-Ne yani bunun için mi Jackson'la olan ilişkimizi böldün !
-Evet !
'Of' layıp gene paytak adımlarla odama geri çıktım.Şuan günlük yazmak istemiyordum çünkü ellerim ağrımıştı.Zaten Allison çağırmasa yazmayı kendim bırakacaktım.Evet ! Allison'a canım istediği için bağırdım.Her neyse...Evet 892 yılındayız.Ama burası 2014 gibi.Zaten insanlar dünyada 2014'te yaşıyor.Ama Biz Colin'de 892'de yaşıyoruz (!).Bir süre tavanla kesiştim.Terlediğimi fark edip komidinin üzerinde duran tokamla saçlarımı bağladım.Yaklaşık 1 saat sonra sıkıldığımı anlayıp dışarı çıkmaya karar verdim -yada onu görmeye gitmeye- .Üzerime yüksek bel siyah bir şort ve üstüne beyaz salaş bir t-shirt giydim.Aşağı vampir hızıyla inip -az kalsın düşüyordum- kapıya yöneldim.Kolyemi Takarak -bölüm sonunda açıklaması var- telefonunumuda alıp dışarı çıktım.Ayağıma Siyah babetlerumu giydim.Ve saçımdaki tokayı hızlı bir şekilde çekerek çıkarttım.Saçlarımı elimle tarayıp telefonumun ekranından bakarak güzel bir şekil vermeye çalıştım.Telefonumu cebime atıp Zayn'ın evine doğru yürümeye başladım.Çünkü oradaydı biliyorum.Zayn -canım abim (!)- ve diğer dördü -oda dahil- hep orada takılırdı.Evin kapısına vardığımda kapıyı iki kez tıklattım.Kapıyı Niall açınca ona içten bir gülümseme verdim.Gülümseyip geçmem için kapıdan çekildi.İçeri doğru adımladım ve salonun kapısına gelmeden önce derin bir nefes aldım.Salondan içeriye adım attığımda hepsi oradaydı.Oda dahil...
*Kolye : Bu kolye'nin ismi Holka.Vampirleri Güneşten Korumayı sağlayan bir kolye.Ay şeklinde. --TAMAMEN KENDİ UYDURMAMDIR--
~~~~~~
Bölüm sonu inşallah beğenirsiniz.'O' acaba kim?
< Güzel hikaye kapağı yapan varsa bu hikayeye uygun bir kapak yapabilir mi? Yapan varsa bana hesabıma mesaj olarak 'ben yaparım' yazabilir.Ben ona karakterlerin isimlerini veririm.Yapabilen varsa lütfen söylesin >
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen
VampireUyandığımda şaşırmıştım.Ne yani sizinle alakası olmayan ama acayip tanıdık gelen biryerde uyandığınızda şaşırmazmıydınız? Ah..Tabikide şaşırırdınız. SEVGİLİ GÜNLÜK 16 Mart 894 Bugün hayatımın en kötü günlerinden biri -gene- .Çünkü bugün benim ya...