Capitolul 8

1.3K 77 27
                                    

     Stiu am cam intarziat dar am avut o luna grea , voi putea posta mai des din fericire.

      Lectura placuta.

     ~~~~~~~~~~~

    - Hey , esti bine ? Ma intreaba Eve.

    - Da ,sunt bine. Spun eu stergandu.mi lacrimile de pe obraji.

     - Nu minti ,am vazut ce s.a intamplat. Imi spune Eve mangaindu.mi obrazul.

      - Bine Eve , nu ma simt bine, ai dreptate . Dar ce sa fac ? Miranda avea dreptate , Mark nu s.ar uita nici la sireturile mele. Spun eu plangand si mai tare.

      - Ba nu ! Crys esti proasta ??

      - Da sunt.

      - Asta nu e un raspuns , dar stiam deja , sunt sigura suta la suta ca Mark te place , poate ca tu esti chioara si nu vezi cum se uita la tine ,sau cum ti.a luat apararea, dar eu am vazut.

    Țrrrrrr!!!!!!! Incepuse clopotelul sa sune, anuntandu.ne ca trebuie sa mergem la ore. Aveam muzica.

       ~~~~~~~~~~

    Ora a fost plictisiroare , am vorbit doar despre cantareti care sunt morti de nu stiu cati ani . Si maine , ziua ce.a mare.

      *****A doua zi********

   Ma indreptam inspre scoala ,cand am vazut.o pe Miranda cum se lingea cu cineva . Ewww ,ce scarbos , si cand i.am zis ca e curva nu ma crezut.

       Am ajuns la scoala , ma indreptam spre clasa de muzica.

     Am intrat in clasa toata lumea era pregatita. 

      - Bun , hai sa ascultam melodiile. Crystal , Austin , voi veti fi prmi.

           Am urcat pe scena incepand sa cant . (am  pus videoclipul la inceput)

..........................

       Hey , stiu am cam intarziat cu capitolul.  O sa postez cat mai repede. va iubesc . Cu drag , o nebuna 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 22, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

CrystalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum