Bölüm-13

1.9K 94 1
                                    


Sabah olduğunda Halton yanımda melek gibi uyurken bende banyoya gidip işlerimi halletim. Lanet olsun kasıklarım çok acıyor. Banyodan çıktığımda giyinmeye başladım.Üstüme düz beyaz tişörtümü,altıma dizlerime kadar uzanan siyah bir tayt, ayağıma da babetlerimi giydim. Bu seferde aynanın karşısına geçip hafif tonda bir makyaj yaptım. Ayağa kalkıp, arkamı dönüpHalton ile karşılaşmam bir oldu.

''Nasıl hissediyorsun prenses?''

''Senin yüzünden kasıklarımda kocaman bir sızı var.'' Dün gece olanlar yüzünden çok rahatsızdım. 

''Sana kendimi affettireceğimi söyledim.''

''Söyledin ama pek romantik sayılmazdı.'' diyerek naz yaptım. Biraz uğraşmasını istiyordum.

''Başka ne istiyorsun ki?''

''Ne biliyim evlenmeden önce daha romantiktin, bence artık kurudun.''

''Hiçte bile!'' Dalaşmamız bir yana, Lady'i hala merak ediyordum. Astığım suratım yüzünden Halton'ın içinde bir şüphe uyandırmıştım. 

''Onları kurtaracağız Bella, güven bana.'' Konuyu değiştirmeli ve kendime gelmeliydim.

''Neyse Halton daha önemli işlerimiz var,ben gidip Ally'i uyandıracağım.'deyip Ally'nin odasına gittim.

Ally'nin yatağına baktığımda ortada yoktu. İsmini söyleyerek her yeri aramaya başladım. İnanamıyorum kızım ortada yok. Dolapların içine, banyoya hatta çamaşır makinesinin içine baktım. Ama kızım orada değildi. İçeri hızla koştum ve Halton'a haber vermem gerekiyordu.

''Halton, Ally ortada yok.'' diyerek saçlarımı çekiştirdim. 

''Nasıl yok?''

''Bilmiyorum y-yatağına baktım orada yoktu, b-ben--''

''Tamam sen sakin ol, ben onu bulurum.''deyip odadan çıktı.

Sakinleşmek için kendime aynadan baktım.Genellikle bunu yaparım. Bir an aynada Alex'i görünce içimden bir küfür ortaya attım. Kaçak büyücülerden öğrendiği bu büyüler, hiç adil değildi.

''Alex!?''

''Ne oldu? Beni gördüğüne pek sevinmedin galiba?''

''Aslında şuan aynayı kırmam lazım ama bunu bana kocam aldı, kıyamıyorum.'' diyerek meydan okudum. Tabii kişisel bir meydan okuma

''Evet, geçici kocan''

''Hayır edebi kocam.''

''Kızın nasıl Bella?''

''Sana ne benim kızımdan, sane ne benim bebeğimden.'' O ortada yoktu ve onun adını ağzına alması beni delirtmenin en büyük kaynağı.

''Hayır, sanki o kaybolmuş gibi bir tavrın var.'' dediğinde biraz duraksadım ve onun sinsi sırıtışına baka kaldım.

''Yoksa, yoksa...sen?''

''Evet kızın benimle, merak etme ona dokunmayacağım ama sadece Halton'ın kızı olduğu için.''

''Sen bunu nasıl yaparsın...NASIL?''

''Sen benden her şeyi çaldın. Şimdi oynama sırası bende.'' Onu bulmalı, ateşe atmalı veya kurtlara yem etmeliydim.

''Alex yapma getir kızımı lütfen!''

''Artık her şey için çok geç yakında Harry'i de kaybedeceksin,hazırlıklı ol Bella Gray!!''

Vampir KarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin