Prolog

15 3 4
                                    

Lagi sekali aq dipanggil ke bilik cikgu disiplin..ni semua sebab aq hentak kepala budak lelaki yg cuba try aq kat kereta bini cikgu disiplin.Sape suruh die letak kete die kat situ time aq tgh gaduh..

  so bini cikgu ' mengadu ' lah kat laki die sbb side mirror pecah ..

sejujurnya aq gembira sbb ade org suka aq tapi disebabkan pengkhianatan yg aq dapat dari seorang budak lelaki ni buat aq rasa fobia untuk percaya dengan budak lelaki yg lain.

marilah kita flashback sedikit citer first aq kena khianat..

Haritu aq bgn lambat sikit ,almaklumlah cuti sekolah ye gaise..nasiblah aq bgn kalau xesok pun belum tentu aq bgn.

Harini aq deal nk keluar ngan Lee Know ,budak senior aq yg aq rapat lah gak..so sebelum pukul 2,aq pun bersiap-siaplah dulu sementara tunggu die amik aq.

ting2!

" eh ,lee know meh ah masuk Jimin die tgh mandi jap,nk tunggu dekat sini boleh,bilik die pun boleh..pergilah "
jemput mak aq,mak aq ngan mak lee know rapat,makcik2 bwg besye ah..

"tq makcik,saya masuk dulu eh"

die bergerak ke bilik aq yang serupa tonkang pecah,tiba-tiba dia ternampak satu buku berwarna coklat2 kehitaman dekat atas meja..

  mungkin rezeki die,itu adalah diari aq yg amat dumb and dumber..aq dah bakar dah diary tu..Dia terus menyelak setiap mukasurat untuk cari tahu apa yg aq luahkan dlm diary tu,ooh munafik...

1.1.20**

Hari ni aq start kena pindah sekolah..sekolah ni rupa gampang.,seres menyakitkan hati tapi seseorang ni betul2
buat aq bertabah dengan suasana sekolah tu ..nama die 'Bangchan ' helok au nama,dah ah sado,beroti pulak tu..done

-Jimin

page tu memang betui2 menarik perhatian die,bangchan?christopher bang?budak kelas 5:1:1..

aq y  baru keluar dari tandas ,tiba-tiba ditegur mak aq

"Jimin-na,lee know dah sampai.die ada dlm bilik kamu"

what?!bilik?waduh diary aq!aq memecut laju ke bilik aq ,die xboleh tau..

"ha,dah mandi dah?"
tanya Lee know yg tgh main phone dekat katil aq,nampak gayanya tgh main Mobile legend..nampak innocent,aq terus halau die keluar dari bilik aq untuk sorokkan benda alah tu.




You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 19, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BackStabber→Lee Know Where stories live. Discover now