/Figyelem, a rész egyesek számára felkavaró jelenete(ke)t tartalmazhat!/
Cyan sebesen rohant végig a fák között. Esélytelen, hogy utolérje Xaviert, de meg akarta találni. Egy elszabadult démon sárkány nagy pánikot tud kelteni.
Cyan lelassított majd megállt. Állóképesség. Ez kellene neki.
Sétálva haladt tovább. Szerencséjére egy hatalmas démon sárkány azért tud elég feltűnő nyomokat hagyni a fák között. Cyan ezeket követte amíg abba nem maradtak. Körbenézett.
Mivel még Xavier nem volt képes az ő tudása szerint arra, hogy csak úgy köddé váljon, ezért valami ott történt.
Cyan felnézett. Felmászott a fára? Ott ment tovább? De miért?
A természet sárkány ismét elindult. Szaglászni kezdett. Cyan nem rendelkezett sose kiemelkedő szaglással.
De próbálkozni lehet nemde?
A lány megtorpant. Ismerős szagra lelt. Követni kezdte a fák között. Ez már nem egy démon sárkány volt, így legalább már tud majd szótérteni vele.
A szag felerősödöt, Cyan valóban jó nyomon volt. Fáradt volt. Fájtak a sebei. De meg akarta találni Xaviert.
Ahogy haladt előre sikerült neki megbotlani valamiben. Ráesett arra a valamire.
Lassan feltápászkodott, és maga alá nézett. Az orra valóban nem hagyta cserben, egy sötét sárkány farok volt amiben elesett, és pár másodpercen belül már el is húzta onnan az akihez tartozott. Cyan követte a gyökerek közé.
Pár másodperc múlva meg is pillantotta Xaviert. Elég nagy hely volt ott lent, valószínűleg Xavier kiásta ezt a lyukat, magától nem szoktak ekkora rések keletkezni a fák gyökerei között.
- Xavier? - mászott közelebb Cyan. Xavier az egyik fülét hátrafelé fordította, majd vissza. - Minden rendben? - nyüszített felé Cyan.
- Nem akartam őt bántani. - válaszolt halkan a hím. - Miért csinálta ezt? - nyüszögött. - Miért csináltam ezt? - húzta össze magát. Cyan lehajtotta a fejét amennyire tudta azon a szűk helyen.
- Szeretted őt? - kérdezte. Xavier meredten feküdt majd morogni kezdett. A morgása nem volt normális. Lassan hátrafordította a fejét.
- Egy démon sárkány. Nem. Szeret. Senkit. - mondta. Cyan hátrálni kezdett amikor a szemébe nézett. A fején még mindig ott volt a démon sárkány minta, és a szeme is fekete volt. A lány pánikolni kezdett. Xavier megrázta a fejét majd hozzányomta egy gyökérhez. - Nem akarlak bántani. - szólalt meg végül halkan. - Menj el. - mondta.
Cyan nem mozdult.
- Megvédtél engem. - válaszolt halkan. - Talán ez neked nem nagy dolog. De nekem nagyon is az. - nyüszögte majd egy lépést tett Xavier felé.
- Maradj ott. - morgott rá a hím immáron a saját megszokott hangján.
- Nem. - mondta Cyan. - Bízz meg bennem. - mondta.
- Nem én mentettelek meg. - fújt egyet Xavier. - Fogalmam sincs mit csináltam. - fordult Cyan felé.
- Tudom, hogy Kireina sokat jelent neked. - tette le a fejét Cyan a földre. - Sajnálom, hogy mindent tönkretettem. - hunyta le a szemét. Xavier csendes maradt.
- Mit kellene tennem? - szólalt meg végül.
- Meg fogod tanulni kezelni. - sóhajtott Cyan, majd egy kicsit közelebb mászott a hímhez. - Hallgattál rám amikor megkértelek, hogy hagyd. - mondta.
- Ha nem állítod meg őt, megölte volna. - mondta halkan Xavier.
- Lehet... - válaszolt Cyan. Nagyjából még fél méter távolság volt kettőjük között. A lány mindenképpen Xavier mellé akart menni. Mindent megtett, hogy a démon sárkány bizalmát megszerezze.
Xavier megfordult majd elindult kifelé. Miután elindult hátranézett Cyanre jelezve neki, hogy jöjjön. Miután kimászott Xavier megrázta magát. Cyan ugyanezt tette.
A hím elindult szépen lassan a fák között. Cyan utána nézett majd követte. Pár méter után Xavier megállt. Előttük volt egy nagyon pici tó, éppen akkora, hogy két sárkány elfért volna benne.
- Mutatok valamit. - mondta, majd a víz fölé hajolt. Cyan odament mellé.
- Te is látod? - kérdezte a hím. Cyan a vízre nézett. Nem látott mást, csak a saját és Xavier tükörképét. Megrázta a fejét.
- Magamat látom, és téged. - válaszolt.
- Én téged látlak, és őt. - mondta Xavier. - Akármikor ha a tükörképem látom, akkor őt látom. - sóhajtott egyet.
Cyan közelebb hajolt, és szorosan Xavier mellé lépett. Erősen nézte a tükörképet, de semmi mást nem látott.
Az égen viharfelhők gyülekeztek, még mindig sötét volt, de azt a pici fényt is eltakarták már amit a Hold vetett a földre.
Cyan továbbra is bámulta a tükörképet. Ennek egy hirtelen dörgés vetett véget. A lány felkapta a fejét az égre. Xavier nem mozdult.
A természet sárkány visszanézett a vízre.
- Nem akar téged bantani. - szólalt meg Xavier teljesen más hangon. Cyan meglátta a tükörképen a démon sárkányt. Hátraugrott.
A hím lassan lefeküdt a földre, mancsát a szemére rakta.
- Sajnálom. - mondta halkan. - Nem tudom mit csinálok. - fújt egyet.
- Ez egyre durvább. - lépett hátra még párat Cyan.
- Nem kell a közelemben lenned. - ült fel Xavier.
- Ne aggódj. - sóhajtott Cyan. Majd odament a hím mellé. - Meg fogod érteni ezt az egészet. - Cyan a vízre nézett. Még mindig látta. A démon sárkány nézett vissza rá.
Pár percig csendben bámulta a tükörképet.
- Ez te vagy. - szólalt meg végül. - Hidd el nekem. Téged látlak. Csak más a külsőd. - nézett fel a hímre.
Xavier sóhajtott, majd beleugrott a vízbe. Cyan nagy szemekkel nézett rá. A hím kimászott, majd megrázta magát.
- Menjünk. - mondta. Cyan végig Xaviert bámulta, majd elindult utána.
Xavier megállt amikor a fák széléhez értek.
- Nem akarsz odamenni a többi sárkányhoz igaz? - lépett mellé Cyan.
- Nem. - mondta Xavier halkan. - Nem tartozom közéjük. - sóhajtott, majd megfordult.
- Várj! - nyüszített utána Cyan. Xavier hátranézett rá.
- Egyre rosszabb lesz. - fújt egyet a hím. - Sose jött elő még ennyire hirtelen. Még ennyire gyakran. - ült le. Cyan odament mellé.
- Én ennek a jó oldalát látom. - nézett Xavierre. - Minél többet használod, annál jobban fogod tudni használni. És meg kell tanulni előhívni is. - mosolygott rá.
- Egyszer talán sikerül. - csapta le a fülét Xavier.
- Nem talán. Biztosan. - simult hozzá óvatosan Cyan. A hím viszonozta.
Xavier felkapta a fejét valami hangra. A lány felnézett rá, majd követte a tekintetét.
Természet sárkányok voltak ott. Rájuk vártak.
Cyan felugrott és elkezdett szaladni feléjük.
- Rin! - kiabált oda, majd csúszva megállt egy nagy természet sárkány előtt. A sötét sárkányok szemben álltak az újonnan ideérkező sárkányokkal.
A két természet sárkány egymáshoz simult.
- Hát téged még lehet látni hugi? - húzta meg Cyan haját Rin.
- Ennyire hiányoztam? - nevetett a lány.
Rin megrázta a fejét.
- Egyáltalán nem. - mondta.
- Na... - nevetett Cyan.
Rin pár lépést előre ment.
- Hívjatok ide az összes sárkányt! - szólt a többi sárkányhoz. A sárkányok egymásra néztek, majd elmentek előkeríteni a többi sárkányt.
BẠN ĐANG ĐỌC
A démoni sárkány (Átírás Alatt)
Viễn tưởng"Történetünk 200 évre vezethető vissza. Legendák szólnak a démon sárkányok eljöveteléről akik megteremtik a békét a sárkányok világában, erre azonban soha nem került sor. A démon sárkányok eltérnek a többi sárkány fajtától mivel nagy hatalommal rend...