Heart Match

51 1 0
                                    

Ka anyag sa bulan kahayag sa ka ngitngit.. kalimpuyo sa tubig na ga dalisdis sa lapahan . Pero sama sa tubig adunay ang katapusan muabot ang panahon na miskan ang tubig mauga ug ang yuta muliki.

ako sa dalagita na itago nato sa pangalang clinton.. gwapa. simple.. kuntento sa kinabuhi.simba eskwela balay mao na ang akong buluhaton ako usa ka estudyante sa dauin national high school.. 

ugma o kini ang akong istorya..

First year student pa lang ko.. unang pagyatak nako ang eskwelahan ikulbaan kay wala ko kabalo sa akong room samtang gakayot ko sa akong subject slip ako ipani ngot kay sigurado ko.. Late nako..

sa tantong pagdali dali nako aduna koy nabanggaan.. nahulog ang akong subject slip.. gipulot nako.. gi inay inay na ko ug lantaw ang akong nabanggaan sapatos na coverse pero obvious na sa sidewalk, pantalon na sigurado ko na walay laba kay nanimaho ug gusot kaayo. zipper na wala na tarong ug sirado. umbok.. t shirt nga naay tatak petron.ug hinay ug hinay ug hinay nakong gilantaw ang iyang nawong.. ug sa wala damha na akong kasing kasing mahulog pud uban sa pagkahulog sa akong subject slip. ikulbaan ko.. nataranta.. wala kabalo unsa akong buhaton.. dile ko makatutok niya.. sa akong huna huna ga puika ko ug siyagit ug..

GWAPO UI.. NAA JUD DIAY GINOO!! UG IYANG MATA BLUE GREEN..

na pahiyom ko. nang blush.. dile tong blush na gikan sa crip[ paper na gibasa ug laway dayon gipahid sa aping.. dile tong blush na gikan sa blush on.. kung dile ang blush na gikan sa kasing na gakurog tungod sa kakulba ug paghigugma..

ni smile siya kanajko. ug iniingon sorry wala na ko tuyua.. niduko ko dile kay naulaw ko kung dile bad breath siya..

basin na parehas pud nako siya gadali wala ka pa nuthbrush..

ug idtong hitabuan,,naka ingun ka na.. Dawaton jud diay sa usa ka tawo nga gihugma kung miskan unsa siya pa kabaho miskan baho pa siya sa usa ka taong grasa.

Pila ka adlaw ang nilabay.. ipangita na ko siya..gihandum siya sa akong kasing.. kada mag lakaw ko..  dile ko maglantaw sa dalan haron makadamag ko... ug unta siya kadto.

ingun ana ko ka desperada..

sa ika duha kabulan nakong tuyok tuyok  sa campus nahibal.an nako na iyang pangalan kay Rusam. 

datu sila sa una wala ko gatou kay ikaw ba naman ang makasimhot sa baba na mura ug kanal.. sila ang tag iya sa petron branch sa dauin. mao diay naka petron sanina siya.

Gikan siya sa usa ka broken family. iladong bugoy ug chickboy sa dauin. daghan ng kasing kasing ang naghilak ka niya. ug ako ga ampo na basun dile ko ma apil sa listahan.

Sikat siya na basketball player sa DNHS MVP ika nga. ug sya gulang nako ug 3 ka tuig.

wala nako damahan usa ka hapon ako na lang ang nabilin sa campus, maestra na ga meeting sa lalomug ang guard nga siya naa sa hagdan sa 3rd building. ikulkbaan na pud ko. mura ko ug makuyapan. naa siya sa akong unahan ga lingkod sa hagdanan ako naa sa iyang likod. gwapo jud kaayo siya miskan mag talikud bai.

ga hinay hinay ko ug lakaw.. hinay hinay.. hinay hinay.. hinay hinay.. dayo nipaklit siya ug lingi naka atras ko. ni sangit akong tiil sa hagdan. natumba ko. ug akong saya nahulog kay ang alpiler na tang tang. pasalamt na lang ko kay akong panty victorias secret hinatag sa akong iyaan.. Graduation Gift ba..

nahulog akong bag. nakabakaang ko sa iyang likod. nauwaw ko.. kauwaw nako.. kung mubuka pa lang ang yuta karun. muambak na lang ko para itago ang akong kaulaw. sa pag tindog niya ig pakalit. Reflex movement ba.. nayatakan niya ang iyang liston ug siya natumba pud.  patung ka nako..

dugayi me nakalihok duha.. ga kurog siya.. basin naa ni siya sakit na epilipse ikulbaan ko kay basin matakdan ko.

ug sa dihang nakadungog me sa siyagit sa mga maestra ug sa busina sa guard.

naa diay sila sa lalom nakita sila na si rusam ga patong kanako.. ug naay usa ka estudyante pa diay na ga picture namo..

(unsa pa kaha ang sunod na mahitabo. mabalik pa ba kaha pagpatindog ni clinton sa iyang dignidad? madaktan ba ka ha siya ug epilepsi? ma uso ba kaha ang ilang scandal? ma trending topic ba sila sa twitter? kani ug ang uban pang istorya ang dapat natong atangan sa sunod na higayon ug daghang salamat)

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Sep 20, 2012 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Heart MatchTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon