"miracle can arise from some ordinary things.."

1.1K 86 44
                                    

——————————————————
Tarih atmayı unutmayınız! 🥀
——————————————————

"Üzgünüm Mi Cha CEO affetmiyor sözleşmen iptal oldu gruptan çıkış yapmak zorundasın." Beynimde yankılanıyordu..
Bu kadar tanınmışlığım ve ünlülüğüm varken sadece bir hayrana sarıldım niye nasıl atılırdım gruptan ve şirketten.
Adi herif! Hiç bir duygusu olmayan kalpsiz yaşlı herif ben sana katlandım bana katlanamıyor aman be görsün gününü!
Benim gruptan atıldığımı ve sözleşmemi yarıda kestiğini söylesin linç is coming olur o grup batarsa şirket batar be iyi!
Oh olsun ona kapımda sürünsün köpek!

4 Yıl Sonra
Herşey iğrençti şirketten atıldığımdam sonra gerçekten şirket batmıştı Kore'de kolay iş bulacağımı zannetmiştim.
Tam tamına 4 yıldır iş bulamadım ünlüyüm ve herkes beni görmek için gelir kalabalık yapar diye!
Birde magazinciler bunun üstüne benim iş bulamadığımı öğrenip tüm piyasaya yaymıştı ve millet iş teklifi sunuyordu.
Hala düzgün ve güzel bir iş bulamamıştım. Çoğu asistanlık,menajerlik ve mağaza çalışanıydı kabul edemezdim.
Hayalimde olan iş sanatçı olduktan sonra bebek bakıcılığıydı bebekleri severdim iyi anlaşamazdım onlarla.
Ama o bebeğin kokusunu içime çekmek için her türlü şeyi yapardım bu yüzden bebek bakıcılığını istiyordum.

"Hava bugün 30 derece güneşli değerli izleyecilerimiz." acemi hava durumu spikerine bakıp göz devirmiştim.
Ardından televizyonumu kapatıp canım çok sıkıldığımdan instagram'a fotoğraf atmaya karar verdim.

Ardından televizyonumu kapatıp canım çok sıkıldığımdan instagram'a fotoğraf atmaya karar verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@parkcha: Selam millet uzun zamandır yoktum geri döndüm! 💕

90 milyon beğeni |5 milyon yorum

Yorumları görüntüle..

@kimyoura: Omo! Görmeyeli büyümüşsün Cha bebeğim! Çok güzelleşmişsin kendine dikkat et! 💕
@parkcha: @kimyoura Teşekkür ederim Youra unnie sonuçta 4 yıl geçti sende kendine dikkat et. 💕

@renebaebae: Cha'm aldığın hediye için çook teşekkür ederim bebeğim!
@parkcha: Rica ederim unniem ~~

@jennierubyjane: Seni hep medyadan gördüm birgün umarım buluşabiliriz Mi Cha!~~
@parkcha: Sen ne zaman müsaitsen söyle bana unnie kapım herkese açık! ~~

Daha az yorum görüntüle..

——————————
Mesajlar
——————————

Bilinmeyen Numara:
Merhaba Park Mi Cha'nın telefon numarası mı?

Park Mi Cha:
Evet siz kimsiniz?

baby sitter | park jiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin