14.rész- Buli 2/1

34 3 0
                                    

BEKA SZEMSZÖGE

A hét további része semmit tevősen telt el, de végre itt van a várva várt buli. Mattet egész nap nem láttam, mintha a föld nyelte volna el. Biztos az esti fellépésre készül, nagyon be van zsongva. Egész héten olyan depis és bunkó volt, viszont tegnap óta le se lehet lőni úgy pattog. Én egyenlőre kényelembe helyeztem magam a gép előtt és neki ültem a sorozatomnak. Ennél jobb elfoglaltságot nem tudtam kitalálni egy nagy buli előtt.

Az idő érzékem nem hagyott cserben. Mielőtt neki kezdtem volna az új évadnak(igen végignéztem egy teljes évadot) rápillantottam az órára, ami már este hét órát mutatott. Ideje készülődni. Bevonultam a fürdőszobába és megmostam a hajam, leborotváltam a lábam és megmosakodtam. A művelet elvégzése után folytattam a hajam megszárításával, majd begöndörítésével. A köntösömet magamra kaptam és a szobámba mentem kiválasztani a parti ruhát. Ez ígérkezik a legnehezebb feladatnak. Nagyon sok ruhám van, de soha nem tudom eldönteni mit vegyek fel, mint a legtöbb lány. Főleg akkor vagyok képtelen a választásra, mikor valami eseményhez kell felöltöznöm. A hétköznapok még simán mennek, de a különleges alkalmak nem annyira. Most is már vagy fél órája túrom a szekrényem valami megfelelő darab iránt, de nem hiába. A szekrényem leges-legalsó és leghátsó pontjában megtaláltam egy rég elfeledett ruhám, ami eléggé csinos, nem is értem hogy került ennyire el a szemem elől. Ez egy királykék egybe ruha, aminek a háta kivágott és az ujja csipkés. A szoknya része hátul vádliig érő, elől pedig térdem felettig. Ez lesz az. Teljesen beleszerettem. Felvettem és készítettem egy hozzá illő nem túl vad sminket és készen is állok.

Nincs is már időm bármi másra, mert ott akarok lenni még azelőtt, hogy beindulna úgy igazán a buli. Ott lesz valaki, akivel úgy akarok foglalkozni, hogy nem jön belém minden harmadik ember.

A helyszín egy elhagyatott iskola, ami csak egy éve áll üresen, a fiúk megszerezték úgy hogy ne kerüljünk bajba. Szóval ügyesek voltak. Nem mintha engem zavarna egy kis szabályszegés, de vannak olyanok, akiket igen és ha úgy van megszervezve a buli, hogy többen jönnek el az a bandának csak jó lehet. Indulásra kész vagyok már csak a busznak kell beérkeznie. Nem megyek autóval, úgy is alkoholt fogok inni, ittasan meg nem fogok vezetni.

Egy rövidke harminc perc után megérkeztem és ledöbbentő volt a látvány. Ahhoz képest, hogy ez egy lepukkant iskola épület egész jól néz ki. Este fél tíz van és már egy ideje megy a buli, de még nem annyira vad. Nincsenek olyan sokan egy-két idegen, a banda és a közeli barátok, de tuti, hogy nemsokára tömve lesz a hely emberekkel.

-Kell valamit még segíteni? -kérdeztem Ryant.

-Nem, már nem. Köszi.

Hát akkor nem. Addig felderítem a helyet. Az a vicces hogy van itt egy mini konyha. Lehet, hogy ez volt a tanári és oda tartozott? Az egyik pult mögött ott állt Iza.

-Szia!

-Szia!

-Naaa, tervezel befűzni ma egy fiú?

-Hát, akit én akarok az nem fog összejönni, szóval keresek majd valakit. Hátha.

-Ryanre gondolsz?

-Igen.

-Már miért ne jönne össze?

-Mert idősebb vagyok. Nem működne.

-Ugyan már! Ennyi miatt nem adhatod fel! Bírod nem?

-Igen bírom.

-És ha így érez Ryan is?

-Mi van velem? -jött be az említett személy.

-Csak arról beszélgettünk, hogy segítened kéne valamiben.

Feladom!Where stories live. Discover now