Miranda napriek traumatickým spomienkam doštudovala medicínu a pustila sa do zachraňovania životov. Jedenásty september bol deň, ktorý ju v záchrane ľudí poháňal ešte viac, ako to doteraz brala. Po mnoho rokoch sa prechádzala pri fontán, ktoré boli na miestach kde kedysi stáli mohutné veže svetového obchodného centra. Na oboch fontán, severnej i južnej boli vytesané mená ľudí, ktorí v ten deň prišli o životy. Fontány boli veľké diery v zemi po obrysoch veží. Okolo boli vysadené stromy a boli tu lavičky. Napriek tomu, čo sa na tomto mieste dialo bolo to veľmi pokojné miesto, ktoré radi navštevovali mnohí obyvatelia New Yorku. Spoločne so svojou priateľkou Danielle sa prechádzala pri pamätníku. Bolo tu postavené i nové svetové obchodné centrum. O trochu vyššia budova ako boli dvojičky. Sklenená a s vysokou anténou. A vedľa bolo múzeum jedenásteho septembra.
Keď uvidela Petra ako sa prechádza tiež pri pamätníku s malým chlapcom, ktorý vyzeral takmer identicky ako Thomas. Keď, že je tam Peter, usmiala sa a rozbehla sa k nemu aj malému chlapcovi.
„PETER! Tak rada ťa vidím! Povedala Miranda a pozrela sa na Thomasovo meno na južnom memoriály...Kto je tento malý roztomilý chlapec?" opýtala sa Miranda.
„Miranda, my sme sa fakt nevideli sto rokov. V New Yorku žijeme len týždeň. Toto je Thomasov a môj syn," povedal Peter.
„Prosím?!" opýtala sa Miranda a ruky si dala k ústam.
„Vieš, ako Tomy v liste spomínal, že mám ísť do nemocnice. Myslel fakt na všetko. Je to jeho biologický syn. Ešte šťastnejší som, keď vidím ako rastie..."
„Náš Tomy má chlapčeka? Bože to je...to je skvelé," povedala Miranda a kľakla si pri malého Thomasa a vyšli slzy.
„Vyzerá presne ako on," povedala Miranda. Peter s úsmevom na tvári prikývol.
„Tak toto som nečakala. Ja sa tak teším. Mimochodom, toto je moja priateľka Danielle," predstavila ju Miranda.
Danielle mala hnedé krátke vlasy v cope a bola o niečo nižšia ako Miranda. Odrazu niekto chytil zozadu Mirande oči. Bol to Patrick, ktorý prišiel spoločne s Mary. Tí sa spolu vzali a čakali bábätko. Všetci skončili napokon žiť v New Yorku. Patricka neodradili hrozné udalosti, ktoré prežil a po škole sa zamestnal v novom svetovom obchodnom centre. Mary si otvorila kaviareň. Pravidelne sa navštevovali a dobrými priateľmi zostali. Spoločne pohladili Thomasovo meno vyryté v kameni na pamätníku a Patrick doň vložil jeden kvietok pričom pohladil Thomasovho syna a pozrel sa na oblohu a usmial sa.
THE END
YOU ARE READING
Letná brigáda
مغامرةUkončenie semestra na vysokej škole v New Yorku? Príchod leta a zábavy a zážitkov? Príchod letných prác a letných lások je tu! Toto leto si užíva každý naplno. Thomas bol študentom medicíny, ktorý spoločne so svojimi priateľmi prišli študovať do Am...