((Písničku si pusťte až vám řeknu, pro efekt 😄))
Už zase jsem se pohádala s tátou... mám ho ráda, ale někdy se chová jako naprostý idiot, proč moje rodina má tak vysoké ego proboha?? Ah... a kdo že vlastně jsem?
....na svět jsem se dostala díky dvoum úžasným mužům, a jeden z nich mě i porodil... jsem Elsa Freya Stark Laufeyson, jsem bohyně věčné zimy a patronka života a smrti. K tomu jsem princezna Jötunheimu a Ásgardu. Ovládám Jötunheimskou a normální magii a jsem, doslova, geniální dítě. Jsem dcera Tonyho Starka, geniálního miliardáře a superhrdiny se jménem Iron Man, a Lokiho, boha falše, neplechy, ohně... Na Mitgardu jsem docela dost populární osobnost, ale ne ve všech Devět světech.
Před některýma očima zůstává skryto i to, co mají na přímo před sebou.
Nikdo o mne neví tolik, kolik by mi nebylo libo, nikdo neví, že ovládám Jötunheimskou magii, tedy krom mích otců... oni jediní o mne ví vše... a já o nich také.
Vyjela jsem výtahem do svého patra a sedla si na gauč... nechtělo se mi nic dělat, měla jsem hroznou náladu a nechtěla jsem, aby se toho přihodilo víc než se už stalo. Oh, počkat, miluji tancování a hudbu, třeba by mi dobré odreagování pomohlo... ale nesmí mě niko vidět, táta Tony by si přál, abych šla v jeho stopách a hrabala se v součástkách a vyráběla úžasné věci... a táta Loki si zase přeje, abych měla vynikající znalosti a byla nejlepší mág v Devíti světech, tak jako on, a proto jedna stěna v mém patře jsou jen knihy a svitky z různých světů a znalosti a poznámky, které si Loki zapisoval po celí svůj dlouhý život. Neměla jsem jim to za zlé, dávali mi ohromnou volnost, vždycky jsem jim viděla na očích, že by si přály, abych byla šťastná, ale také abych uměla i to co oni samy dohromady... vystudovala jsem například MIT také v 17 jako můj otec a mnoho dalšího... teď je mi 19 když tak.
Zvedla jsem se z gauče a došla jsem doprostřed obýváku a jednoduchým kouzlem jsem zapnula melodickou píseň z reproduktoru u vchodu na balkón ((Pusťte si písničku)).
První zvuky piána a houslí se začali linout z reproduktoru a já jsem ruce položila na svá ramena, chvíli jsem tak setrvala a poté nataženou nohou obkreslila kolo na zemi. Poté jsem sjela na zem do provazu a u toho natáhla ruce před sebe, dotkla jsem se prsty na rukou prstů na noze a u toho se položila na pravou nohu a hlavu jsem položila na koleno.
Nechala jsem, aby mě hudba unášela a já jsem vypustila z hlavy vše co mě tížilo...
Zvedla jsem hrudník a pak udělala rozštěp ze kterého jsem udělala stojku a následně jsem nohy přetočila do pozice jako bych držela luk, ale nohama. Poté jsem se vrátila do stojky, pokrčila jsem ruce a dotkla jsem se hlavou země a následně ji sklonila dopředu a nechala své tělo jakoby spadnout, ale než se tak stalo odrazila jsem se rukama a poté jsem se dostala do vzpřímené polohy ve stoje. Rozeběhla jsem se a udělal hvězdu a následně salto v zad následované mostem ze kterého jsem se zvedla do stoje přes stojku. Poté jsem udělal otočku se zvedlou nohou jako v baletu.
Po celou dobu kolem mne vířila magie a já se oddávala tanci...
Zastavila jsem se a chytla se za hlavu, jako kdyby mě bolela a udělala s ní ovál, při kterém jsem zvedla nohu a poté jsem jí natáhla a udělala opět provaz, pustila jsem hlavu a překulila jsem se. Zvedla jsem se a zvedla ruce nad hlavu jako kdybych byla motýl a magie šla za mýma rukama, zase jsem se chytla za hlavu a otočila jí doprava, pak doleva, nahoru, dolu a zase odprava a doleva, zase na zem. Zvedala jsem různě ruce a dělala s nimi vlnky ve vzduchu, magie dělala kolem mě různé čáry a já jsem vnímala její sílu a energii. Nechala jsem,aby si mé tělo dělalo co chtělo, naučené pohyby, salta, přemety...
Takhle jsem tam tančila asi deset minut, ničím nerušená, jen já, hudba a tanec, nic víc. Když jsem skončila tak jsem se ještě uklonila a až poté otevřela oči, které jsem měla celou dobu zavřené. To jsem ale neměla dělat, před výtahem stáli všichni, táta Loki i Tony, Pepper, Natasha, Steve, Bruce, strýček Thor, Clint, a dokonce i Fury, stály tam a zírali na mne, nevěděla jsem jak dlouho tam byli, ale dost mě to znervózňovalo.
Nikdo o mé zálibě v tanci nevěděl a já se bála, že se budou zlobit. Bála jsem se, protože mi všichni říkali, že tanec není pro mě... Zavřela jsem oči a sklonila hlavu, mé oko opustila jedna zbloudilá slza, bála jsem se co mi udělají...
Poté mě obejmuli dvě silné, ale přesto tak jemné a něžné paže, táta Tony, který v jejich manželství zastupoval tu ženskou roli, mě poté chytil pod bradu a donutil mě otevřít oči..
,,To bylo nádherné zlatíčko... copak, proč pláčeš, hmm?" zašeptal táta a já se usmála...
On si myslel, že to bylo nádherné...
Pak k nám přistoupil i táta Loki a já se mu podívala do tváře, také na ni měl jemný mateřský úsměv, myslela jsem, že mě potrestají za mou troufalost, že jsem se oddala tanci a nic jim o tom neřekla, ale opak byl pravdou...
,,Princezno, proč jsi nám neřekla, že tančíš, je to nádherné... že Anthony?"
,,Jistě, nic krásnějšího jsem snad neviděl, a že jsem už viděl hodně krásy světů." usmál se táta Tony ještě víc a setřel mi slzu palcem pravé ruky.
,,Máš talent holka, třeba z tebe jednou něco bude," uchechtla se teta Nat. ,,A možná, když se mi bude chtít, tak tě i něco naučím." přidala se do konverzace Natasha a také ke mě došla a obejmula mě.
Všichni se usmívali a já byla šťastná také... vždy budou moje rodina...
A díky tomu co se stalo jsem se začala věnovat tanci, a díky tomu mi i lépe šel boj, všechny možné triky v tanci se daly využívat i v boji.
Vždy budou moje rodina, ať se děje co chce...
A máme tu novou oneshortku, za komentáře a hvězdičky budu jako vždy ráda😄
ooOoo Lea ooOoo
ČTEŠ
Avengers Oneshorts
ФанфикPřevážně tu najdete Frostiron jednodílovky ( důvod je jednoduchý, ten ship miluju ❤️) ale budu se snažit psát i o jiných shipech. také když vás napadne nějaký dobrý nápad na jednodílovku můžete mi ho napsat, popřípadě jaký ship by jste v té jednodíl...