13.Bölüm

1.1K 94 14
                                    

"Bugün erken çıkacağım işten Poyraz."

"Sen ve erken çıkmak bunları pek bağdaştıramadım."

"Bugün biraz kendime vakit ayıracağım."

"Sen ve kendine vakit ayırmak. Kuzey iyi misin?"

"Gayet iyiyim."

Daha fazla Poyraz'la konuşmadan şirketten çıktım. Aslında halletmem gereken işler vardı ama Divane sayesinde hayata bakış açım değişiyordu. Sadece mesajlaştığımın bir insanın hayatıma bu kadar dokunması artık pek saçma gelmiyordu. Çünkü gerçekleri bana direkt söylemesi beni etkilemişti. Tabii bu etkileşimde çorbanın da etkisi büyüktü.

Kuzey:"İşten erken çıktım ne tavsiye edersin?"

Divane:"Başımıza taş yağacaksa kafamı korumak için bir şeyler bulayım."

Kuzey:"Neden herkes çok şaşırıyor anlamıyorum?"

Divane:"Nedeni gayet açık."

Kuzey:"Peki öyle olsun bulurum ben kendime yapacak bir şeyler olmadı tekrar iş yerine dönerim."

Divane:"Hayır dönme. Hemen de alındın sen de."

Kuzey:"Alınmadım."

Divane:"Tamam öyle olsun. Ben dışarı da olsam boğazda aylak aylak dolaşırım bir süre."

Kuzey:"Peki sonra ne yapardın?"

Divane:"Sonra bir çay içerdim manzaraya karşı. Arkadaşlarım ile buluşurdum."

Kuzey"O zaman seninle buluşalım. "

Divane:"Bugün olmaz."

Kuzey:"Neden? Bence artık tanışmalıyız. Hem gelmezsen seni engellerim."

Divane:"Yapmazsın öyle bir şey."

Kuzey:"Eğer saat 17.30 da Turkuaz Kafede olmazsan yaparım."

.......
Sizce Divane gidecek mi?

divane / textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin