1. Bölüm geliş-gidiş

324 3 4
                                    

Gün ağrıyor ve işin gözlerim kapalı olmasına rağmen ışık gözlerimi rahatsız ediyordu.Bir dakikada sonra alarmım çaldı... yatağından kalkmak istiyorum... Fakat kalkmalıyım... LANET OLSUN
Şimdi alarmım iğrenç ve tiz sesine kapının zili de eklenmişti kapının arkasındaki her kimse ölümüne kapıya vuruyordu...
Kalktım ve yatağının tam karşısında olan aynada yarı çıplak vücuduma bakdım doğruldum yatağının yanındaki komidinin üstünden pembe uzun hırkamı aldım ve karnı açık sarı benekli tşörtümü üstüne geçirdim. Komıdinin altında iç içe geçmiş çorap yığınını altından gri hummel marka eşorfmanımı çıkarttım ve kısa şortumu üstüne geçirdim. Kapıyı açtım ve merdivenlerden aşağıya inip hala bangır bangır çalan kapıya yöneldim. Kapıyı açtığımda karşımda Jihoon duruyordu. İçimden ona sövmek geldi.. Ne demeye beni bu saatte rahatsız etmişti. Ama daha ben kafamda söyleyeceğim cümleyi kurmadan Jihoon konuşmaya başladı. "Jenniee, Özür dilerim, sen bana sövmeden sana güzel haberi vereceğim fakat önce üstüne günlük kıyafetlerini giy" dedi. Bunu derken gözleri hırkamın içerisinden gözüken göğüslerime kaydı. Hemen hırkamın önünü yukarıya çektim ve yukarıya çıkmak üzere merdivenlere yöneldim. Tam o sırada gevşek topuzumun yüzünden açık bıraktığı ensemde bir nefes hissettim. Arkamı döndüm karşımda Jihoonu korkulu suratı duruyordu. Ağzını açtı " Aaaaaaa be-ben sadece tuvalete gidiyorum " dedi bende karşılık olarak "üst katta sadece benim odam var lalak" dedim. O da kızararak inledi ve merdivenlerden aşağıya indi. Sanırım beni gerçekten çıplak göreceğini düşünmüştü. Doğruca odama yöneldim. Kapımı açtım ve dağınık olan odam gözlerimin önüne serildi. Yatağımın kenarındaki, yarım saat önce beni uyandıran telefon komidinin üstünde duruyordu. Onu elime aldım ve gözlerimi telefondan ayırmadan kapıyı kapattım. Tam o sırada kapının arkasından bir erkek çığlığı yükseldi, kapıyı açmadan kapının anahtar deliğinden dışarıya baktım. Jihoon yeşilli kırmızılı halının üstünde sızlıyordu. Bu çocuk gerçekten sapık diye geçirdim içimden Salak beni gerçekten çıplak görebilicekti sanki... Yerdeki kıyafetlerimi, üstünde sevimli bir köpek deseni olan kirli çamaşır kutusuna attım ve benim boyumun kısa olduğunu bana hissettiren pembeli beyazlı gardırabuma yöneldim. Kapağını açtım ve içinden göğüs dekolteli mavi bluzumu çıkarttım ve alttaki çekmeceler den birinin içinden mavi kısa kotumu çıkardım ve üstüme geçirdim. Odamı çabuklayarak topladım ve kapımı açıp dışarıya çıktım. Kapımın dibinde Jihoon pupg oynuyordu. Beni görünce irkildi,ve ayağa kalktı. Telfonunu kapatıp bana "çalıştığım şirketin getir-götür elemanı ayrıldı. Sende nasılsa işsizsin ve belki bizimle çalışmak istersin"dedi ve ben daha ağızımı açamadan"ve şuan şirketimiz BTS ile bir dünya turu planlıyor, son başvuru tarihi 12 Ekim ve sanırım sadece iki günümüz kaldı."diye ekledi. Bu dediği üzerine şok olmuştum. En sevdiğim K pop grubu en sevdiğim idoller onlarla çalışacaktı, nasıl olurda böyle bir teklifi reddede bilirdi. Jihoon na dönerek hadi ne bekliyoruz Jimin beni bekliyor. " dedim. Ve onu da iterek merdivenlerden aşağıya koştum, kaybedecek bir dakika bile yoktu. En alt basamağa ulaştıgımda arkamdan bir gümleme sesi geldi, arkama döndüğümde Jihoon yerde baygın yatıyordu . O an daha ben ne olduğunu anlamadan ağzımdan kelimeler döküldü. "İmdat","yardım edin".Tam o sırada merdivenin karşısındaki duvar büyük bir gümlemeyle kırıldı. O şokla yere yapıştım. Kırık duvar enkazın ortasında üç kız duruyordu ... kızları görünce bayıldığı mı ve hayal gördüğümü sandım.Ama ben daha ne oldugunu sormadan onlar el ele tutuşmuş ve sırayla Se, Le, Na diyorlardı... yukardan ne olduğunu şokta anlamadığım bir ses yükseldi. Bende başlar başlamaz"afkur" dedim. Daha sonra gökte bir ışık demeti yükseldi ve çok güzel sarışın bir kız ortaya çıktı ve "selam çocuklar, size nasıl yardın edebilirim,aaaaaah buna no olmuş, tamam ben düzeltirim şimdi" dedi ve ellerini saçma sapan bir şekilde salladı. Ellerinden bir ışık hüzmesi çıktı ve doğruca Jihoon na gitti. Jihoon a ulaşır ulaşmaz Jihoon 132 parçaya ayrıldı. Sonra tavan paramparça oldu ve yukardan yıldırım mavisinin içinde çıplak Thor geldi.
Thor başını selena ya çevirir ve "ooooooooo bayan benim le s*x yapmak istermisin "dedi. Ve s*x yapmaya başladılar. Ben de şoke olmuş haldedir anca onu yapın orospular Jihoon olüyor."dedim ve Thor bana baktı ve sonra mavi bir ışık çarptı ve gördüğüm en son şey bu oldu...
( Not arkadaşım Jim Hark yazmıştır.)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 21, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Jimin Için Bir Yıldırıma Vurdum+18 (HATTA )+21Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin