Ik kreeg de melding dat sommige dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag niet kunnen lezen dus repost ik het maar even:
DINSDAG
Ik zag hem al meteen toen ik toekwam op school.
Voorzichtig staarde ik naar hem aangezien ik hem gisteren ook had zien kijken dacht ik dat hij me misschien door had en daarom keek.
Eindelijk wist ik ook waar hij onder de middag zat.
Helaas kon ik hem van mijn plaats niet zien.
Ook onder de middag heb ik hem eens zien kijken dus besloot ik om maar te stoppen met kijken.
Elke les dacht ik aan hem.
Het was het laatste lesuur ik zat twee lokalen van hem.
Lina moest snel naar huis omdat haar broer naar de voetbal moest.
Dus we moesten ons haasten.
Na de les ga ik snel naar buiten, maak mijn boekentas en dan zie ik grijze schoenen, een jeansbroek en die prachtige donkergrijze hollisterjas.
Ik zag hem de trappen afgaan terwijl ik snel mijn boekentas maakte.
Als ik en Lina de trappen af zijn zie ik hem niet meer aan de uitgang.
Als we aan het zebrapad zijn zie ik hem lopen, een aantal meter van mij.
Na een paar meter stappen kijkt hij achter zich en we hebben oogcontact.
Vanaf dat moment zie ik hem van links naar rechts gaan hij lijkt zenuwachtig.
Ik en Lina komen dichter en dichterbij ik wordt er zelfs zenuwachtig van.
Hij kijkt nogmaals achter zich.
Ik hoop dat hij aan het snoepkraam gaat stoppen voor drinken maar helaas hij gaat rechtdoor.
Lina stapt nog sneller en ik zie dat hij bijna naast me loopt.
Hij vertraagd zijn pas en plots veranderen twee seconden in een eeuwigheid.
Ik liep naast hem en ik voelde de stof van zijn jas, ik wou dat ik zijn hand kon vielen maar helaas.
Ik zag hem wel naar me kijken.
Lina stapte nog sneller en toen waren we hem voorbij.
Toen we de auto uitstapten zag ik hem nog passeren en hij keek.
Maar naar wie naar mij of Lina?
'S Avonds droomde ik weg van hem.
Ik twijfelde of ik hem een vriendschapsverzoek zou sturen, maar door al het gestaar durfde ik niet.
------
Perfec day
Im so in love with him <3
Zouden jullie hem een verzoek op facebook sturen?
WOENSDAG
Ik kom aan op school en zie hem niet.
Ook als ik zijn klas zie vind ik hem niet weer.
De eerste twee leruren pieker ik me rot over waar hij is maar ja het kan zijn dat hij gewoo. te laat was.
Als het na voor mij 100 uur eindelijk pauze is zoek ik hem meteen maar ik vind hem weer niet.
Ook in de rijen zie ik hem niet staan, hij was er dus niet.
Waarom?
Lag het aan mij na gisterennamiddag?
Wat was het?
Was hij ziek?
Spijbelde hij?
Ik wist het niet en dat zorgde voor twee helse lesuren.
Toen ik thuis kwam dacht ik er nog steeds aan en kon me niet concentreren.
Hopelijk zie ik morgen hem terug want ik maak me zorgen dat het aan mij lag.
-------
Nu zit ik op schema.
Hopelijk vinden jullie het wat.
DONDERDAG
Als ik toekom op school kijk ik meteen bij zijn vriendengroep maar ik zie hem niet staan.
Ook als de bel is gegaan en we naar de rij moeten zie ik hem niet bij zijn klas.
Meteen maak ik me zorgen en zo worden de eerste twee lesuren alweer hels.
Ik zat in het zelfde gebouw als zijn klas dus als ik naar de speelplaats ga hoop ik om hem in de gang tegen te komen maar ik zie hem niet.
Ook op de speelplaats zie ik hem helaas niet, ik maak me nog meer zorgen.
Maar dan zie ik eindelijk een felgroene boekentas.
Meteen begin ik te glimlachen daar liep hij dan.
Hij had een jeansbroek en pull aan, grijze schoenen en zijn hollisterjas.
Zijn haar was ook weer perfect in model.
Als de bel weer gaat zie ik hem naar zijn klas lopen.
Ik ben eindelijk gerust, hij is hier maar dat maakt me ook zenuwachtig.
In de middag zit hij een vijftal meter van mij.
Hij zit met zijn rug naar me toe maar ik zie hem veel opzij kijken en ook soms achterhem.
Aangezien Lina naast me zit kan ik gewoon naar hem staren zonder hij het merkt.
Als de bel gaat zie ik hem het gebouw inlopen ik staar hem na want het was misschien wel de laatste keer dat ik hem vandaag nog zou kunnen zien.
Als we bij ons lokaal staan te wachten voor de laatste les zie ik iemand van zijn klas boven komen en ik zie er nog komen en hoop hem te zien.
Maar blijkbaar is het enkel het derde en vierde jaar van zijn richting. (Hij zit in vijfde jaar)
Op het eind van de dag hoop ik hem nog te zien in de straat richting de parking en de bussen en als ik samen met Lina de steaat in ga zie ik hem nog net op het einde van de straat lopen, die groene boekentas is zo handig te herkennen.
Als we de parking afrijden kijk in nog even richting de bussen en zie hem nonchalant tegen een paal staan leunen.
Wat hou ik toch van die nonchalante, mysterieuze en mooie jongen!
-------
Vanaf nu dagelijks een stukje.
Ik heb nog steeds geen vrienden verzoek op facebook durven sturen wat zouden jullie doen?
VRIJDAG
Als ik aankom op school kijk ik al meteen richting de banken waar hij en zijn vrienden zitten maar ik zie hem niet.
Misschien is zijn bus te laat.
Ik blijf vrij rustug bij het feit dat ik hem nog niet heb gezien en als het pauze is ben ik al meteen naar hem op zoek maar de zon verhinderd dat.
Als de bel gaat en iedereen naar de rij gaat kijk ik bij zijn klas maar ik zie hem niet.
Ik probeer rustig te blijven.
Ook in de middag vind ik hem maar niet.
Ik blijf moed houden dat hem in de straat naar de parking zal zien maar ook toen zag ik hem niet, hij was dus weeral niet p school.
Waarom?
Ik vind het jammer dat ik hem niet meer heb gezien voor het weekeinde.
Ik kijk nog leer dan anders uit nar maandag om hem weer te kunnen bewonderen.
Sorry voor diegene die het niet konden lezen hopelijk kan nu iedereen alles lezen.
Laat anders gerust een comment achter!
Ik post vanavond nieuw hoofdstukje uiteraard!
JE LEEST
Verliefd op hem [Complete]
RomanceDit is geen verhaal. Het is wat er nu gebeurd. Ik begin op 9 september het verhaal neer te schrijven. Ik schrijf elke dag hoe ik me voelde, zoals een dagboek.. Maar dan enkel over hem, die ene jongen die me gek maakt, ik verlang naar hem. Ik hou va...