41.Taci si uita de Carlene Thompson

71 2 1
                                    

Taci si uita de Carlene Thompson

Am început să citesc această carte la recomandarea unei prietene, care mi a spus că nu poate sa stea de vorbă cu mine, pt ca e prea prinsă de o poveste, asa ca e de la sine înțeles de ce am devenit curioasă. O aveam in biblioteca de ceva timp, dar din nu stiu ce motiv, am tot amanat-o (ba stiu din ce motiv, pt ca mereu apar alte si alte carti la orizont si mi-e din ce in ce mai greu sa aleg, sa le triez, sa vad ce citesc). Primele 40 de pagini eram oarecum în ceață pt ca ma ametisera multitudinea de nume si personaje, si nu mai stiam care e cu cine si care e fiica cui si cine a murit... etc., dar m am lămurit repede. Cartea este destul de alertă si bine structurată. Autoarea (desi pana azi, nu auzisem de ea) mi s-a parut super talentata. E scrisa in asa fel incat sa te tina in suspans, dar sa nu ti dea o stare de agitație. Toată povestea începe de la o crimă... pe care un criminal in serie si-o asuma in prima faza, (scăpand de suspiciune astfel pe fiica celui ucis si pe prietenul acesteia), dar înainte ca acesta să își încheie socotelile cu viața, declara ca de fapt nu el este ucigasul... asa ca... ochii se îndreaptă din nou spre fiica cea bănuită de la inceput. Nu pot sa dau detalii prea exacte pt ca orice lucru, oricat de mic, pe care l-as spune, practic ar strica toata placerea de a citi.
Trebuie să spun ca am bănuit pe toata lumea, pt ca fiecare personaj avea motive întemeiate să ucidă... dar adevarul este dezvăluit abia în ultimul capitol. Nu m-a surprins, pt ca imi făcusem deja o idee de cine ar fi, numai ca nu-i înțelegeam motivele. Părea cel mai putin probabil ca sa fie ucigașul.. si totusi.. uite ca, uneori aparențele insala. E o carte bunicică. In cartea asta gasiti de toate: crima, suspans, dragoste, secrete, minciuni, prietenie, emotie... toate imbracate intr-o poveste minunata! I-am dat 5 stele, pt ca intr-adevar n-am lăsat o din mana până n-am dus o la final.

RECENZII CARTI (citite -2019)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum