İstemeyerekde olsa gelmiştik buraya . Arkadaşlarımdan ayrılmak çok zor olmuştu helede en yakın dostum Ezgi'den bu arada söylemeyi unuttum ben Öykü 17 yaşındayım biraz kendimi geç tanıttım ama olsun neyse . Ezgi'den de ayrıldıktan sonra elimden telefon hiç düşmemişti yoldan gelene kadar konuştum onunla o benim hayatımdaki en yakın,ve en iyi dostum,sırdaşımdı onsuz napacaktım ben kimle gülecektim ? kimle ağlayacaktım ? neyse üzülmemeliyim Çünkü artık yepyeni bir hayatım var deyip kendimi oyaladım ama bilmiyordum başıma geleceklerini ... Eve yerleşmiştik baya büyük bir evdi ve benim odam muhteşemdi okul kayıtlarınıda yaptırdıktan sonra yorucu bir günün ardından yatmak için odama çıktım ve orada bir kızla kavga eden çok yakışıklı bir çocuk gördüm itiraf etmeliyim kızda çok güzeldi bunlar delirircesine kavga ediyordu . Ve birden çocuk gözünü bana kestirdi ve bakmaya başladı onun bakmasıyla perdeyi çekmem bir oldu . 1 veya 2 sn. bekledikten sonra tekrar araladım perdeyi ama bir baktımki ne kızdan nede o çocuktan iz yok kendi kendime bir düşündüm olamazdı bu kadar çabuk ortadan kaybolamazlardı . Ve o gün gerçekten bu geldigimiz yerin tuhaf bir yer olduğunu anladım ve kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım ... Sabah olduğunda babam beni uyandırmaya çalışıyordu ben çok zor uyanan bir insanımdır yatağımın başında zurna çalsalar uyanmam o derece yani :D neyse toparlanıp aşağı indim herşey hazırdı annwm kahvaltıyı hazırlamıştı bile bugün okulun ilk günüydü geç kalmamalıydım . Hemen aşağı indim 5 dk. sonra servis geldi zaten herkesin o tuhaf bakışları içerisinde servise bindim daha doğrusu bindik babam bırakacaktı beni okula mecburi olarak servise bindik çünkü araba arızalıydı ve servisteydi . Neyse okula geldiğimizde herkez bana bakıyormuş gibi hissettim ama aslında öyle değildi müdürün odasına girip sınıfımı ögrendik ve sınıfa girdik ögretmen bana bir yer ayarladıktan sonra okulu terketti .Acil işi varmış . İlk dersimiz matematikti tam konuya adapte olurken sınıfa bir çocuk geldi çoook yakışıklıydı ve hızla özür dileyip yanıma oturdu . Biraz daha dikkatli baktığımda bu çocuğun dünkü bir kızla kavga eden çocuk olduğunu anladım ve anlar anlamaz kafamı geri çevirdim . Utanmıştım. Nede olsa beni dün görmüştü bakalım daha ne kadar rezil olacaktım offff bu kadar şanssızmıyım ben ??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Bir Aşk
VampirHerşey öykü'nün başka bir yere taşınıp vampir çocukla tanışmasıyla başladı . hikayenin devamı maceraları anlatıyor . iyi okumaLar :) :)