3.Bölüm

158 21 7
                                    

*İyi okumalar.

*İnşallah beğenirsiniz ._.

-Saçımı toplasam mı salsam mı? Peki ya makyaj? Yapmasam kötü görünürüm, ama belki doğal kızlardan hoşlanıyordur? Elbise? Kırmızı elbisemimi giyiyim yeni aldığım beyazı mı? Aaa doğru white club olduğu için beyaz giyinmem gerek zaten.Ama beyaz şişman gösteriyor.Eğer siyah giyersem beni club'dan atarlar mı? Bir de hangi takıları taksam mavi kolyemimi mi yoksa siya--.

-Yeter artık yeter! Altı üstü bir buluşma kızım! Yarım saattir kafa ütülüyorsun!Burada yemek yemeye çalışıyoruz.

-Özür dilerim ya sen de haklısın.

-Neyse neyse Serkan'ın nasıl kızdığını gördün mü? Bu çocuk seni kıs-ka-nı-yor!

-Ya ben o günler eskide kaldı sanıyordum.

-O seni severken senin onu arkadaşın gibi görmen zor olacak gibi.

Bu kız resmen içimi okuyor.

-Kesinlikle.

Yemekleri odaya sipariş vermiştik çünkü resteronta gidersem geç kalabilirdim ve Kerem beni odada bulamayınca gidebilirdi.Ayrıca yemekte Serkanın beş paralık suratını görmeye hiç niyetim yoktu.Ben onu arkadaşım olarak seviyordum ,bunu 4. sınıfta anlaması lazımdı!

-Beyaz elbise.

-Ne?

-Daldın bakıyorum?

-Evet.Sen ne diyordun?

-Beyaz elbiseyi giy.

-Onu giyecektim zaten.Saçım nasıl olsun?

-Topuz yap.Makyaj da yapma doğal görün.Can kurtaran olan ve suyu seven biri makyajı pek sevmeyebilir.

-Zehir gibisin sen Elif!

Beyaz elbisemi giydikten ve saçımı topuz yaptıktan sonra yatağımda oturur pozisyonda elimde bilgisayarla wattpad'deki hikayemi yazarken biri odamızın kapısını tıklattı.

-Geldi seninki, dedi ve göz kırptı Elif.Henüz bir şey yok ya!Arkadaşız biz.Hatta o bile değiliz, tanışmak için beni çağırdı zaten.

Elif kapıyı açmıştı.

-Ceren'i alabilir miyim?

-Tabi o da seni bekliyordu, sırıttı.

Ona öldürücü bakışlarımı attım ve Kerem'in yanına gittim.Utangaçtım.Özellikle de onun yanında.Fakat bu günün ne kadar güzel geçeceğini biliyordum.

White club'daki partiyi birdahaki bölümde anlatacağız xx Şimdiden iyi okumalar :d 5 vote ve 4 yorum sınırı koyuyorum.Fazla değil, lütfen bir tuşa basmaya üşenmeyin.İthaf isteyenler mesaj panomuza yazabilir.Bir de takip ederseniz çok memnun olurum xx Sizi seviyoruum :*

Cankurtaran (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin