''Güzelim''

14.7K 378 50
                                    

Sabah kalktığımda okul üniformalarımı giyip,kahvaltı hazırlamak için aşağı iniyorum.Kahvaltıyı hazırladıktan sonra geç kalıcağımı düşündüğümden ,kahvaltı sofrasına oturmadan evden çıkıyorum.

Vayy... Kerem efendi evde yoktu.Demekki erken çıkmış,neyse ya banane ondan! Salak salak konuşup durdu.Akselle konuşup konuşmamama niye bu kadar takıyorki? Sonuçta benden kurtulmuş olurdu.

Ben böyle düşüncülerle boğuşurken, okulun bahçesine geldiğimi bile Nazın bana seslenmesiyle fark edebiliyorum.

''Kızım  ne oldu dün ya? Dersten atılmışsınız.''

''Keşke sadece dersten atılsaydım Naz''diyorum bıkkın bir nefes vererek.Gözlerimi Naza sabitlediğinde onunda bana anlamaz bir ifadeyle baktığını görüyorum.''Neler oldu bir bilsen''

''Ya kızım çatlatma insanı. Anlatta bileyim.'' diyor Naz meraklı bir şekilde.

''Tamam anlatıyorum''

^^

''Oha inanmıyorum! Aksel sana aşıkmıymış''diyor oldukça yüksek bir sesle.Afferin Naz! Şurda arkadaş diyorum, anlatıyorum sen anca öküz gibi böğür.

''Yavaş,sessiz ol duyucak herkes''diyorum kızgın bir şekilde.

''Tamam ya kızma''diyor Naz dudağını büzüp. 

''Kızmadım canım arkadaşım''diyorum deminkinden daha yumuşak bir ses tonuyla.''Yapma öyle kıyamam''

Şapşal ya! seviyorum bu kızı ,canım arkadaşım.

''Ayy şaka yaptım Zeyno.Valla şu Akselin aşk meşk olayına bu kadar şaşkın olmasaydım, Keremede söverdim ama onun her zamanki halleri diye bişey demiyorum ''

''Aman boşver onu ''diyorum umursamaz bir şekilde.

Onu zaten hiç karıştırmamak lazım.Salak herif!

''Eee bu kadarmı? Başka bişey olmadımı''diyor Naz meraklı meraklı suratıma bakarken''Valla çok merak ettim''

''Oldu aslında .İşte biz Akselle konuşurken Kerem bizi dinlemiş sonra geldi, saçma saçma konuştu.Akselle kavga ediceklerdi son anda ayırdım'' 

Her gitti yerde olay çıkarıyor.Ne yapsa bana zarar, bana üzüntü kendisinin sikinde olmuyor. Üzüntüsünü Zeynep çeksin.

''Gerizekalı.Sürekli kavga çıkartıyor''diyor Naz sanki düşüncelerimi okumuş gibi. 

''Bide şey oldu.''diyorum yüzümü Nazdan kaçırarak''Kerem bana Akselle bidaha görüşmeyeceksin ,izin vermiyorum falan dedi''

''Ooo birileri seni kıskanmış bence''diyor Naz sırıtırken.

Kerem beni yok canım.Aslında bende bu ihtimali düşünmüştüm ama sonra saçma geldi

''Yok canım ne alaka-'' cümlem, yüzünün mahvolmuş halini gördüğüm Aksel yüzünden yarım kalıyor.

''Hii ! Aksel ne oldu sana ,iyimisin?''diyorum, oturduğum yerden kalkıp Akselin yanına giderken.

Yüzü baya mahvolmuş ,gömleğindede bir kaç kan damlası var.

''Bişeyim yok ''diyor Aksel bakışlarını kaçırırken.Demekki bişey olmuş!

''Saçmalama! Yüzün mahvolmuş, kim yaptı ?''diyorum endişeli bir şekilde .Baya kötü olmuş çünkü ''Lütfen''

Hizmetçi Kız (Zeyker)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin