~ Part 1 ~
Tak więc teoria jest w dwóch przestrzeniach, szkole i codzienności, gdzie można zauważyć w różnych częściach MV, będę mówiła o części, w której możemy zauważyć Szkołę - Na początku MV widzimy dziewczyny przybywające do autobusu, są też ławki, łazienki, krzesła i szafki.
~ Part 2 ~
Życie codzienne - Kiedy mówię „codziennie", nie pokazywałabym ich codziennie, ale to, co mamy codziennie Przykład: Kiedy nie ma szkoły, te ciężarówki, samochody i inne fundusze będą się bardzo różnić od szkoły...
Rola każdego w teorii
Mężczyzna: Więc, jest w tym samym środowisku co dziewczyny i zakochuje się w nich wszystkich.
Ale nie robi tego w prosty sposób, ale robi „tortury", ponieważ wie o ich przyjaźni i zdecydował, z kim zostać.
Aby pokazać swoją „torturę", ma sposób na kuleć, który nie okazuje mu zainteresowania, a także próbuje stresować Lisę tym.Lisa: Myślę, że Lisa już zna „twarz", o której mówi się w MV miał z nim związek i próbuje powstrzymać dziewczyny przed zdobyciem go, ponieważ ona już go zna.
Wie, że coś może pójść źle, kończąc przyjaźń między nimi.Ach, kilka chwil w muzyce, którą „wykuła", wysyłając wiadomość (pokażę później)
Jennie: Lubi „bawić się ogniem", sprawmy, że jest rewelacyjna, zwraca uwagę, nie okazuje zainteresowania, ale lubi być zmysłowa lub szczególnie blisko niego.
Rose: Jest na pewno w nim zakochana i robi wszystko, aby zostać zauważona, ponieważ myśli, że nikt nie będzie jej prosił o podbicie.
Jisoo: Ona też go kocha, nawet z Lisą na nogach, próbując tego nie robić, ale ona ma również duże szanse, nie myśli, że zrobi to źle.
Również ślepe na miłość do niego Rosé nie obchodzi zakończenie.
CZYTASZ
BLACKPINK TEORIE M/V
Randomᴘʀᴢᴇᴋᴀᴢʏ ɪ ᴛᴇᴏʀɪᴇ ᴢᴀᴡᴀʀᴛᴇ ɪ ᴜᴋʀʏᴛᴇ ᴡ ᴛᴇʟᴇᴅʏsᴋᴀᴄʜ ʙʟᴀᴄᴋᴘɪɴᴋ. ▪ 18.03.19r - #81 ~ Jennie ▪ ▪ 27.03.19r - #9 ~ Rose ▪ ▪ 28.03.19r - #21 ~ Rose ▪ ▪ 30.03.19r - #240 ~ Literatura Faktu ▪ ▪ 06/10.04.19r - #12 ~ Rose ▪ ▪ 06.04.19r - #7 ~ Literatura Faktu...