CAPITOLUL 6

329 11 1
                                    

Eu:Adica ai o minte cat o nuca!Spun si plec cu Cristi de mana.
   Mă așez în banca mea la fel si Cristi.Deschid caietul pentru materia pe care o aveam in acel moment și așteptam sa vina profesorul,Cristi vine în banca mea întrerupandu-mă din citit!
Cr:Ce face iubirea mea? Spune și îmi face cu ochiul.
Eu:Bine,învățam!Tu ce faci?
  Cr:Am venit in banca ta sa vad ce faci?
Eu:Super...
Și în acel moment apare profesorul.Eram pe la jumătatea orei cand a aparut el.Pune absenții și ne spune să plecam acasa! Zis și facut,mi-am strâns în câteva secunde și am plecat!
În curtea școlii mă oprește Roxana.
  Ro:Auzi fetița mea! Nu te mai apropia de Cristi! Atât îți zic...Spune si pleaca
Mă uit la ea ciudat și îmi văd de treaba mea.
  Ajung acasă și mă trântesc pe canapea și adorm instant. Dupa aproximativ 2 ore mă trezesc,mănânc si ma apuc se teme.
Mai stau puțin pe telefon și mă culc din nou.

     Dimineața mă trezesc cu un gand..."Cu ce să mă îmbrac".Adică de cand am avut acea săptămână de experiment,a început să îmi placă de a mă îmbraca frumos și uneori tublr.
     Mă duc la dulap si imi aleg un outfit.Cam așa:

  Îmi plăcea extrem de mult

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  Îmi plăcea extrem de mult.Ies din camera si mă duc la baie pentru ami face rutina de dimineață.
La bucătărie era Georgi îmi prepara o omleta cu șuncă si cașcaval.Mananc si plec la școală.
  În curte mă aștepta Cristi,vine spre mine și mă sărută,mă i-a de mână si mergem în clasă.Desigur că în clasă era Roxana uitându-se la mine...
  Mă așez în banca mea,și Cristi la fel în banca lui.
   Azi aveam sport cu o profesoară destul de tânără care flirta cu absolut toți băieții.Trebuia să îl facem afară.
  De obicei acea profesoară era dură.Si prin dură  ma refer la noi fetele. Ne pune să alergăm non-stop,fără oprire si repede,iar pe băieți îi obliga sa stea pe bancă.Așa că uram sportul.
  O așteptăm să ne i-a pentru a merge împreună afara.
  Într-un final vine și ieșim afară.Nici bine nu am ajuns că începe să mă certe că de ce nu am venit eu în echipament sportiv la ora ei -_- . E chiar enervantă.
A spus să alerg dublu cât alerg fetele ca pedeapsă să nu mai vin in blugi la ora ei.
Am început să alerg și văd că profa deja a început să se dea la Cristi. Trec cu vederea și apare Roxana lângă mine.
Eu:Ce vrei?
  Ro:Să îți zic să te desparți  de Cristi!
Eu: Ești foarte enervantă și  penibilă.Chiar nu te-ai săturat să îmi spui asta de mii de ori?
  Ro:Nu,nu mă las până nu te desparți de el!Și aici am încheiat discuția! Spune și  aleargă mai repede.
   Mă enervează și Roxana împreună cu sclavele ei. Eu m-am cam săturat de toată lumea. Mă duc puțin până la ghiozdan să îmi i-au căștile și telefonul,pentru a asculta muzică.
  Îmi pun căștile în urechi și îmi încep turele de alergare.
  În spatele meu apare...

Hei bună!știu ca am lipstit destul de mult! Și probabil ați vazut "CAPITOLUL 6" da...am șters capitolele,deoarece mi se pareau destul de cringe si am zis sa le sterg si de a schimba putin povestea! Vă pup!♡

Cristi Munteanu♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum