Nasledujúce ráno nezačalo nijako špeciálne. Nad New Yorkom bol veľký čierny mrak, a občas i mrholilo.
Thomas sedel vo svojej kancelárii, pričom do svojho súkromného mobilu ani nepozrel. Bol plný SMS správ od Petra. Thomas nešiel ani na obed. Všetky prestávky, na ktoré v práci mal nárok vyplnil prácou. Robil všetko, aby nemusel myslieť na svoje ťažkosti. Patrick robil presný opak. Bol tak unesený zo vzniknutého vzťahu s Mary, že prácu trochu zanedbával a písal si správy s Mary, ktorá z toho vzťahu bola unesenejšia ešte viac. Miranda bola v nálade podobnej dnešnému počasiu, čo sa Stacey snažila vyliečiť. Miranda tiež bola myšlienkami s Thomasom a úvahami o tom, čo bude ďalej. Keď sa pozrela na svoj zvoniaci mobil a uvidela tam Petrovo meno, zdráhala sa zdvihnúť to, avšak napokon ho zdvihla.
„Vďaka Bohu!" ozvalo sa z mobilu.
„Čo chceš?" spýtala sa otrávene.
„Tomyho," odpovedal potichu.
„To si si mal rozmyslieť, predtým než si ho podviedol Peter."
„Ja. Chcem to všetko nejako zachrániť. Mňa to veľmi mrzí, ja mu budem verným manželom, len mi musí dať šancu. Vzal som si týždeň voľna a plánujem ako to napraviť. Takto to predsa nemôže skončiť..." plakal do telefónu Peter.
„Obávam sa, že môže. Peter, polož si otázku, keby ho skutočne miluješ, urobil by si to, čo si urobil?" odvetila Miranda.
„Nikdy by som ho s čistou hlavou nepodviedol!"
„V šťastí i nešťastí, v zdraví i chorobe," citovala Miranda.„Chcem mu to sľúbiť pri oltári!"
„Peter ty nechápeš. S čistou hlavou, to je absurdné. Čo sa takýchto vecí týka, treba sa krotiť i keď máš v sebe neviem akú dávku alkoholu. Vieš aká je Thomas osoba. Akú má povahu. On ti odpustil, ale nezabudne," povedala Miranda.
„Ja ho milujem! Chcem! Nenávidím sa za to, čo som mu spravil. Ale ja nebudem schopný milovať nikoho tak ako jeho," plakal Peter.
„Ach...prečo teda strácaš čas so mnou? Choď za ním," povedala Miranda.
„Mám?"
„Choď. Neboj ak by niečo, zavolajú ochranku. Máš jediné šťastie, že vás dvoch podporujem, ako seba a Stacey."
„Dobre! Ďakujem...idem!" povedal Peter a zložil.
Miranda sa tvárila veľmi kyslo, keď položila mobil. Pozrela sa na Stacey, ktorá akurát obsluhovala stôl. Prišla k nej a opýtala sa: „Čo sa stalo?"
„Čo som to urobila?"
„Prosím?" spýtala sa Stacey.
„Poslala som Petra na samovražednú misiu," povedala a pozerala sa do zeme.
YOU ARE READING
Letná brigáda
AventuraUkončenie semestra na vysokej škole v New Yorku? Príchod leta a zábavy a zážitkov? Príchod letných prác a letných lások je tu! Toto leto si užíva každý naplno. Thomas bol študentom medicíny, ktorý spoločne so svojimi priateľmi prišli študovať do Am...