9.

16 3 0
                                    

Pov Cameron

Ik moet het Noa vertellen, ik ga het haar ook vertellen. Ik ga haar vertellen dat ik haar leuk vind. Het is misschien nog vroeg en ik ken haar nog niet zo goed, maar ze ziet er niet zo slecht uit en ze is een heel lief meisje. Ik zie Jacob en Sus weglopen van bij Noa en dan stap ik door naar de drankjes tafel, bestel 2 drankjes en wandel naar Noow. "Hy, hoe gaat ie?" Vraag ik dan. "Goed met jou" beantwoord ze mijn vraag. Oke nu al iets verklappen. Ik neem een slokje van mijn drankje en zeg:" alleen een beetje stress want ik ga zometeen iemand iets belangrijk vragen." Tjah ik kon niet echt iets beters verzinnen. Ze word beniewd en antwoord:" oehh en aan wieee?" Uhmmm tjah, aan jou duhh. "Uhmm, ik wil weten wat je van me vind, en laat het beroemde gedeelte maar achterwegen." Zeg ik dan.  

Ze kijkt verrast en zegt dan meteen:" je bent een leuke, lieve jongen, je bent cool, grappig enn.. niks laat maar" zugt ze "nenee, zeg maar wat je wilde zeggen" zeg ik nu deze keer nieuwschierig. Ze bloost en zegt dan:" jebentknapenhebteenmooiesixpack" ik lach en zeg:" awhh jij bent jammer genoeg lelijk" ze kijkt me aan en ik schiet in de lach"grapjeee je bent echt een mooi meisje" zeg ik als ze haar gezicht betrekt. "Dat mag ik hopen ja" komt er uit haar mond. Ik til haar hoofd op met mijn vinger zodat ze recht in mijn ogen kijkt. Ik zie een geïnteresseerde blik en ze staart in mijn ogen. "Je bent echt een heel mooi meisje" zeg ik als mijn ogen beginnen af te dwalen naar haar lippen. Nee nog niet aan denken Cam! Hou het nog voor jezelf!

Ze blijft me aankijken en zegt dan:" je bent de eerste jongen die dat zegt tegen mij" ik krijg spontaan een lach op mijn gezicht en zeg:" ik heb het ook nog maar 1 keer gezegd tegen een meisje." Ze kijkt blozend weg en ik lach nog meer. "Je bent een heel leuk meisje Noowtje van me" zeg ik opeens. Oeps dat had ik niet gepland om te zeggen. Ze kijkt weer naar mij en zegt dan:" meen je dat? Noowtje van me?" Ik kijk haar starend aan. "Cameron, wat is er? Ik zie gewoon dat er iets is, vertel het gewoon." Zegt ze dan. Ik weet niet meer wat zeggen en begin gewoon bij het begin om alles uit te leggen.

"Toen ik je voor het eerst zag vond ik dat je al heel leuk was, je hebt een mooie glimlach, lief gezichtje, leuk karakter, grappig, gevoel voor humor,.." ik kan mijn zin niet afmaken en ze onderbreekt me met:" een beetje een te grote fangirl misschien?" Ik lach en antwoord haar vraag:" een beetje ja, maar dat is juist zo grappig. Ik heb nog nooit zo een gevoel gehad bij een meisje." Ze lacht ook en vraagt dan:" wat bedoel je hier eigenlijk mee te zeggen, wat is je punt?" "Wel, ik wil dat je weet dat je een mooie, lieve, leuke, schattige en grappige meid bent., en ik zei daarnet: Noowtje van me, omdat ik eigenlijk wilde vragen of jij mij,.. ja hoe jij je voelde bij mij,... vind jij mij ook zo leuk als ik jou leuk vind? Of niet?" Krijg ik er dan uit. Ze fronst en zegt:" toen je daarnet naar hier kwam en zei dat je stress had omdat je iemand iets belangrijk ging vragen, ik was diegene zeker?" Ik knik en zeg:" jij bent diegene ja inderdaad, dus, Noa, mag ik jou vanaf nu Noowtje van me noemen en wil jij dan mijn vriendin zijn??" Ze glimlacht en zegt dan:" heel graag cammie van me" ik barst uit van het lachen en trek haar in een knuffel.

"Leuke bijnaam he?" Vraagt ze dan als ze terugtrekt. Ik lach nog meer en zeg:" tuurlijk, leuk gevonden hoor plagiaat pleger." Ze begint weer te lachen en omdat we nog niet volledig uit de knuffel zijn staan we nu heel dicht bij elkaar. Ik heb zin om mijn lippen op die van haar te drukken en kijk langzaam naar haar lippen. Ze ziet het en kijkt ook naar die van mij. Langzaam komen we dichterbij en het moment dat haar lippen de mijne raken hoor ik allemaal flitsen en camera's van mensen die foto's maken. Jah, wat verwacht je als je op een feest zit met je fans? Ik glimlach als ik terug trek en ze trekt mijn arm rond haar hoofd zodat niemand haar rode tomaten hoofd nu ziet. Best wel grappig. 







Hellow people, its me again, schrijfster 2 sorry voor het lange niet uploaden maar ik beloof nu echt deze keer dat ik mn best ga doen omdat ik een soort van schrijf methode heb gemaakt. Dus omdat ik 3 boeken te onderhouden heb in totaal, ga ik 3 dagen aan 1 hoofdstuk werken van 1 boek, plaatsen, 3 dagen werken aan 1 deel van een ander boek en dan weer 3 dagen werken aan het andere boek. Zo gaat het sneller vooruit gaan en is er ongeveer elke week of om de twee weken een nieuw deeltje, goed toch? En dan kan ik tussen door ook gewoon zelf boeken lezen.

Nou ja, dat was het dan weer voor vandaag, vergeet niet te voten en laat een lieve reactie achter voor Sus en vertel haar hoe geweldig haar boek is die ze nooit zou kunnen schrijven zonder mij hahaha maakt niet uit laat gewoon maar iets leuks achter. Bye

Schrijfster 2 xxx

He wants me❤Ft Cameron DallasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu