14-Bite

771 39 0
                                    

Přečíst!

Ahoj! za prvé omlouvám se že nevyšla kapča tak dlouho ale teď máme pořád testy. A za druhé MEGA MOC bych vám chtěla poděkovat za 468 zobrazení a za 41 hvězdiček jste BOŽÍÍ :33 a taky bych chtěla poděkovat za to že jste to s mojí knížkou nevzdaly :33

Když jsem byla celá ve vaně zeptala jsem se ,,tak co teď ?" kluci mě najednou chytli a stáhli pod vodu.Snažila jsem se vynořit ale kluci mě nepustily,. Po chvíli jsem otevřela ústa a vpustila vodu do plic...potom už jen tma... Prudce jsem se nadechla..byla jsem ve škole? ,,Caroline slyšíš mě?" Uslyšela jsem hlas Deatna. ,,ano" ,,co vidíš ?" ,,jsem ve škole..jsou tu skříňky a fotky mě ,mámy,a mých bratru" přihlížela jsem si fotku kde sedíme u krbu. Vezmu si ji a dál šla dlouhou chodbou..Když v tom jsem narazila na..vlka. ,,pane bože!" Rozběhl se. Začala jsem utíkat zpátky.. ,,co se děje ?" ,, je tu vlk!" Pořád jsem utíkala. ,,do prdele..''byla jsem ve slepé uličce.. ,,co?!" ,, jsem v pasti!" Vlk se ke mě přibližoval...najednou se proměnil a místo vlka jsem tam stála já.Byla jsem od krve a smála jsem se. Začala jsem řvát.Vyšvihla jsem se do sedu a začala kašlat vodu.Scott mi chtěl pomoct ale já ho zastavila ,,ne! Nechápu jak jste tohle mohli udělat! Unesli jste mě a potom se mě snažíte utopit i když víte že mám strach jen usnout protože se začnu topit!"vylezla jsem z vany.Byla jsem naštvaná ale hlavně vyřešena z toho co jsem viděla. ,,Co si tam viděla ?" Zeptal se Aiden jako by mi viděl do hlavy. ,,ten vlk..Byla jsem to já..Byla jsem celá od krve..Mám strach ze někomu ublížím nebo zabiju!" ,,tak za 1.Nikoho nezabiješ a nikomu neublížíš a 2.Byla jsi vlk ?"pouze jsem kývla. ,,možná se z ní teprve vlk stává" ,,jako u Dereka?" ,,jo! I mu zmizeli schopnosti když se měnil.." ,,je dost možné ze se stává vlkem.." ,,TAK DOST!Já se žádným vlkem nestávám!"Naštvaně jsem odešla.Před veterinou stál Icaas. ,,Ahoj..já chtěl bych se ti omluvit..nevím co to do mě vjelo"Usmála jsem. ,,to nic.." ,,Co se tam stalo?" Chtěla jsem mu to vysvětlit ale vedle něj se objevil otec.. ,,Co tu chceš?!"Zeptala jsem se.Icaas šel ke mě a chránil mě vlastním tělem. ,,Jde o Elis..napadl jí nějaký vlk.."rychle jsem běžela za ním.Po chvíli jsme se zastavily.Elis ležela na zemi a nad ní se skláněl obří černý vlk.Vzala jsem Klacek a přetáhla ho přes hlavu. Vlk nechal Elis a vrhl se na mě.Byla jsem na zemi a vlk měl hlavu kousek od mého krku. ,,Caroline!"zakřičel můj otec.V jeho hlase byl strach?!Chtěl jít ke mě ale já ho zastavila,,Né zůstaň tam !"Otočila jsem se ale to byla chyba. Vlk mě kousl do ramena.Zaječela jsem bolestí.Potom jsem jen uslyšela Scotta výt a pak už jen tma...

O 2 dny později

Probrala jsem se v posteli od Scotta  Zase..zlekla jsem se vedle mě ležel Scott a kolem postele leželi Aiden,Ethan ,Malia,Lydia,Melisa jediný kdo nespal byl Stilles,Seděl u počítače a hrabal se v papírech.Pomalu a bolestivě jsem se zvedla.A přistoupila ke Stillesovi ,,Ahoj" řekla jsem a posadila se vedle něj měl mírné kruhy pod očima.Vlastně to měli všichni...Trochu se lekl ale když mě viděl objal mě . ,,Ani nevíš jaký jsme o tebe měli strach byla jsi mimo dva dny.." ,,Dva dny?" vydechla jsem. ,,je Elis v pořádku ?" ,,Jo je jen vystrašená Scott říkal že s tím ovládnutím bojovala když tě viděla pokousanou" ,,Jo Elis je silná určitě to zvládne.."zadívala jsem se na stůl ,,Co zkoumáš ?" ,,Oběti mají na sobě nějakou značku..které nerozumím" Podal mi pár obrázku.Když jsem se zadívala na oběti zamrazilo mě. ,,T.a ..z,z.načka"Stilles se zamračil. ,,Znáš ji ?!"...

606 slov :3

Natt :3

Zrozena pro boj!Kde žijí příběhy. Začni objevovat