Annem aşağıdan beni çağırıyordu ne vardı tasınmak zorunda kalmasaydık bn burda okulumla ve arkadaslarımla mutluydum
"Ecrin hadi kızım daha toparlanamadın mı ?"
"Geliyorum off "1 dakka size kendimi tanitmadim bn ecrin 17 yaşındayım 1.70 boyunda 50 kiloyum aslinda guzelim fakat baska insanlara gore, kendimi guzel bulmuyorum malesef galiba ozguven eksikliğim var nese simdi sizin aklınızdan neden tasiniyosun sorusu gecti değil mi? ^--^ babamın işi yuzunden ankaradan istanbula tasinma kararı aldık
Aslında birlikte bu kararı aldık denemez herneyse iste bni tanıdıgniz.
Bakalim yeni okulumda beni nasıl suprizler beklior...
"Ecrin kızım gelde bana esyaları koliye doldurmama yardımcı ol"
"Tm anne 2 dk bekle ben daha kendi esyalarımi toparlamadım" (buyuk sitem ediyorum)
"Sus bakayım anneye cevap verme"
Esyalarımizi topladiktan sonra arabaya binip yola çıktık uzun bir yolculuk oldugundan dolayı ya şarkı dinledim ya kitap okudum aslında pek kitap okudum denemez cunku arabada kitap okuyunca midem bulanıyor .
Kitap okumaktan sıkıldıgım icin kendimi arabada uykunun kollarına attım artık koltukta ne kadar rahat uyunursa ole uyudum işte
Birinin durtmesiyle uyandim
"Ecrin kalk kızım geldik "
"Ya anne 5 dk daha uyuyacağım bırak beni "
"Ecrin ne 5 dkkası yeni evimize geldik "
Tabi bunu duymamla gözlerim acildı elbette annemle babam bana sormadın evi secmislerdi herneyse nasıl olsa ev iki katlı oldugu icin bunu dert etmiyorum zaten kendime ozel odamda banyo da var artık odadan cikmamak icin bi nedenim daha var.
"Ecrin , odan ust katta soldan ikinci kapı"
Bunu soleyen babama bakıp 'sanki sarayda yaşıyoruz ' bakısimi atıp yukari çıktım gerçekten odam kocamandı zaten biz gelmeden esyalarım temizlenip konmustu bn sadece gerkli malzemelri masamın ve sehpanın ustune koydum.
Aslında bakarsanız gelir seviyemiz normaldi ancak bu is teklifiyle babamın maası artıcaktı bu yuzden burdayızz zaten sanki ankaranın suyu çıktı (Dasafdafa:*@*)
Bugun gunlerden pazar oldugu icin annemler okul kaydımi dunden yaptirıp beni hmn yarın okula baslatmak istemislerdi okulumun adı "yankı koleji" bnce ismi bile sacma herneyse .
Asagı inip hmn elime telefon u mu alıp pizza siparis ettim . 10 dk falan sonra kapı caldı hmn parayı odeyip iceri girdim annem babam ve bn masaya oturup pizzayı somurmeye basladık :))
Annem bana;
"Kızım yemeğini cabuk yede okul icin kiyafetlerini alalım " dedi.Ne yani yarın okul var ve ben bu yorgunlukla okul kıyafeti almaya gidicem of yaaa
" anne ya yarın okula gitmeyip kiyafet almaya gitsek bn cok yorgunum lütfen "
" olmaz dediysem olmaz ecrin uzatmaa"
Anneme bak kibarliktan ölcek valla -^-^-*
"Tm peki peki kızma hmn"
Yemeklerimizi yedikten sonra kıyafet almaya gittik aslinda kıyafet ler cok " cool" cunku etek ve gomlekti etegin boyu dizimin bir karıs üstündeydi gomlekte zaten beyaz bilidigimizden . Annem odemeleri yaparken bnde magazadan çıkıp telefonumla ugrasa ugrasa banka oturmaya gidiyodum ki sert biseye carpip yere dusmem bir oldu .
" dikkat etsene be" gördüğünüz gibi benimde kibar olduggum solenemez :))
" ozur dilerim ama sende pek onune bakıp yuruyor gibi görünmüyordun"
Suna bak hem suclu hem guclu tabi bn altta kalırmıyim kalmam hmn lafı yapıştırdım
O arada elini bana uzatmıs kalkmak icin yardim ediyordu
"gerek yok bn kendim kalkarım UKALA "
Ukalanın ustune basa basa solemistim ona yapmacık bir sekilde gülümsedim
"iyi be ne halin varsa gor bütün gün yerde otur tm mı?"
Bnde basımi alaylı bi sekilde salladım oda ordan uzaklastı cattık ya ama cocuk gercekten yakisikliydi yesil gozleri kumral sacları var boyuda baya uzundu nese ya bana ne ki.
O sırada bnde agaya kalkmıstim ki annem geldi
"Hadi kızım isimiz bitti eve gidelim artık "
Bnde basimi tamam anlamında salladım
Eve geldigimzde yorgunluktan ölcektim sanki hmn pijamalarımı giyip yataga yattim kisa bir sure sonrada uyumusum zaten...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
^--^BELALI^--^
Teen Fictionokulun ilk gunuydu yeni arkadas edinmek bana gore deil ama buna mecburum...