Pov. Fay.
Ik lig huilend in bed, ik had weer een aanval gehad. Als ik de deurklink naar beneden hoor gaan, zie ik een zuster staan. " Er is een bezoeker voor je. " Ik zie Levi met een vieze glimlach in de deuropening staan. "Oh," ik probeer te lachen. " Oké "
Hij loopt naar binnen en gaat op mijn bed zitten. " en, hoe gaat het, mijn lief? " Hij trekt zijn wenkbrauwen omhoog. " Wat doe je hier, Levi? " Vraag ik geïrriteerd. " Dat weet je best.." hij komt dichterbij en fluistert in mijn oor: " ik wacht nog even tot je uit dit gesticht bent. " Hij kust in mijn nek. Ik duw hem van me af. Of. Dat probeer ik. Hij beweegt weer geen centimeter. " Stop maar gewoon. Het lukt je toch niet. Je verspilt je energie. " Hij lacht. " dus wat ga je doen? " Vraagt hij alsof ik een kleuter ben. Ik antwoord niet. " Wát ga je doen? " Vraagt hij dit keer harder. " stoppen met... " " Stoppen met wat? " Zijn lippen zijn maar een heel klein stukje van elkaar verwijderd. " Stoppen met... Ontkennen dat ik jou ..... Vr.. vriendin ben." Hij lacht. " Inderdaad.." zijn lippen raken de mijne. " Kus me maar terug, mijn lief.." zegt hij terwijl zijn lippen nog steeds op de mijne zijn. Ik kus hem terug. Met tegenzin natuurlijk, maar ja , wat moet ik dan?
A/n haha nu komt er eindelijk een andere Pov. Dan Fay!! Moehahahaha
Pov. Adam.
Ik werd wakker naast mijn geliefde Gina. Ze had haat haar in een warrige knot en ze was zoals altijd prachtig. Ik gaf haar een kusje en begon aan de krant van eergisteren. We hadden al 3 dagen geen krant meer gelezen. We waren bezig met ' andere ' dingen..
Als ik de eerste vier stukken heb gelezen, zie ik iets waardoor mijn adem stokt.Meisje uit gekkenhuis van balkon afgesprongen.
Dat doet me eigenlijk niets, maar als ik verder lees, wordt het anders.
Fay Huntsman is een 20 jarig meisje. Ze zat in een gekkenhuis en vlak nadat ze een aanval had gehad, hoorde de zuster een gil.
Fay Huntsman? Míj́n Fay Huntsman?
Ik lees verder.Het gaat nu goed met haar, aldus haar vriendje Levi.
Vriendje?
" Ze kan alweer goed lopen. Als ze uit het gekkenhuis komt, gaan we samenwonen. "
Samenwonen?! Ik begrijp het niet. Hoe kon ze nu al van me af zijn? Ergens voel ik een vleugje woede. Ik bal mijn vuisten en grom. Dan voel ik 2 zachte handen op mijn schouders. " Lieverd, wat is er? " Vraagt Gina. Ze leest een stukje van het artikel. " Is dat weer die muts die me op straat heeft geduwd? Laat dat wijf toch lekker in haar eigen shit zakken." Ze kijkt met opgetrokken neus naar het stuk.
JE LEEST
If Love Had A Name, It Would Be Yours.
RomanceZe voelde zich opgesloten in het gekkenhuis. Onbegrepen. Maar toen ze eindelijk vrij was, gebeurde er iets tragisch. Fay Huntsman werd ontvoerd door Ethan Peterson. Maar ze werd niet verliefd op hem, zoals in de cliché verhalen een sprookjes. Nee, z...