YENİ EGOİST

208 8 2
                                    

ÖNCELİKLE MERHABA ^^ BU BENİM İLK HİKAYEM ÇOK UĞRAŞTIM İNŞALLAH KARŞILIĞINI GÖRÜRÜM LÜTFEN BEĞENİRSENİZ ARKADAŞLARINIZADA TAVSİYE EDEBİLİRSİNİZ♥ YORUM VE VOTE EKSİK OLMAZ İNŞALLAH , İYİ OKUMALAAAR...

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○■■□□□●○▪▪○○○○○○○○○○○○○

-Sevddeeeaaağğğğ!!! hadi kızıııım kalmadınmıı? Daha ilk günden okula geçmi kalınır?? şimdiden böyleysen senle işimiz var...

-...

Sabahın 7'sinde söylene söylene kalkarak lavobaya gittim sonrada elimi yüzümü yıkayıp kendime geldim.

Ardından gözüme göz kalemimi sürdüm ve çilekli parlatıcımıda sürdüm belime kadar uzun olan  saçımıda düzleştirdim ve  makyajım bitti çünkü daha ilk günden bülent ersoy gibi gitmek istemiyorum .s.s.s

  Dolabımın başına geçitim ve dolabı karıştırmaya başladım sonunda üniformalarımı bulup dizimin 3 parmak yukarısındaki eteğimi giydim ve gömleğimi üstüme geçirdim ilk iki düğmesini açık bırakıp kravatıda indirdim ve hazırım!!

Aşağıya indiğimde annem kahvaltı hazırlamıştı

-'Anne geç kaldım yemek yiyemicem okulda bişeyler atıştırırım' diyerek kapıya yöneldim ve yarım converselerimi hemen ayağıma geçirip evden çıktım.

Saate baktığımda saat 7.15'di ama bizim ders 7.20'de başlıyo :o okula koşar adımlarla gittim ve saat 7.33 'dü.

Nefes nefese kalmıştım.Sınıfımı bularak sınıfa girdiğimde hoca sınıftaydı!!!

-Nerdesin kızım sen??

-Hocam özür dilerim pardon,diyerek hocanın cevabını beklemeden gözüme çarpan en arkadaki sıraya geçtim.

Bütün gözler bendeydi onlara bakarak gözlerimi devirdim.Zil çaldığında kantine gidip tost aldım çünkü sabah kahvaltı yapmamıştım.

Sonra ders zili çalınca sınıfa çıktım hoca daha gelmemişti.

  Sırama geçerken sıradaki boş yere oturmuş bi kız gördüm,yanına geçip "hayırdır??" dermişcesine baktım kız iyi birine benziyodu.

Kızdan cevap gelmeyince sinirlenip masaya vurdum.

herkes bana baktı.

-Ne var lan ne var bee" dedi bana beni sinirlendirmeye gönüllüydü bu yaa

-Kalk lan!!!

-Babanın tapulu malımı??

-...- vercek cevap bulamamıştım ama kız haklıydı bi yandan yani.

Kapı açılınca herkes kapıya baktı,ohh bee hoca geldi

KURTARDN BNİ CANM HOCM .S.S.S

Daha ilk günden sınıfta popi olmuştum.

Okul çıkışı eski bi arkadaşım ile bişeyler içtik sonra onlun evine gittik...

-Ah be sevde ne kadar oldu görüşmeyeli??:))

-Aynen kızım yhaa baya oldu 1-2 sene

Ceyda ile eski senlerden falan bahsettik hatta aynı okuldaymışız ^.^

-Hadi kalk gidiyoruz!

-Nereyee??

-Bekle görürsüüünnn...

Ceyda'nın arabasına bindik.

♥♥♥♥♥●●●●●●●□●●●●●●●□●●●●●●●●□●●●●●●♥♥♥♥

-Hadi in bakalım :))

Arabadan indiğimde etrafta uzun bir cadde,cadde üzerinde de mağazalar vardı.Etrafta onların dışında cafeler de vardı.Aynı Paris sokakları gibiydi.Binlar falan çok hoştu çok nostaljik ve vintage duruyodu...

    Sorar gözlerle ona baktığımda 'Bekleeee seni sabırsıız' dedi.

Yürürken bi binanın önünde durduk,zillere bakarken bi isim aradığı belliydi.

"Hehh!işte buldum Can Ça-kaar!!"

Kapı açılınca apartmana girdik,asansöre binip 8. kata çıktık.

   Asansörün kapısını açtığımızda birisi bizi bekliyodu.Asansörden çıkıp,kapıya yöneldik ve bizi kapıda Can bekliyodu.İyi bi çocuğa benziyodu fena da değildi yakışıklıydı...

   

   ■●《○》○¤♡○[☆~★★~○♡▪☆○▪《○☆◇☆○}{○

   İçeri geçtiğimizde,büyük bi salon vardı,tos pembe ve lila renkleri hakimdi.İnsanın içine huzur doluyodu.Tos pembe varaklı pembe ve lila çiçekleri olan vintage bi koltuktu,koltuktan iki tane karşılıklı koymuştu.Onun teklilerinide yanyana koymuştu.

  Büyük bi tv ünitesi vardı,tv'si lcd ekran koscamdı ve duvara monte idi.Ünitenin renkleri tos pembe lila karışımı bişeydi.Perdeler ise,tul beyaz,kalın olanlarda tos pembe idi,0.

Karşıda da bi bar masası vardı üzerinde çeşitli içkiler vardı.

 

     Ben odayı incelerken koltuklara geçtik.Can bikaç atıştırcak bişeyler getirdi,

-Ee anlat bakalım Ceyda yeni arkadaş kimmiş?

-Bu benim çocukluk arkadaşım Sevde,bayadır görüşmüyoduk ve şansa aynı okuldaymışız e tabii dünya küçük ^-^ Sonra bari sana gelelim dedik hem tanışmış olduk,dedi.Sevde bak bu benim arkadaşım kankam herşeyin Can!!! :))

  Can'ın ağzından devam;

Kız iyi birine benziyo aslında ama göz kamaştırıcı falan değil.

-Merhaba ben Sevde.dedi ve elini uzattı,bende ona elimi uzatıp

-Bende Can,dedim.

-Tanıştığıma memnun oldum.

-Bende :)

-Sevde bak Can'da bizim okulda ama fen bölümünde

-Aa ne iyi görüşürüz ^^

-Hadi artık bişeyler atıştıralım

-Aynen

-Aynen

Bikaç bişeyler yedikten sonra.Okuldan falan konuştuk,ama Sevde ile çok iyi arkadaş olmuştuk.

Sevde,

-Can sen Ceyda'nın anlattığı kadar varsın,dedi.

-Saul yaa artık iyi kanka'yız dimi???

-Elbette.

Sevde'nin ağzından devam;

Can bana piç smile'sini yaparak baktı.

Bune şimdi ne alaka ya,bende onaa bakarak 32 diş gülümsedim.

-Artık biz kalkalım Can geç oldu.

-A tabi nasıl isterseniz

Hemen ayaklandık ve kapıdan bizi karşılıdı ve,

-Yarın okula ben sizi bırakabilirmiyim gençler??

-Bana uyar canım,dedi Ceyda.

Ben ne diyeceğimi bilemedim.

  Neyse ozaman yarın 7'de Ceydalardan alırım sizi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 13, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YENİ EGOİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin