ve ilk buluşmamiz

65 2 0
                                    

Aksam eve ciktigimda saat 8 e geliyodu annemle biraz balkonda oturduk. Sonra ders felan calistim saat 11 e geliyodu tekrar balkona ciktim ve bu arkadaslariyla disari cikmisti ustunde kirmizi siyah bi yelek vardi yakismistida neyse ben sağlik meslek lisesinde okudugum icin anneme sağlik ilgili biseyler anlatiyodum asagidan benim dediklerimi tekrar edip guluyolardi buda benim cok sinirim gitmisti hatta okadar sinirime gittiki yarin ki buluşmaya gitmemeye bili dusundumm ama sadece bir dusunceydi evet ya gercek yarin buluscaktik ve ben daha ne giyecegime karar veremedim neye sabah oldu hemen kalktim duş aldim gardiroba yurudum elbisemi giysem yoksa pantolon t-shirt mu ? Bilemedim ve elifi aradim sonunda onla karar verdik çicekli krem elbise giycektim altinada krem babet sacimi topuz yaptim tabi sacimi yaparken de disari bkyodum ama kimse yoktu neyse sacimi yaptim her zamanki gibi makyaji yapip ciktim yolda giderken acba nolcak gitmesem mi diye dusunuyodum hatta elifide çagirmak aklimin ucundan geçmedi degildi.kafeye gelmistimm bi an terettut ettim burasimi diye dusunurken karsidan bi el sallaniyodu bi bktimm oppa peki beni nerden biliyodu acaba elif resmimimi gosterdi diye dusunurken oppanin yanina gitmistim sandalyeyi cektim ve oturdum.bi an ölecegimi sanmistim. Allahim inanamiyorum şuan karşimda oturuyo :) nasil diye soze girmisti ben iyiyim sen nasilsin dedim iyi felan derken garson geldi nezamandir oturuyosun  simdi vericeksiniz siparisi dedi oppaya demekki baya erken gelmisti acaba beni onemsiyomuysu yoksa ben mi geç gelmistim diye geçirdim icimden oppa ;   "dun arkadasin gelip bana bir seylee dedi dogrumu " ben " galiba dedikleri dogru " " dusuncelerine saygim sonsuz ama ( o an moralim bozulmustu galiba beni sevmiyodu o an masayi terketmek istemis )ben beni gercekten sevecek birinii istiyorum çeliskili hayat istemiyorum benim sevdigim ve sevgimdn hiç kuşku etmeden sevdiğim biri var ama oda bana karşı sevgilsinde soru işaretlerii var ." peki o kim diye sorsam ayip olurmu " " bizim evin orda oturuyo evlarimiz karsilikli hatta bizim ev birazdaha yukarda bikeresinde bizim appartmanda çarpişmiştik hep ben dışari ciktigimda bana bakar ve herşeyimi takip eder  çok dikkat siz bir okadarda çirkin ama ben onu çok  seviyorum "( bunlari derken gozlerimin icine bakiyodu ) " galiba o ben oluyorum" dedim .ve o sadece bana guldu.neyse basindan geçen anilarini anlatti ve kafeden kalkip eve dogru yurumeye basladik giderken pamuk şeker aldi kendisi yemeyi sevmiyyomus ben yerken bitane buyuk koparim agzina bitane verdim yiyemedin buyuk olunca gulduk ettik eve yaklaştik annem bizi gormesindiye o arka sokaktan gelicekti tm ayrilirken ellerimi tuttu ve sadece gozlerime bk dedi ben de degini yaptim ve sadece gozlerine baktim gozlerinde umut bi isik vardi şuan nekadar muttlu oldugunu ve beni gerçekten sevdiğini gordum sonra gozlerimi kaçirdim ve icimden bağirarak bende seni diyesim geldi ama yapamazdim çunku mahalleli duyabilirdi.ayrildik ve onden oda arkadan evimize girdik o balkonda oturmus bizim balkona bkyodu bense icerde oturmus perdesin arkasinda hem ona bkiyi hem de olan biteni elife anlatiyodum bu ara annem teyzem gildeydi ondan boyle rahattim neyse elife anlattiktan sonra telefon numarasi dedi bende hayir almadik dedim sonraa telefonum öttü bi bktim mesaj elif hemen kimden dedi bende numara bilmiyirum dedim bi bktim dişimde hala pamuk şeker var ne kadar çok verdin şeker şey diyr mesaj bunu okur okumaz yerimden firladim eliff kimden mis yaa dedi ben de oppamdan dedim " elif numarami nerden biliyo yoksa sen mi verdin ." " yok valla ben vermdim ."elife inanirim tek seçenek kaliyo yasin benim mahalledeki tek erkek arkadasim dir kendisi neyse ben ona sonra sorarim dedim biz baya bi mesajlastik bu arada saat 10 a geliyodu tabi herkes evdeydi ve uyumuslardi bende artik onu gerçekten sevdigimi soyliycektim.oppaya balkona bizim balkona dogru gelirmisin dedim bunu demeden once renkli kağitlara ister kore ister başka bi millet hiç bir şey benim seni sevdigimi değiştirmez diye korece yazmistim ve balkona ciktim oda balkondaydi kagitlari birlestirmis kocaman kagit yapmistim bunu çamaşir ipine asmiştim benim elimdede seni seviyorum yaziyodu .bunlari gordu ve iceri gitti icimden acaba begenmedimi diye geçirmedim degil neyse bi bktim oppaninda elinde kağit bunu biliyodum ben seni diye bi yazi vardi nerdeyse 5 dkka boyunca birbirimiz gozlerinnin icine bakmistik iceri hemen girdim ve yatagima gittim telefonla mesajlaşmamiştik o gece galiba ikimizde çok heycanliydik yarinin hayelini kuararken uyuya kalmistim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 13, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kore sevdalısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin