Pov Ορέστη
Δεν άντεχα να κάτσω άλλο κοντά της.Δεν ξέρω τι μπορεί να έκανα.Χανω τον εαυτό μου όταν βρίσκομαι κοντά της.
Ο-"Μιχάλη πρέπει να μιλήσουμε"είπα στον κολλητό μου μόλις σήκωσε το τηλέφωνο
Μ-"Τι έγινε ρε;"είπε λίγο αγχωμένος
Ο-"Έχω μπλέξει"
Μ-"Έρχομαι"είπε και τερμάτισε την κλήσηΕδώ και μία ώρα εξηγώ στο Μιχάλη όλα όσα έχουν γίνει με την Αφροδίτη και πώς ξεκίνησαν όλα αυτά από εκείνη τη μέρα που μάλωνε έξω από το σπίτι μου.
Μ-"Φίλε όντως έχεις μπλέξει"είπε και με χτύπησε φιλικά στην πλάτη.
Ο-"Θα μου πείς τι θα κάνω μαζί της;Ξέρω ότι είναι λάθος αλλά με ελκύει τόσο πολύ γαμωτο μου"
Μ-"Αλήθεια ρε Ορέστη; Περιμένεις απάντηση από εμένα; Αφού ξέρεις ότι εγώ θα σου πω να το προχωρήσεις χωρίς να σκεφτείς τίποτα.Εγω αυτό θα έκανα"Ο Μιχάλης είναι δύο χρόνια μικρότερος μου.Ειμαστε κολλητοί από μικρα παιδιά.Ειμαστε ίδιοι σε όλα εκτός από το γεγονός ότι αυτός ότι θύληκο και να δεί το θέλει για δικό του σε αντίθεση με εμένα που ψάχνω το σοβαρό.
Ροv Μαρία
Τόση ώρα είμαστε με τη Μαρίζα πάνω από το κινητό και περιμένουμε πότε θα πάρει η Αφροδίτη να μας πει τα νεα. Ελπίζω να πήγε και να της μιλήσε ο Ορέστης.Μόλις χτύπησε το τηλέφωνο έκανα νόημα στη Μαρίζα να κάνει ησυχία για να μην καταλάβει ότι της είπαμε ψέματα για το πού θα είναι η Μαρίζα και το έβαλα σε ανοιχτή ακρόαση.
Α-"Μαρία;;"είπε η Αφροδίτη μέσα στα κλάματα από την άλλη γραμμή
Μ-"Τι έγινε αγάπη μου; Γιατί κλαίς;"της είπα ενώ η Μαρίζα με κοιτούσε με ανησυχία στο βλέμμα της.
Α-"Ήρθε από εδώ Ορέστης και... Και με φίλησε... Και ήταν τόσο γλυκός όμως μετά είπε ότι όλο αυτό ήταν λάθος...και... και έφυγε"έλεγε με λυγμούς η Αφροδίτη ενώ εγώ με τη Μαρίζα είχαμε νευριάσει πολύ που της συμπεριφέρθηκε με αυτόν τον τρόπο.
Μ-"Αφροδίτη μου μην κλαίς! Πάω να πάρω τη Μαρίζα και ερχόμαστε από κει"της είπα καθώς έβαζα το μπουφάν μου.
Α-"Σας περιμένω"Μόλις έκλεισα το κινητό μου η Μαρίζα με κοίταξε και μου είπε"πριν πάμε σπίτι πρέπει να επισκεφτούμε κάποιον άλλον πρώτα"
Ρον Ορέστη
Εκεί που καθόμασταν με το Μιχάλη και συζητούσαμε χτύπησε το κουδούνι.Μα καλά ποιος είναι τέτοια ώρα;Άνοιξα την πόρτα και μπήκαν μέσα η Μαρία και η Μαρίζα.
Ο-"Πώς μπαίνετε έτσι σε ξένο σπίτι;"ειπα δήθεν ενοχλημένος
Μαρίζα-"Και εσύ έτσι είχες το θράσος να μπεις σήμερα στο σπίτι αδερφής μου και να την κάνεις κομμάτια"είπε με ένα ύφος η Μαρία που με έκανε να φοβηθώ.
Μαρία-"Καλά σου λέει ρε Ορέστη.Αφου την θες γιατί κάθε φορά τα κάνεις χειρότερα τα πράγματα;"
Ο-"Μαρία παιδί μου πώς μιλάς έτσι στον καθηγητή σου;"οτι ναναι λέω και εγώ και να ξεφύγω από την κουβέντα
Μαρία-"Στο πανεπιστήμιο είσαι ο κ Αγγέλου εδώ είσαι ο Ορέστης και τώρα θέλουμε εξηγήσεις γιατί συμπεριφέρεσαι έτσι στην Αφροδίτη;"
Μιχάλης-"Μικρή για ηρέμησε λίγο. Πώς μιλάς έτσι στον καθηγητή σου;" είπε ο Μιχάλης ενώ σηκώθηκε όρθιος και πλησίασε τη Μαρία.Ας τον απομακρύνει κάποιος από την κοπέλα, κρίμα είναι.
Μαρία-"Δεν νομίζω να σου υπεύθυνα τον λόγο εσένα αγοράκι μου"και αυτή όμως δεν πάει πίσω.Τα θέλει ο οργανισμός της.
Μιχάλης-"Αν σε βάλω κάτω θα σου πω ποιος είναι αγοράκι μικρούλα"είπε ο Μιχάλης και η Μαρία πήγε να απαντήσει αλλά την σταμάτησα.
Ο-"Time out guys"είπα γελώντας και μπήκα στη μέση.
Μιχάλης-"Εμείς οι δύο δεν τελειώσαμε"
Μαρία-"Μόλις αρχίσαμε"εδώ θα υπάρχει πρόβλημα.
Μαρίζα-"Ορέστη,σε παρακαλώ πες μου γιατί το κάνεις όλο αυτού"είπε με αγανάκτηση.
Ο-"Ρε Μαρίζα νομίζεις ότι έμενα μου αρέσει αυτή η κατάσταση; Καθόλου!Μου αρέσει πολύ η αδελφή σου αλλά είναι τόσα πράγματα που με κρατάνε πίσω που δεν ξέρω τι να κάνω.Η Αφροδίτη είναι τόσο γλυκιά και όμορφη που με έχει μαγέψει.Αλλα καλύτερα να μείνω μακριά της γιατί αλλιώς θα πληγωθεί άσχημα και δεν το θέλω."έλεγα στη Μαρίζα καθώς έβαζα ένα ποτό να πιω.
Μαρία-"Δηλαδή θεωρείς ότι είναι σωστό να απομακρυνεις από κοντά σου κάποιον που ενδιαφέρεται για σένα για να μην πληγωθεί; Πίστεψέ με ξέρω καλά την κολλητή μου και σου λέω ότι είναι ήδη πληγωμένη."είπε η Μαρία με τόνο στη φωνή της.
Μαρίζα-"Συμφωνώ με τη Μαρία,Ορέστη. Η Αφροδίτη έχει πληγωθεί άσχημα στο παρελθόν και δεν νομίζω να το ξανά αντέξει."είπε η Μαρίζα η οποία κοιτάτε και με τη Μαρία και έφυγαν από το σπίτι χτυπώντας την πόρτα πίσω τους.
Μιχάλης-"Φίλε πρώτη φορά θα πω κάτι τέτοιο αλλά νομίζω ότι τα κορίτσια έχουν δίκιο"Το ξέρω ότι έχουν δίκιο αλλά τι μπορώ να κάνω; Αν εκδηλώσω τα συναισθήματά μου θα καταστρέψω το μέλλον από ένα κορίτσι το οποίο έχει όνειρα και εγώ θα χάσω μία και καλή τη δουλειά μου.
Γειά σας... Ελπίζω να σας άρεσε.Θα τα πούμε πολύ σύντομα.❤️
VOUS LISEZ
Your choice (Greek)
Roman d'amourΗ Αφροδίτη είναι ένα κορίτσι το οποίο έχει περάσει πολλά στην ζωή της αλλά πάντα βρίσκει την δύναμη να συνεχίσει. Όταν όμως μπει στην ζωή της ο Ορέστης, ο καθηγητής της, θα νομίζει ότι επιτέλους θα βρει την ευτυχία ...Αλλά μπορεί και όχι... Ποιος θα...