Seriál
Žánr: Komedie/ Drama
Hlavní postavy: Fiona Gallagher, Frank Gallagher, Lip Gallagher, Ian Gallagher, Carl Gallagher, Debbie Gallagher, Jimmy Lishman, Mickey Milkovich, Kevin Ball, Veronica Fisher....
Obsah: Příběhy sourozenců, které jejich rodiče prakticky opustili a jim nezbývá nic jiného, než se zkusit protlouci životem sami. Přestože si to nechtějí přiznat, pomoc potřebují a naleznou jí díky Stevovi, který se zamiloval do Fiony, což je nejstarší ze sourozenců. Rodinný život není budou, ať už jde o bláznivé děti, sousedy pornoherce nebo otce neotce.
Zajímavosti: Steve Howey (Kevin) měl po celou 3. sérii na noze sádru. V seriálu padla zmínka o zlomené noze, ale ve skutečnosti se herec zotavoval z přetržené Achillovy šlachy.
Cameron Monaghan, Ethan Cutkosky, Jeremy Allen White, Emma Greenwell a Noel Fisher si také zahráli v seriálu Law & Order: SVU.
Na zdi hospody 'The Alibi Room' ,kam Frank pravidelně chodí, visí světelná reklama 'Pilsner Urquell."
Můj názor: Upřímně, váhala jsem jestli se na tento seriál začít vůbec dívat nebo ne. První díly mě moc nechytly, ale tak je to většinou, málo seriálů má první díly dobré, ale potom....SAKRA BOŽÍ! Frank se chová jako naprostý idiot, je to postava kterou nenávidím celým srdcem, ale zároveň tam patří. Je strašně pěkné jak rodina drží pospolu, ikdyž jsou chudí a vydělávají si peníze různými způsoby. Pořád táhnou za jeden provaz a drží spolu, kryjí Franka, ikdyž je to naprostý pitomec. Děj je zamotaný a nenudí vás, ale zase se není čemu divit, když skoro každý díl připomíná porno. V tomto seriálu můžete najít spousty shipů, ale je tady jeden, který si každý naprosto oblíbí, Gallavich (Ian x Mickey). Prostě awww, moc jim to spolu sluší a jsou spolu naprosto dokonalí! Určitě seriál doporučuji!
Hlasování: 4/5
-Mitchezoy 🥀💔
ČTEŠ
Filmy, seriály....
RandomBerte tohle jako takové tipy na filmy, seriály atd... Jako ne každý má můj vkus (nikdo nemůže mít tak dobrý vkus jako já 😎), ale tohle by vás mohlo inspirovat abyste se podívali na nějaké seriály nebo filmy od odborníka .....😎😏♥ Proto.... TY, JE...