Puff!

525 28 1
                                    

Gyors felöltöztem és lementem reggelizni. Mindig is furcsa érzés volt egy Grizzlyvel reggelizni, de most, hogy még egy Gepárd is itt van, még furcsább. Niki nem akart reggelizni.

-Miért nem?-Kérdezte tőle az apukája.

-Túl izgatott vagyok.-Felelt egyszerűen a lány.-Amióta itt van, úgy érzem mintha az eddiginél is több energiám lenne.-Mondta és közben lehajolt megvakarni az állata füle tövét.

-Niki!-Szóltam rá.-Egyél és akkor még több energiád lesz!-Dorgáltam meg, se ő csak vállat rántott.-Egyél vagy rádúsítom a nyulam!-Figyelmeztettem amin mind jót nevettünk.

-Legyen!-Egyezett bele, majd leült és kanalazni kezdte a müzlijét. Szerencsétlen állatomról megfelejtkezve indultam el Nikivel az iskolába. Ez akkor jutott el a tudatomig, mikor elkezdtek kérdezgetni hogy végül is milyen állatom lett.

-Jaj, nyugodj már meg!-Szólt rám Niki mikor beértünk a terembe. Leültem Niki mellé a padba és ráejtettem a fejem.

-Áu....-Dörmögtem.

-Hülye!-Bökött oldalba Niki. Egy becsöngő után, bejött a tanár és akkor először körbenéztem a teremben. Leopárd, vidra, panda, oroszlán, medve és még egy görény is volt. Csak én kaptam ennyire fost? Mit érek egy nyúllal?

-Jó reggelt gyerekek!-Köszöntött minket.-Mindenkinek megvan az állata?-Kérdezte miközben a teremben körbenézett. Mindenki elmormolt egy "igen"-t még én egy "nem"-et nyögtem be.-Hogy hogy?-Kérdezte a tanárnő mellém sétálva.

-Otthon...-Kerestem a megfelelő szót.-... Felejtettem.-Vallottam be bűnöm, amin a többiek jót nevettek, természetesen Niki és a tanárnő kivételével.

-Nem csoda hogy a szüleid soha nem vettek háziállatot. De akkor legalább elmondanád hogy milyen állatod is van?-Kérdezte újra fellelkesülve.

-Nyúl.-Suttogtam.

-Tessék?-kérdezett vissza mert nem hallotta.

-Nyúl.-Suttogtam kicsit hangosabban.

-Aha.-Mondta és visszament a tanári asztal mögé, és elkezdte az órát.-Ki ismeri a legendát?-Kérdezte az osztálytól. Körbenéztem, de senkinek nem volt fenn a keze. A tanárnőnk sóhajtott egyet majd neki fogott.-A legenda szerint, régen mikor az emberek még nem éltek, 6 állat vigyázott a földre. Méretük és erejük is nagyobb volt a többi állatnál. A Sebess vadász Gepárd, a magasság király Hiúz, a Béke ura panda,  a Magányos vadász Farkas, a kecsesség úrnője Leopárd és az utolsó akiről nem tudni hogy milyen állat. Találgatások szerint pingvin. Ők uralták a földet. Még egy nap, egy sötét erő támadta meg a földet. Elpusztította fél Ázsiát. A 6 legendás állat, Úgy vetett véget ennek az egésznek, hogy lemondtak erejükről. 6 talizmánt rejtettek el a földön, amiből 1 -Mutatta ujjával-ismétlem: 1-ről tudjuk hogy hol van, de az is szinte elérhetetlen helyen. A legenda szerint, ha a sötétség újra a hatalmába akar keríteni, az állatok újra megjelennek.-Mondta és ránk mosolygott.-Ennyi. De erre nincs sok esély.-Mennyire elhamarkodott mondat volt is ez....

Szünetben kimentem az iskola udvarra és a kapu mellett játszottam a depresszióst.

-Mi lesz ha baja lesz?-Kérdeztem Nikitől, akiben az energia egy kicsit túltengett.-Amióta ott hagytam egyfolytában rossz érzésem van.-Mondtam a mellettem állónak. Lányok sikítását hallottam meg mire, én és Niki is odakapta tekintetét. Egy kisebb lánytömeg állt egy kupacban. " De cuki!", " Jaj de aranyos", "Egyem meg" mondatokat mondogatva.-Biztos valakinek a cuki állatát látták meg.-Mondtam és vissza is ültem. Niki felrántott a földről és odahúzott a kis csoporthoz. A kis csoport középpontjában pedig az én rémült nyulam.-Elnézést!-Emeltem fel a lányok meg mintha ölni tudnának néztek rám.-Őt elvinném.-Mondtam és lehajoltam felkapni a nyulam.

ÁllatokWhere stories live. Discover now