Šla jsem cestou na autobusovou zastávku a měla dobrou náladu. Najednou jsem zahlídla Bena. Tak jsem šla za ním.
,,Ahoj Bene jak se máš?" zeptala jsem se s úsměvem a stále dobrou náladou.
,,Dobře, dokud si nepřišla ty a nezačala otravovat." řekl znuděně.
,,Co se stalo? Bene co jsem udělala? " úsměv mi z tváře a místo toho ji nahradil smutek.
,,Neotravuj." řekl bez emoce a otočil ze zády ke mě.
Krátký pohled třetí osoby pro objasnění:)
Lili Bena miluje už přes čtyři roky, ale Ben ji moc nemusí bere ji za kamarádku. Jednou se Benovi přiznala, ale on ji odmítl. Byla z toho dlouho na dně. Když se konečně vzchopila tak zjistila že si Ben našel jinou. A začalo to znova. Pak ji začala ignorovat stejně jim to dlouho nevidrželo. A stali se z nic dobří kamarádi. Proto Lily nechápe proč je Ben tak zlý.
-----,,Tak teda moc díky za skažení nálady!" řekla jsem naštvaně a lehce do něho žduchla.
Vyděla jsem jak se Ben naštvaně zvedá. Chytil mě pod krkem a přimáčkl o zeď.
,,Tak poslouchej!" zařval na mě. Pro moje neštěstí tu nikdo jiný nebyl.
,,Ty! TY!"ukázal na mě.
,,Zničila si mi život pořád zolejzáš jako 'Ha Ha! Jsme nejlepší kamarádi.' " řekl ironicky mezitím co já se už dusila.
,,Mia se kvůli tobě se mnou rozešla, kamarádi se se mnou přestali bavit, zhoršili se mi známky." vyjmenovával.
,,A to všechno," odmlčel se.
,,Kvůli tobě!" zařval.Hodil mě na zem a já chvilku popadala dech.
,,Vypadni!" zařval a ukázal směrem pryč.
,,A-ale," nenechal mě ani doříct že musím jet domů.
,,Hned!"
Už jsem nic neříkala ašla pěšky domů.
Myslela jsem si že to bude všechno druhý den v pořádku ale mýlila jsem se.
Další den...
Když mi skončila škola šla jsem zase na zastávku a doufala že příde Ben.
Přišel....
,,Už zase ty?" řekl otráveně.
,,A-ano?" řekla jsem zmateně.
,,Co zase chceš?!" řekl už dost naštvaně.
,,J-já," nenechal mě to doříct.
,,Ty?!" byl už hodně naštvanej.
,,Ch-chtěla jsem se ti o-omluvit." řekla jsem šeptem.
,,Víš co běs mi radši koupit kolu!" odflákl mě.
Myslela jsem že když mu třeba koupím tu kolu tak mi alespoň poděkuje.
Nic..
,,To ti to trvalo." protočil očima. ,,A teď odpal!" zařval.
,,Ale já tady čekám na autobus! Ty nemáš právo mě vyhánět celou tu dobu co tě znám jsem pro tebe dělala všechno co jsem mohla a jak mi to oplatíš!? Nijak!" už jsem se naštvala.
No asi jsem nebyla jedina kdo se naštval. Ben mě silně chytil pod krkem a přiblížil se k mýmu obličeji.
,,Ty!" řekl a ukázal na mě.
,,Se mi pořád motáš do života! Myslíš si že já tě taky miluju?! Hah! Ó můj bože já tě tak strašně moc miluju vezmeš si mě?" řekl ironicky a stisk zesílil.
,,P-pro-sím," snažila jsem se mu ruku dát pryč, ale měl moc velkou sílu.
,,Řekl bych ti hodně věcí, ale taková špína mi za to nestojí!" Pustil mě na zem ještě mě párkrát kopl a odešel.
Ještě chvilku jsem se svíjela na zemi a zozdýchávala. Pak jsem se pomalu zvedla a šla jsem domů.
Moc dobře jsem věděla co chci udělat.
Hned co jsem přišla domů jsem popadla papír a začala psát.
Bene, já nevím co jsem ti udělala, proč seš na mě tak zlej.
Už určitě víš že tě přes 4 roky miluju.
Ale ty mě za to jenom ignoruješ.
Prej nejlepší kámoši, hah to určitě.
Je mi ro jedno chci jen jediný... vysvětli to mámě.
Sbohem..💔Lily
Hned co jsem to dopsala vydala k Benovi domů. Hodila jsem mu do schránky dopis a zase se vrátila domů.
Šla jsem do koupelny. Někdo říká že se mám jít někomu svěřit. Jenomže já nemám komu.... Vytáhla jsem tu moc dobře t známou, lesklou a ostrou věc. Řízla ksem se poprvé a sykla jsem. Pak ale jsem se jako smyslů zbavená začala řezat na obou rukách. Za chvilku jsem viděla jen černo...
Pohled Bena:Bylo mi jí líto. Počkat co? Taková Nicka?