Eram in clasa a 7-a atunci când am vazut-o pentru prima data.Mereu de cealalta parte a strazii, in statia A.Acum, dupa 3 ani, o vad in fiecare dimineata in aceasi statie, asteptand acelasi autobuz, iar eu la fel ca acum 3 ani, de partea opusa a strazii, in statia B, asteptand exact acelasi autobuz.Totul e la fel, diferenta este ca suntem cu 3 ani mai mari, iar eu stiu exact ce simt.
O dimineata normala de octombrie.Stateam in statie in timp ce admiram o suvita din parul ei negru care i se plimba pe gat din cauza adierii de toamna.Astazi nu ma abservat.In unele dimineti ii simteam privirea cum ma analizeaza, dar astazi nu.Ochii ei verzi fixau trotuarul.Ma intrebam ce o ingrijoreaza.Corpul ei s-a miscat brusc atunci când a aparut autobuzul.N-am asteptat mult timp si a venit si al meu.Tot ce stiu despre ea este ca o cheama Rebeca si ca sta aproape de cartierul meu.Niciodata n-am avut suficient curaj cat sa ma bag cu ea in seama.M-am multumit doar cu privirile aruncate la ea atunci când nu era atenta.Acum 3 ani credeam ca ma atrage felul in care arata, dar acum stiu ca sunt indragostita de o straina.N-am spus nimanui despre pasiunea mea pentru ea, doar prietenului meu Marcus, caruia i-am spus din greseala când m-am imbatat la majoratul unui tip din a 12-a.
M-am coborat din autobuz si mi-am asezat mai bine castile roz pastel pe cap.
-BAU!!!
Eu-Ce dumne...MARCUS!
Marcus-Ingandurata mai esti.Hmm, oare la ce te gandesti?Sau mai bine spus la cine.Ai vorbit cu ea?
Eu-Marcus, de o luna ma intrebi asta in fiecare zi.
Marcus-Da, pentru ca de 1 an ascult cum vorbesti despre ea. "Astazi avea parul impletit", "A purtat o sapca", "Era....
Eu-In primul rand eu nu vorbesc asa, in al doilea rand nu am curaj sa vorbesc cu ea si in al treilea rand s-ar putea sa nu fie les.
Marcus-In primul rand vorbesti asa si in al doilea nu o sa afli niciodata daca ii plac fetele daca nu vorbesti cu ea.Daaaaaaar.....din fericire pentru tine, eu sunt un prieten extraordinar care se gandste si la fericirea ta siiiii....am vorbit cu Kenedy si i-a lasat pe banca o invitatie la petrecerea de Halloween de saptamana viitoare.
Eu-Stai, noi nu mergem la petrecerea aia?
Marcus-Ba da.
Eu-Pai si de ce i-ai spus varului tau, care e coleg cu ea sa-i dea si ei o invitatie?
Marcus-...
Eu-O nu!
Marcus-Cu placere!Si vei fi nevoita sa vi chiar daca nu vrei pentru ca esti verisoara organizatorului petrecerii.
Eu-Sper sa iti multumesc pentru asta, dar daca o sa gresesc ceva si nici nu se va mai uita la mine, ai incurcat-o.
La scoala nu faceam mare lucru zilele astea din cauza unor festivitati si bazare pentru o strangere de fonduri.In mare parte ambalam pachete sau confectionam globulete si decoratiuni de Halloween.Mai erau 3 zile pana la petrecere si pana la sarbatoare in sine, asa ca toata lumea isi cumpara costume si decoratiuni.Eu am decis sa ma costumez in vampir, e clasic, plictisitor si usor de facut, pe de alta parte Marcus voia sa se costumeze intr-un personaj din serialul Shadowhunters.I-am spus ca nu trebuie sa se complice cu costumul, dar cum iubeste sarbatoarea asta, nu ma ascultat.
Marcus-Mergem?
Eu-E deja ora 14?
Marcus-Da, haide.
CITEȘTI
Because of you
RomanceEram in clasa a 7-a atunci când am vazut-o pentru prima data.Mereu de cealalta parte a strazii, in statia A.Acum, dupa 3 ani, o vad in fiecare dimineata in aceasi statie, asteptand acelasi autobuz, iar eu la fel ca acum 3 ani, de partea opusa a stra...