Pár nap múlva, a hercegnő felébredt. Loki akkor is ott ült az ágya mellett, ám ő nem volt kíváncsi a férfire. Kiküldte őt, ahogy az aggódó Thor-ral sem volt hajlandó beszélni. Szüksége volt az egyedüllétre, amit, a hercegeket képtelenek voltak megérteni. Cassy viszont kerülte őket, azután hogy kiengedték az ispotályból.
A lány idegesen sétált a folyosókon. Sietve lépkedett és magához szorította a könyvét.
Hirtelen egy kéz ragadta meg a vállát, és megállította. A hercegnő szíve kihagyott egy ütemet.
- Hagyj engem békén. – motyogta, fel sem nézve a férfira.
- Mire jó, ha menekülsz? – suttogta Thor.
- Engedj el! – emelte fel a hangját Cassy.
- Kedvesem...
- Azt mondtam engedj! – rántotta el a karját a lány.
A herceg utána kapott, ám ezzel csak egy nagy csattanó pofont kapott.
- Hagyj lélegezni! – kiabált Cassy, szeme egy egész kicsit megremegett és apró könnyek lepték el, amiket gyorsan letörölt.
Thor meglepődve nézett a dühös hercegnő után.
Cassy gyorsan kifutott a virágokkal teli kertbe, és felmászott egy nagy, árnyékot nyújtó fára. Kinyitotta az eddig magához szorongatott könyvet, és olvasni kezdett. Ám pár perc múlva nem bírta tovább és könnyezni kezdett. A sós könnyek végig szántották hófehér, törékeny bőrét. Halkan sírt a fán ülve, elbújva az ágak között. Zokogását csak a madarak hallhatták.
Hamarosan lépéseket hallott, mire befogta a száját. Próbálta visszanyelni a könnyeit, miközben átlesett a lobokon. A fa alatt viszont senki sem állt. Cassy értetlenül nézett körbe, aztán hirtelen két erős kart érzett meg maga körül. Ijedten hátranézett, és szembetalálkozott a nyugtató smaragd szemekkel. Loki lágyan átölelte a lányt.
A hercegnő először csak remegve nézett a hercegre, aztán újra eluralkodott rajta a szomorúság, és elsírta magát. Hozzábújt a férfihez, és védelmező karjai között kereste a békét.
- Shhh... - simogatta együtt érzően Loki a lány hátát. – Nincs semmi baj, édesem. Minden rendben lesz, ígérem.
- Semmi sincs rendben! – zokogott Cassy. – Apám..a birodalmam...
- Nyugi Cass, megoldjuk.
- Apát nem tudod visszahozni! – rivallt rá a hercegnő sírva.
- Ez igaz...
Pár percig csak ültek és a lány keserves sírását hallgatták. Cassy szorosan Loki-hoz simult, és egyre hevesebben záporoztak a könnyei.
- Cass... megígértem, hogy mindenben támogatlak, nem? – kérdezte aztán halkan a herceg.
A lány lassan bólintott.
- Akkor azt be is tartom. – suttogta a férfi, és megpuszilta a lány homlokát. – Mindig veled leszek, és segítek.
- Még...még akkor is, ha hozzá kell mennem Thor-hoz? – szipogott Cassy.
Loki egy egész picit sóhajtott.
- Igen.. örökké..., mindegy mi történik, én szeretni foglak.
A hercegnő felkapta a pillantását a hercegre.
- É-én is téged...
A férfi meglepődve nézett a lányra, aztán lassan, felé hajolt. Cassy nem húzódott el, csak a zöld szemeket figyelte. Loki kapott az alkalmon, és lágyan megcsókolta a hercegnőt. Nem volt tolakodó vagy durva, ajkai kedvesen becézgették a lányét. Cassy meglepetten viszonozta a csókot, és átölelte a férfi nyakát. A pillanat olyan magával ragadó, természetes volt.
Aztán a lány fejébe egy kellemetlen gondolat furakodott be. Te most mégis mit csinálsz? Megcsalod Thor-t? Megszeged az ígéreted?
A hercegnő szemei egyből kipattantak. Elhúzódott a hercegtől és sokkoltan meredt maga elé.
- Mikor érted már meg hogy én nem tehetem ezt?! – emelte fel könnyezve a hangját. – Mégis mire jó újra és újra eszembe juttatni, hogy mennyire fontos vagy nekem?!
- Cass, szökjünk el, szegjük meg a szabályokat! – ragadta meg lágyan a lány karját a férfi. – Nem fog számítani semmi, csak te meg én.
A lány remegve nézett Loki-ra. Ő is ezt akarta. Élni, szabadnak lenni. Együtt lenni azzal, akit igazán szeret. De neki mást kell tennie. Az érdek mást követel meg. Ő nem dönthet szabadon, azt kell választania, ami a legjobb a népének.
- Én.. hozzá fogok menni Thor-hoz.... – lehajtotta a fejét, nem bírt a hercegre nézni. – Ezt kell tennem...
- És mégis miért?! – csattant fel a férfi. – Azért mert anyád ezt akarja? Mert ez az eltervezett végzeted? Anyád már az se biztos, hogy életben van, a birodalmadat elfoglalták! Mit érsz még ezzel a házasággal?
- Pont ezért kell Asgard királynőjének lennem! Ha hozzámegyek a bátyádhoz, Asgard királyához, azzal teljesítem a kötelességemet, azt, amit anyám vár tőlem, és visszaszerezhetem Alfheim-et!
- És azzal mikor fogsz végre törődni, hogy én min megyek keresztül?! – nézett rá dühösen Loki. – Szerinted ez az egész csak rólad szól?!
STAI LEGGENDO
I Don't Care! (Loki Fanfic)
FanfictionEgy herceg és egy hercegnő. Két barát. Vagy több? De mi van ha végzetedet már előre eltervezték? És ha meg is akadályozod...beteljesülhet az amire vágysz? Vajon mennyire erős a szerelem? Mit képes áthidalni? És vajon nekünk mit kell feláldoznunk ért...