KARAKTERLER.
Zeynep Yılmaz; 22 yaşında. Çocukken cıvıl cıvıl etrafa neşe saçan kız'ken anne ve babasıyla yaptığı kazadan sonra hayatı adeta karanlığın içinde kaybolmuştu. Geçirdikleri korkunç kaza sadece anne ve babasını almamıştı elinden yaşama sevincini hayallerini.. birçok şey kaybetmişti o kazada. Tüm hayatı karanlığa mahkumken kendiside geleceğiyle birlikte hayatı, düşleri, umutları ve içinde her gün çığ gibi büyüyen 'Aşkı'ile "Tekerlekli Sandalye"ye mahkum edilmişti...
Kerem Sayer; 24 yaşında. Oldukca sakin ve bir o kadar'da dış görüntüsüne zıt bir şekilde sert olan gencimiz uzun zamandır amerikada yaşamaktadır. Anne ve babasının geleceği için yaptıkları ısrarlara dayanamayarak amerikada okumuş üniversiteyide orada okuyarak Los Vegasda olan şirketlerinin başına geçmiş bulunmaktdır. Çocukken hayatına kıvırcık saçlı kahve renkli kocaman gözlü kız girdiyinden beri elinden geldiğince onu mutlu etmeye çalışmış onu mutlu gördüyünde kendiside kıvırcığı'nın mutluluğuyla mutlu olmuştur. Kısacası özetlemek gerekirse dünya bir yana kıvırcığı bir yana.
Cevdet Sayer; Hayatını tamamen çocuklarına, ailesine adamış bir baba. Oğlu kerem'i geleceğini sağlama alması ve kendi ayakları üzerinde durması için zor uğraşlarla "kızım" dediği zeynep'ten ve burdaki hayatından ayırarak amerikaya göndermiş orada okutup şirketlerinin başına geçirmiştir. Ama malesef kızı'nın mutluluğunu sağlayamadığı için kendini mutsuz ve suçlu hissederken evde, mutlu gülümseyen gözlerinin altında gizleyemediği üzüntüsü kahr olmasına fazlasıyla yetiyordu.
Nevim Sayer; Tüm yaşantısı boyunca bir tek eşi ve çocukları için yaşarken bir an olsun bıkmaması onlara her geçen zaman daha çok bağlanması eşini gururlandırırken çocuklarını mutlu ediyordu... Kızı dediği zeynep ise artık gerçektende sorsalar kendi kanımdan canımdan diye bilecek dereceden benimsemişti. Arkadaşı can dostunu o kazada kaybetdiyinden sonra zar zor toparlanarak kendi kızı gibi sarıp sarmalamıştı zeynepi.
Jale Korkmaz; Kız kardeşi ile birlikte yaşarken tamamen farkında olmadan hiç olmayan ailesi gibi görmeye başlamıştı. Kardeşinin çocuklarını kendi çocukları olsa bu kadar sever terimine uyarak seviyordu hatda belkide daha fazla. Yeri geldiyinde arkadaşları olurken yeri geldiyindede sırdaşlar'ı dertleşicek olan bir yabancı oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
+18 Aşk Engel Tanımaz...
Romance"Tekerlekli Sandalye" ye mahkum genç bir kız. Hayatı tamamen "kıvırcığı"nın üzerine kurulmuş genç bir adam. Engellere rağmen... Acılara, herşeye rağmen... Birbirlerine kenetlenen iki insan... Tek ihtiyaçları'ysa bir Mucize sadece.. yalnızca bir ''Mu...