o den později....
Celí včerejšek jsem se snažila zjistit co se se mnou děje...Marně. Z přemýšlení mě vyrušil zvonek. Otevřela jsem dveře a tam sála Elis.Chytla mě pod krkem a řekla ,,Chci abys mi řekla o té příšeře kolem které se motaj tvoji nový "kamarádi" ,,o.čem to mluvíš" řekla jsem a lapala jsem po dechu.Ona se začala smát. ,,oni ti nic neřekli?"Pustila mě a pohladila mě po tváři.Chtěla jsem ji chytnout ale ona my chytla mou zlomenou ruku. ,,Co se ti stalo..a jak to že se to nehojí?"řekla snad se strachem ?Už jsem se nadechovala že něco řeknu ale rozrazily se dveře a tam stál scott a Aiden.Elis se na ně koukla a potom mě škrábla do ruky.Padala jsem na zem a Scott mě těsně nad zemí chytl. Bohužel Elis utekla. ,,Proč jste mi to neřekli!" ,,Nevíme co se s tebou děje... nehojíš se..tak tě chci...chceme tě chránit!" ,, to je hezký ale ptá se SAKRA NĚKDO MĚ NA TO CHCI!" ,,Ne" Scott si mě hodil na ramena a řekl ,,Jdeme za Deatonem" ,,Už zase..."povzdechla jsem si.
Znova jsme jeli za Deatonem. Byla jsem tam tolikrát že bych tam trefila i poslepu. Začala jsem přemýšlet o tom co se stalo s Elis. Napadla mě a kdyby tam nebyly kluci...moment. ,,vy jste mě celou dobu sledovaly ?!"řekla jsem naštvaně. ,,ne my jsme šli zrovna kousek od tvého domu a chtěli jsme zajít na kafe..." začal Aiden ,,jo sledovaly jsme tě" dokončil Scott.Odfrkla jsem si ,,kdybych mohla vrazila bych vám facku..." ,,ale nemůžeš" řekl posměšně Scott. ,,však počkej..."
Když jsme zastavily před veterinou.Scott vyšel z auta a znovu si mě přehodil přes rameno. To ale nevěděl že jed z mého těla vyprchal. Nakopla jsem Scotta do břicha a složila ho pod sebe. ,,to máš za to sledování" ušklíbla jsem se. ,,fajn vy hrdličky musíme jít " Já se vyšvihla na nohy a ladně odešla. Aiden se zasmál a podal Scottovy ruku. Něco si tam šeptali ale já si to nemohla poslechnout...sakra! Tohle my chybí. Vešla jsem do veteriny a tam mě přivítal nějaký Černý pejsek. ,,ahoj kamaráde" ,,jak si to udělala? Naháníme ho tady už půl hodinu" řekl udýchaný Deaton. Jen jsem pokrčila rameny. A vzala si pejska do dlaní. Když přišli ti dva. Pejsek začal jančit a štěkat. ,,to nic..ššš..nic se neděje"pejsek se uklidnil ale pořád je nehezky pozoroval. ,,paní se psama to umíš" ,,děkuju vždycky jsem chtěla být veterinářka" ,,tak to jsme dva" dodal Scott. Usmála jsem se a podala pejska Deatonovy. Pejsek se však zase začal kroutit a štěkat. Tak my ho Deaton vrátil. ,,pomůžeš my prosím musím ho prohlédnout ale..." ,,moc ti to nejde..vidím"řekla jsem se smíchem.šli jsme do ošetřovny. Deaton mu dával nějakou injekci.Nevím jak ale cítila jsem že ho to bolí a tak jsem se snažila vzít mu bolest..nic..povzdechla jsem si. ,,to nic hned jak se koukneme na Duka tak prohlídnu i tebe" přikývla jsem a dál jsem hladila Duka po hlavě. Po chvíli Duke usnul a Deaton ho dal do pelíšku. ,,tak a teď ty..kluci donese to..." Začala jsem mýt strach. ,,co mají donést ?" Deaton mi však neodpověděl. Kluci donesli..,vanu ?..a...led ? ,,děláte si srandu že jo ?"zase nic. Začali plnit vanu ledem. ,,do toho nevlezu!"začala jsem panikařit.Mám totiž už od malička panicky strach z topení. Ani nevím proč. Ale neumím ani plavat..Scott ke mě přišel obejmul mě a řekl. ,,to nic jen se ti musíme dostat do hlavy Deaton to dělal už hodně krát"Deaton přikývl a já se trochu uklidnila. Vana byla plná. Zhluboka jsem se nadechla a vlezla do vany....
609 slov..
Natt :3
ČTEŠ
Zrozena pro boj!
ФанфікиCaroline jsi toho už hodně vytrpěla..a hodně si toho ještě vytrpí.Co se stalo s její nejlepší kamarádkou? Co se stane když zjistí pravdu o své rodině?Co když se zamiluje..ale láska jí nebude přána ?Co se vlastně stalo s její matkou ? Příběh podle s...