CAPITOLUL 7

313 14 1
                                    

Îmi pun căștile în urechi și îmi încep turele de alergare.
  În spatele meu apare... Cristi
Eu:Ce faci aici? Spun speriată.
  Cr:Alerg cu tine!
Eu:Păi îți va da doi!
  Cr:Știu mi-a spus!
Eu:Păi du-te să nu îți dea doi,dobitocule!
  Cr:Nu!Alerg cu tine!
Eu:Cristi...te rog,nu vreau să iei doi!
  Cr:E doar un doi calmează-te!
Eu:În clipa asta dacă nu pleci s-a terminat jocul!
  Cr:Of! Bine!

    Cristi pleacă,iar eu îmi continui turele de alergare. După multe turi si lungi,se termină ora de sport și mergem in clasă.
     Acum aveam chimie.Altă oră oribilă,profesorul de chimie era pedofil,adică cel putin s-a dat la mine. Îmi dă zece pentru că zic prescurtarea la niște amărâte de elemente, iar celorlalți le pune sub șapte pentru că scriu o tablă plină cu ecuatii si definiții. Eu știu chimie foarte bine,dar nu ma lasă să îi arăt.
    Era pauză Cristi învață la chimie că cică îl scoate la tablă,si eu stăteam pe telefon. Dar mă trezesc cu Cristi lângă mine.
  Cr:Baby!
Eu îmi  întorc capul spre el pentru a vedea ce vrea.
  Cr:Mă ajuți și tu pe mine la lecția asta,că nu o înțeleg.
Eu:Bine!
    Îi explic până a înțeles,dar apare profesorul și face prezența. Îl strigă pe Cristi și îl scoate la tablă. Știa destul de bine,chiar a înțeles din explicațiile mele.I-a dat nouă și nu s-a dus la el în  bancă și a venit la mine.
  Cr:mereu îmi porți noroc!Te iubesc!Spune și mă i-a în brațe.
    Ne spune să scoatem caietul de chimie și să începem lecția. Era o lectie foarte lungă,într-o oră am scris cinci pagini,dar intr-un final se sună de oră și iese din clasă.
    Acum era pauza cea mare,unde trebuia să mergem la cantină. Mergem la o masă departe de lume și stăm amândoi mancand și vorbind. Până apare Roxana.
   Ro:Hei! Sper că nu deranjez?
  Cr:Ba da,Chiar deranjezi mult!
Eu:Roxana,te rog poți pleca?
   Ro:Nup.
  Cr:Băi nene chiar ești enervantă! Eu sunt cu Diana,nu cu tine, așa că potolește-te și pleacă!
    Roxana pleacă nervoasă,iar eu eram șocată că Cristi era foarte nervos.
Eu:Ești bine?
   Cr:Da babe!
Eu:Ok. Spun și îmi pun capul în jos și mâncând în liniște.
   
                                   ***

    S-au terminat și orele.Eram acasă mă uitam la televizor,mai exact la lecții de viață. Mă ridic de pe canapea și mă duc în camera mea de a mă apuca de teme.
    În maxim o oră am terminat temele pentru ziua de maine. Mă strigă mama de a mă anunța ca e gata masa.
  Mananc cât timp mă întreabă mama diverse întrebări cum ar fii "ce ai facut la școală?ce ai mâncat la școală?Note noi?prieteni noi? etc..."
Termin de mâncat și de raspuns la întrebări și mă duc înapoi în living de a mă uita din nou la lecții de viață...
   Mă trezesc dimineața pe canapea in living,se pare că am adormit aici,Minunat! Macar nu trebuie sa îmi mai fac patul in dimineața asta.
Azi era o zi foarte călduroasă așa că imi voi alege un outfit tublr cu fustă. Mă duc în dulap și îmi i-au asta:

(Bine,doar că fără acea geantă,aveam un ghiozdan negru simplu de la JanSport)Termin de îmbrăcat și mă duc la baie de ami face rutina de dimineață și apoi să mananc ceva la bucatarie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Bine,doar că fără acea geantă,aveam un ghiozdan negru simplu de la JanSport)
Termin de îmbrăcat și mă duc la baie de ami face rutina de dimineață și apoi să mananc ceva la bucatarie.
Termin și plec la școală.Desigur că în fața școlii este Cristi așteptându-mă,vine spre mine și îmi dă un mic sarut pe buze,mă i-a de mână si mergem in clasă.

Am terminat și cu acest capitol. •Sper că vă place ceea ce fac și sper să mă țin de scris cum o făceam înainte...și da,ne vedem in capitolul viitor.       ♡Vă pup♡

  
    

Cristi Munteanu♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum