříkala 'kluk z klece'😂.
Ten nás doprovodil k jámám s dřevěnými mřížemi. Když nás tam zavřel, každou zvlášť, tak když zavíral mě, tak jsem se mu podívala do jeho očí a přidala úsměv a on taky. ,,Jak se vůbec jmenuješ?" Naklonil se ke mě ještě blíž a já jsem mu sáhlá do kapsy pro kapesní nůž, a ruku s ním položila na zem aby nešel vidět. ,,Newt" pousmál se. ,,A ty?" ,, Natasha, ale stačí Nat" a dala jsem si jeden pramínek vlasů za ucho a usmála se. ,,Newte?" Zavolal podle hlasu Alby. ,,No tak já už budu muset jít, ať vám to tady uteče." Pomalu odcházel a v tom dodal ,,Ten nůž si klidně nech." Usmál se a mrknul na mě. ,,No tak to s tím nožem nebylo zrovna nejnenápadnější." Zasmála se Lucy ,,No to asi ne no." Dodala jsem. ,,Počkáme až bude tma a dostanu nás odtud, dobře?" ,,Fajn"
*******************************
Večer: ,,Lucy? Jseš připravena?" ,,Jo jsem" ,,Jdu na to" asi po pěti minutách kdy jsem se pokoušela řozřezat provaz, někdo šel naším směrem. ,,Ahoj Nat". ,,Thomasy co tady děláš?" ,,Přinesl jsem vám jídlo." ,,A neměli jsme být přece jeden den bez jídla?" Zasmála jsem se. ,,Buď ticho a ber." Zasmála se Lucy. Tak jsem si vzala chleba a maso které nám přinesl a pak jsem mu poděkovala. Mezitím co jsem jedla společně s Lucy tak si se mnou začal povídat, třeba o tom jak mě napadlo to s tima Rmutama, jestli si na něco vzpomínám, vyprávěl mi o Labyrintu a pak asi po dvou hodinách vyprávění usnul. ,,Lucy?" ,,Jo?" Řekla ospale ,,On je tak roztomilý když spí". A málem jsem nad ním slintala🤤. Lucy nakonec usnula taky a i já, takže náš únikový plán nevyšel.
*******************************
Ráno: ,,Lidi, vstávejte, už je ráno." Řekl známý hlas. Když jsem otevřela oči tak jsem zjistila že je to Minho. ,,Dobré ráno Lucy." Řekl když si klekal a mrknul na ní a ona se zasmála. Když se vzbudil i Thomas tak nás osvobodily a my
mohli ven.
,,V té kleci s vámi přišly i nějaké osobní věci." Řekl Thomas. Došli jsme si k nim a kluci nám řekli že za deset minut máme přijít na snídani. Šli jsme se kouknout na ty věci. Byli tam trička, kalhoty, kraťasy, mikiny, boty, a hygiena atd. Pak jsem se koukla vedle baťohu a byl tam luk s šípy. A Lucy tam měla mačety.
Když jsme se převlékly do kraťasů a tílka, tak jsme šli na snídani. Když jsme vešli, všechny pohledy se orátily na nás a my jsme se cítili opravdu trapně. Pak jsme viděly jak na nás zamával Minho s nacpanou pusou a úsměvem a my vyrazily za ním. Ke snídani jsme měly chleba a máslo.
Po snídani jsme šly s Newtem na takové menší pole kde jsme mu pomáhaly s kácením stromů a donášením hlíny. Pak byl oběd kde jsme měli vepřové maso a brambory. Alby si mě a Lucy zavolal k sobě a došli jsme k zdi kde byli vytesána jména všech v placu, jako první mě zaujalo, když jsem viděla Thomasovo jméno. ,,Teď ste jedny z nás". Podal mi dlát a kladívko abych vytesala své jméno, vytesala jsem ho hned pod Thomasovo jméno a Lucy se podepsala pod Minhovo jméno. ,,Ještě tady máme 3 pravidla, 1. Zapojte se. 2.Neubližujte Placerům. 3.Nikdy nechoďte za zdi." Nakonec odešel a já jsem šla s lukem do lesa kde jsem zkoušela střílet na větve. ,,Co to děláš?" Zeptal se mě nově příchozí Thomas. ,,Střílím po stromech. A co tady děláš ty? Myslela jsem že si šel s Minhem do Labyrintu." Zeptala jsem se ho při výstřelu. ,, No dnes máme volno tak jsem se zastavil u tebe." Pousmál se. ,,Hh tak to jo". ,,Hele vidíš tamto hnízdo?" ,,Jo" ,,Zkus ho sestřelit". Bez váhání jsem natáhla luk a zamířila. Cítila jsem jak se na mě Thomas dívá a tak jsem se pousmála. Ale najednou jsem někoho uviděla. Vypadal hodně divně, pomalu vypadal jak zombie. Najednou se ale rozeběhl proti nám. ,,Thomasi? Kdo to je?!" ,,Panebože po druhé už né. Rychle, musíš utéct." Vyndala jsem šíp z luku a začala utíkat. Ten 'zombie' mě ale doběhl a skočil po mě když už jsem byla mimo les. Seběhli se k nám ostatní, začala jsem do něj mlátit pěstmi ale nějak to nepomohlo a tak jsem vzala šíp a probodla jsem ho. On jen odpadl a já jsem se rychle zvedla a šla k Thomasovi a ten mě chytil okolo ramen. Pak přišel Alby ,,To není možný, vyhrňte mu triko!" Kluci ho podrželi a Newt mu vytáhl tričko. Měl tam nechutnou černo-tmavě modrou skvrnu. ,,Je uštknutý." Oznámil Newt. Pak ho někam odvedli. Přišla ke mě Lucy a zeptala se mě jestli jsem v pohodě odsouhlasila jsem že ano a pak jsem šla do jídelny na večeři s ostatními.
*******************************
Po večeři jsme se všichni odebrali k 'otvoru'😂 kde přivedli toho uštknutého a hodiliho před labyrint kde se okolo něj postavily ostatní s dřevěnými tyčemi do tvaru T aby ho vyhnali ven do Labyrintu. Když se zavíral 'otvor'😂 tak mu tam hodili nějaké jídlo zřejmě a už nebylo úniku.
Po tom jsme se odebrali pryč protže začalo pršet a já jsem viděla jak Alby škrtá jeho jméno ze zdi.
*******************************
Když už šli všichni spát, tak jsem vzhůru zůstala jen já a Thomas. Měl síť na spaní hned vedle mě takže jsme si mohli povídat. Zase jsme řešili labyrint a vyprávěl mi i o ostatních placerech. ,,Jsou tu čtyři možnosti co by si mohla dělat," ,,A to jsou?" ,,Stavitelé jejich kápo je Galy, pak tu jsou meďáci, porcovači a nakonec běžci." ,,A co když chci být běžec?" ,,Nikdo nechce být běžec...." lehnul si a otočil se ke mě zády, já si taky lehla a otočila se k němu zády. ,,Cokdyž já chci...." zašeptala jsem.

————————–————

Tak to je pro dnešní druhou kapitolu vše, doufám že se vám líbila a dáte nějaký ten koment😇😂.

-1141 slov

}PetraRomanovoff{

Labyrint : New Girl(s)   [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat