Halloween

94 5 1
                                    

Ela prošla kolem regálů plných dekorací a dalších blbostí. Svítící dýně, girlandy ve tvaru duchů, kostýmy na čarodějnice, kostlivčí masky, nasazovací drápy, balonky s halloweenskou tématikou a podobné věci. No, zkrátka nic potřebného, nic důležitého. Samý kýč, pomyslela si.
"Ahoj, Elo!" Zamávála ji Anna, její dotěrná spolužačka, a přiběhla nadšeně k ní. "Tak co, taky si vybíráš nějaký kostým na Halloween? Já už se nemůžu dočkat!" vykřikla a máchla rukama do stran.
'Uklidni se, je ti skoro čtrnáct a chováš se jako kdybys chodila do třetí třídy ', chtěla říct Ela, protože už ji pěkně lezlo na nervy to, jak byli všichni pryč z nějakého Halloweenu. Ale místo toho řekla: "No...nevím. Letos stejně někam pojedeme, tak to ani neřeším."
Ale doufala, že nikam nepojedou a ona se bude moct celé dny válet na gauči u televize a pojídat chipsy a číst si knížku a hlavně nepotkat žádná děcka koledující u jejich sousedů.
"Já letos půjdu za Mrtvou Nevěstu!" rozhodila znovu rukama a vytáhla z nákupního košíku tmavě modro-černou paruku. "Líbí se ti? Ani nevíš, kolik obchodů jsem prolezla, a nikde jsem nic nemohla sehnat, no chápeš to?!"
'Jasně, chápu, a teď už mě nech, ráda bych si koupila bílý jogurt a rohlík a vypadla konečně z tohohle nudnýho obchodu!' Obrátila v duchu oči v sloup Ela. "Nechápu..."
"No, a když už jsem u toho, kolik si myslíš že stojí tyhle bílé šaty? Hodlám je zničit, jelikož na ně dám červenou barvu jakože krev, chápeš, a představ si...no to neuvěříš, vážně...jakože fakt to bylo tam...ale beztak mi zbyla ještě pětistovka...ale jak říkám, k čemu jsou pěníze...hele támhle je naše učitelka, tak já radši jdu, čau Elo!"
Asi mi fakt dost zvoní v uších, pomyslela si Ela. Na tom však nebylo nic neobvyklého, tohle zažívala často. No, a teď honem koupit svačinu a jde se domů!

------------------------
Jen taková menší zkouška...
vím, je to dost krátký, ale tohle má být jenom takový úvod do děje :D
Příště už to bude trošku o něčem.
~ juljuu5

LUNA, magická kočka Kde žijí příběhy. Začni objevovat